Ohja, dat is met terminaal zieke mensen die nog iets willen doen/zien toch?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, dat is met terminaal zieke mensen die nog iets willen doen/zien toch?
Of mensen die graag met een ambulance willen meerijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook iets op tv deed, want ik kan me ook niet echt iets van haar herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Of mensen die graag met een ambulance willen meerijden.
Oh ja! Fatima de moreiro, denk dat ik met haar in de war ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.
Fatima lange achternaam, die vind ik zo irritant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me aan die hockeyster denken die met die tennisser hokt.
Hoofdrol in Aida.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook iets op tv deed, want ik kan me ook niet echt iets van haar herinneren.
Is ze ook...maar ook blond en haar achternaam lijkt op die van deze meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fatima lange achternaam, die vind ik zo irritant.
Oh nu gaat er wel iets dagen ja.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je per se nog naar de dierentuin willen als je stervende bent? Even kijken hoe goed jouw leven was in vergelijking met opgesloten dieren?
ja en volgens mij was ze nog best goed ook. geld winnen en alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
owja die hockeyster ging toch ineens pokeren ofzo?
niemand kon het wat schelen
Nou, ik snap dat wel. Nog even een dagje iets leuks doen met je familie.quote:
Ze gaan nog in discussie over de landelijke invulling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
In Den. Haag blijft zwarte piet toch gewoon wel zwart?!
Met een kale kop zekerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
in Den Haag moet hij gewoon groen of geel, of groengeel
Dan moet John de Wolf Sint spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
en de sint moet geen baard maar een matje
mag wel wit
Piet Bres.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een kale kop zeker
Ik zie het al voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |