quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij hangt er gewoon nog slap bij hoor.
Is de leeftijd omaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]Teveel info Yoki.
Bij mij hangt alles slap trouwens
Hij kijkt alsof hij heel hard zijn lachen zit in te houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef sp3c het volgende:
wat een gek negortje is het ook eigenlijk als je he zo ziet zitten
Hij ziet een beetje blauw, nu gaan de smurfen hem aanklagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef sp3c het volgende:
wat een gek negortje is het ook eigenlijk als je he zo ziet zitten
Volgens mij zit ie gewoon op dat kussen te schijten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij heel hard zijn lachen zit in te houden
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Njolianne vindt dit een goeie foto omdat ie hier niet opgesloten zit in de dierentuin.
Arie Slob.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
Wie is die blonde bij K&vdB? Ik schakel net in, had niet door dat het al 11 uur was.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op dat kussen te schijten.
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
Wie is die blonde bij K&vdB? Ik schakel net in, had niet door dat het al 11 uur was.
Stichting Ambulancewens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.
Zat alleen niet op te letten wat dat dan was.
Oh die naam komt me bekend voor. Maar niet als zangeres eigenlijk. Weet niet waarvan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Antje Monteiro, ze is zangeres maar zit daar voor een project.
Zat alleen niet op te letten wat dat dan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |