Ja, maar dat was ook een totaal ander persoon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had meer sympathie voor Matthijs. Vond ik een leuke kerel.
Die vader ook, maar dat zijn ze in al die jaren wel gewend geraakt denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:27 schreef Webschip het volgende:
Nou die moeder van Kees had wel heel veel te verduren.
Klopt. Maar Matthijs vond ik wel leuk. Maar Kees niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook een totaal ander persoon.
Dat moet bijna wel.quote:[..]
Die vader ook, maar dat zijn ze in al die jaren wel gewend geraakt denk ik.
Eigenlijk zou je in December gewoon op de Albert Cuyp moeten gaan staan als Zwarte Piet en dan negerzoenen gaan verkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het gewoon nog erger dan kattegejank.
Nog nooit eerder was het een probleem, en nu ineens wel?
Of die dingen in hun gezicht duwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je in December gewoon op de Albert Cuyp moeten gaan staan als Zwarte Piet en dan negerzoenen gaan verkopen.
Webschip en Yoki ook.. Wat doe je eraan? Gewoon beetje stelen, beetje zuipen..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef Webschip het volgende:
Maar ja, Mattijs, Kees, Elliot...
Het is natuurlijk allemaal wat.
Ik zou graag de Vijf Uur Show met Katherine Keyl dolgraag weer terug willen op TV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon Predator kijken ipv de zeurpiet en meneer poephoofd.
Broodje shoarma gehaald?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vandaag cultureel gedaan...dus ik kan weer een jaar vooruit.
Naar Almere geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vandaag cultureel gedaan...dus ik kan weer een jaar vooruit.
Nou nou wat een spoiler zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zat dit uit Expendables 3 hier te spoileren. Toen moest Yoki nog gaan kijken.
Dat was Catherine...niet de 5uur show!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou graag de Vijf Uur Show met Katherine Keyl dolgraag weer terug willen op TV.
Met drie stoeltjes op het podium met daarin 3 slachtoffers. En een bomvolle zaal met publiek, waarme de grootste taboes worden besproken.
Keyl is een topper op dat vlak.
Nee, museum.quote:
Nee, mag volgende week weer naar Flevoland.quote:
Dank voor de correctie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was Catherine...niet de 5uur show!
als je expendables 3 nog niet hebt gezien dan zit je gewoon helemaal fout en mag je niet klagenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zat dit uit Expendables 3 hier te spoileren. Toen moest Yoki nog gaan kijken.
Ja, voor je een petitie begint en alles en blijkt dat je het verkeerde programma hebt teruggehaald.quote:
Ja stel je niet aan zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was gewoon een enorm lage actie.
Nog slechter dan die jonge acteurs in die film.
Nu wel, toen was ie pas een dag gelekt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je expendables 3 nog niet hebt gezien dan zit je gewoon helemaal fout en mag je niet klagen
dan mag je gewoon niet meer bij het koffieautomaat staan op werk
Je doet er niets aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Webschip en Yoki ook.. Wat doe je eraan? Gewoon beetje stelen, beetje zuipen..
Hier zit ergens een grap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu wel, toen was ie pas een dag gelekt.
Weet ik veel man, ik zag mijn naam de rest heb ik helemaal niet gelezen, las alleen de laatste postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dat zegt yoki al 1 miljoen keer cor
godverdomme
Gauw van onderwerp veranderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap.
Predator nu trouwens op RTL7.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gauw van onderwerp veranderen.
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.quote:
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.
Lone Survivor (2013) - IMDbquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. ik ben de laatste tijd niet zo actief in nieuwe films aanschaffen, kreeg laatst ook een tip van specu, moet ik ook nog even uitchecken. Komt wel goed, ik heb geen haast.
had je sky captain nu al gezien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou was![]()
En binnenkort Sincity 2topshow wordt dat man.
Die 2 kon ik volgens mij al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 2 die ik tipte vond Speculaas ook wel redelijk goed, dus die zou ik ook even checken als ik jou was![]()
En binnenkort Sincity 2topshow wordt dat man.
Die ja, stond al genoteerd.. ik ga dit weekend toch weg, dan gooi ik de server wel ff aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lone Survivor (2013) - IMDb
Bah.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
Sky Captain, zo noemt Antoine zich als ie naar Groningse barebackfeestjes gaat.
Moet die ook in de lijst of is het niet de moeite waard?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
Jarhead 2 was trouwens niet hetzelfde.
Deel 1 had die spanning omdat er steeds niks gebeurde.
Het is nu gewoon een verhaal over een missie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |