is dat een Hagenees?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet John de Wolf Sint spelen.
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:30 schreef sp3c het volgende:
sowieso kan ik me voorstellen dat zo iemand nog even de natuur wil proeven enzo, zeker als je van dieren houd enzo
je kunt hem moeilijk met zijn bed naar panama rollen
dan mag het nietquote:
wij hebben de schilderswijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook natuur hoor. Misschien niet in den haag?
Nog een keertje de zee zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij hebben de schilderswijk
maar ik zou iemand die terminaal ziek is sowieso niet het bos in sleuren
Nee, als iemand zijn wens een dierentuin is, moet ie natuurlijk naar een dierentuin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
als zoiemand nou graag dieren wil zien vind ik niet dat je zelf maar moet besluiten dat de zee ook leuk is
Volgens mij in dierenpark Pairi Daiza bij het Waalse Bergen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:40 schreef Uccie het volgende:
Oeh panda's die wil ik ook wel zien.
Waar in België is dat?
Ja, ik zocht het net op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij in dierenpark Pairi Daiza bij het Waalse Bergen.
Bepaalde dieren zijn in het wild een beetje lastig te bekijken, of je moet er een heel eind voor reizen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij? Ik begrijp überhaupt niet waarom je naar een dierentuin zou gaan, dus ook niet waarom je daar al stervende heen zou willen. Maar als iemand dat wil moet hij dat doen natuurlijk.
Nee....het ligt nooit aan jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij?
Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn jullie vermoeiend bezig, of ligt dat aan mij? Ik begrijp überhaupt niet waarom je naar een dierentuin zou gaan, dus ook niet waarom je daar al stervende heen zou willen. Maar als iemand dat wil moet hij dat doen natuurlijk.
Nee joh wortelvoeg, ligt natuurlijk niet aan jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |