abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143379821
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
pi_143379857
Enkele relevante posts:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef Viezze het volgende:
EW'ers: ik sprak laatst met een aantal collega's en die gaven aan dat je ook je OV declaraties (die van ov-chipkaart.nl) nog per post moest nasturen. Maar als ik de handleiding op de site zo lees lijkt het erop dat hem bij de digitale ritbon doen voldoende is. Iemand die uitsluitsel kan bieden?

Nasturen lijkt me redelijk onzinnig aangezien ik hetzelfde uitprint als wat ik ze per ritbon stuur..
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:50:10 #3
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_143381083
Ik doe eigenlijk alles voor EW digitaal. Nog nooit wat opgestuurd, ook geen OV declaraties enzo. Gewoon selecteren op OV-chipkaart.nl welke van die rit zijn, dan PDF'je downloaden en uploaden bij de rest.
pi_143382462
Ik kan niet eens OV declaraties via het internet halen, postcode is fout terwijl het bij mijn vorige OV-chipkaart prima werkte. Ik maak nu ook maar fotos van die 10 transacties die je kan zien op een OV-chipkaart automaat, maar die laat ook niet alles zien. Mooi is dat.

Overigens auto-gerelateerd, die Opel Vivaro's / Renault Trafic's zijn wel fijne wagens ^O^ Vandaag eentje uit 2008, 90pk , maar rijdt prima. Optrekken doet ie liever niet, maar voor de rest primabak.

Moest vandaag nog in Barneveld zijn bij de die autoveiling, daar staan volgens de ritinfo bordjes met 'Auto brengen' , maar dat klopt niet. Je moet de borden 'Laden/lossen' volgen tot de portiersbalie, en daar auto neerzetten. De portier vond het ook al zo raar dat AutoReset weer foute informatie doorgaf :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 13-08-2014 16:37:06 ]
Nee, toch niet
pi_143383466
Mijn onbekende auto bleek een 107 te zijn, altijd nog beter dan niks I guess :) Natuurlijk in dat Noord-Friese gat de bus net gemist waardoor ik oorspronkelijk een uurtje moest wachten, stond ik bij de bushalte kwam m'n klant er aan in de net afgeleverde auto met het aanbod van een lift naar Dokkum :) Nu in de bus vanuit Dokkum naar Station Feanwâlden om de trein naar Grunn te pakken :) O ja, alweer geen ritjes morgen ingepland, maar wellicht voor de derde dag op rij een spoedje
pi_143383625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Solidberg het volgende:
Ik kan niet eens OV declaraties via het internet halen, postcode is fout terwijl het bij mijn vorige OV-chipkaart prima werkte. Ik maak nu ook maar fotos van die 10 transacties die je kan zien op een OV-chipkaart automaat, maar die laat ook niet alles zien. Mooi is dat.
Om even een open deur in te trappen, je oude postcode(s) al geprobeerd? Dat was het probleem bij mij namelijk.
pi_143383889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef underground1009 het volgende:
Mijn onbekende auto bleek een 107 te zijn, altijd nog beter dan niks I guess :) Natuurlijk in dat Noord-Friese gat de bus net gemist waardoor ik oorspronkelijk een uurtje moest wachten, stond ik bij de bushalte kwam m'n klant er aan in de net afgeleverde auto met het aanbod van een lift naar Dokkum :) Nu in de bus vanuit Dokkum naar Station Feanwâlden om de trein naar Grunn te pakken :) O ja, alweer geen ritjes morgen ingepland, maar wellicht voor de derde dag op rij een spoedje
Man ik heb dit morgen:

Dat wordt anderhalf uur lang afzien :D
pi_143383936
Morgen ook weer eens naar Breukelen. Twee ritjes, een 208 en een C3 :{
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_143383957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Om even een open deur in te trappen, je oude postcode(s) al geprobeerd? Dat was het probleem bij mij namelijk.
Had ik ook geprobeerd, maar heb net email gekregen van ze gekregen. Ze hadden schijnbaar toen storing, en heb net mijn OV-chipkaart kunnen koppelen. Jammer genoeg kan ik niet meer van gisteren en eergisteren transacties bekijken
Nee, toch niet
pi_143383980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef driekeerdrie het volgende:
Morgen ook weer eens naar Breukelen. Twee ritjes, een 208 en een C3 :{
Hoe laat ben je daar? :P

Kan het wel even zo inplannen dat me dat gaat lukken namelijk.
pi_143384064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Had ik ook geprobeerd, maar heb net email gekregen van ze gekregen. Ze hadden schijnbaar toen storing, en heb net mijn OV-chipkaart kunnen koppelen. Jammer genoeg kan ik niet meer van gisteren en eergisteren transacties bekijken
Je kan bij zo'n chipkaart automaat (niet de NS automaat) de laatste tien laten uitprinten, daar zou alles op moeten staan.

Enfin, werk voor morgen *O* Ritje Emmen - Alphen a/d Rijn. Om 9 uur ophalen dus op tijd weg.
pi_143384080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:28 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je kan bij zo'n chipkaart automaat (niet de NS automaat) de laatste tien laten uitprinten, daar zou alles op moeten staan.

Enfin, werk voor morgen *O* Ritje Emmen - Alphen a/d Rijn. Om 9 uur ophalen dus op tijd weg.
Hoe kan je ze uitprinten? Kan ze wel laten tonen, maar staat nergens uitprinten oid
Nee, toch niet
pi_143384193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Hoe kan je ze uitprinten? Kan ze wel laten tonen, maar staat nergens uitprinten oid
Heb het zelf nog nooit gedaan maar ooit gehoord dat het kan. Begin nu te twijfelen..maar volgens http://www.rover.nl/forum(...)sacties-ov-chipkaart en http://www.easyatwork.nl/downloads/ovdeclaratie.pdf zou je bij de balie in ieder geval een overzicht moeten kunnen krijgen.

Hier een antwoord van de NS; https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/mijn-reisgegevens-inzien-2292
Staat dat uitdraaien van een ov chipkaart automaat zou moeten werken, als er papier in zit.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:51:51 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143384701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Solidberg het volgende:

Overigens auto-gerelateerd, die Opel Vivaro's / Renault Trafic's zijn wel fijne wagens ^O^ Vandaag eentje uit 2008, 90pk , maar rijdt prima. Optrekken doet ie liever niet, maar voor de rest primabak.

Moest vandaag nog in Barneveld zijn bij de die autoveiling, daar staan volgens de ritinfo bordjes met 'Auto brengen' , maar dat klopt niet. Je moet de borden 'Laden/lossen' volgen tot de portiersbalie, en daar auto neerzetten. De portier vond het ook al zo raar dat AutoReset weer foute informatie doorgaf :+
Heb je een beetje fatsoenlijk ov verbinding daar tegenwoordig?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:57:14 #15
404753 CruisinDen
pi_143384860
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik daar was moest ik zeker 20 min lopen. Wel een bus 2x per uur. :+
pi_143384956
Vandaag bericht gehad van AR: ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! Erg blij mee uiteraard!
In de mail werd ook gevraagd of ik naar een inschrijfsessie wil komen, iemand hier enig idee wat dit precies is? Is dit ook te combineren met het sollicitatiegesprek? Scheelt me weer een ritje van Groningen naar Amsterdam.
pi_143385035
Dat IS het sollicitatiegesprek. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_143385109
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Het is wel 20 min lopen tot dichtstbijzijnde bushalte, en er is elke woensdag file tussen Barneveld en Apeldoorn. De bus gaat dan direct door naar Apeldoorn CS na het busstation bij de rotonde, waar ook een restaurant aan zit.
Nee, toch niet
pi_143385294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Sarasi het volgende:
Dat IS het sollicitatiegesprek. ;)
Thanks!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:15:05 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143385351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Het is wel 20 min lopen tot dichtstbijzijnde bushalte, en er is elke woensdag file tussen Barneveld en Apeldoorn. De bus gaat dan direct door naar Apeldoorn CS na het busstation bij de rotonde, waar ook een restaurant aan zit.
Ik kom uit Barneveld maar wist niet de frequentie van die bus :+ .
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143385570
Een Smart is best leuk rijden hoor! Niet voor lange afstanden, maar voor in de stad? Topauto!
Nee.
pi_143385607
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik kom uit Barneveld maar wist niet de frequentie van die bus :+ .
Oh ok :+ Maar is elk half uur richting Apeldoorn iig
Nee, toch niet
pi_143385893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef stripe het volgende:

[..]

Thanks!
Succes, ik had 'm precies een week geleden, het is allemaal goed te doen :)
pi_143388966
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Succes, ik had 'm precies een week geleden, het is allemaal goed te doen :)
Oke gelukkig! klopt het dat je bij AR ook een rijtest aflegd in een automaat?
pi_143389016
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe laat ben je daar? :P

Kan het wel even zo inplannen dat me dat gaat lukken namelijk.
Weet niet precies, ik denk rond een uurtje of 12.
pi_143389049
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef stripe het volgende:

[..]

Oke gelukkig! klopt het dat je bij AR ook een rijtest aflegd in een automaat?
Dat was bij mij wel zo ja. Maar het stelde echt niets voor, je reed een stukje van misschien 2km en je moest 'm parkeren in een vak.
pi_143390285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Dat was bij mij wel zo ja. Maar het stelde echt niets voor, je reed een stukje van misschien 2km en je moest 'm parkeren in een vak.
En als dat parkeren wat fout gaat, word je nog steeds aangenomen. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_143398217
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Een Smart is best leuk rijden hoor! Niet voor lange afstanden, maar voor in de stad? Topauto!
Zo'n ding op Mallorca gehuurd, twee jaar terug. Godsamme wat een drama :x
#26 || Luciano da Silva
pi_143399063
Ik krijg echt last van m'n rug in sommige wagens. Eerste keer eigenlijk in een Alfa Mito. Had toen Eindhoven - Groningen - Amsterdam per A6 en daarna Mito, misschien lag het daaraan. :')

Kunnen jullie je ook bijna al je ritten herinneren, of is mijn geheugen echt ziek goed? :P
pi_143401355
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Zo'n ding op Mallorca gehuurd, twee jaar terug. Godsamme wat een drama :x
Oh, ik vermaak me altijd wel in zo´n ding. :P beetje gooien en smijten.
Nee.
pi_143403511
Ik word zo moe van 9292 ;( Ding laat me een halte te vroeg uitstappen, zodat je langs de volgende halte wandelt. Vorige week ook al
pi_143405863
Als iemand straks een ajacied in een Smart met PSV/FC Eindhoven bestickering ziet rondrijden ben ik het. :')
pi_143408574
Iemand al voor dat project in Oosterhout geweest met die nieuwe bussen?

Wordt voor mij een lange dag iig, kreeg nog een sms'je voor Breda - Zwolle en stond in Alphen. Direct gebeld, blijkt het Oosterhout - Rdam - Zwolle te zijn, om half vier ophalen :9
pi_143409664
Toch nog een spoedje gekregen, Amersfoort - Almere in een A3. :P
pi_143410289
Morgen dezelfde Polo van Groningen naar Nieuwegein brengen. Die heb ik een 3 maand geleden oid ook al weggebracht.
En morgen voor eerste keer BMW 5 serie, 528i ^O^
Nee, toch niet
pi_143412266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Viezze het volgende:
Iemand al voor dat project in Oosterhout geweest met die nieuwe bussen?

Wordt voor mij een lange dag iig, kreeg nog een sms'je voor Breda - Zwolle en stond in Alphen. Direct gebeld, blijkt het Oosterhout - Rdam - Zwolle te zijn, om half vier ophalen :9
Busjes van de Post? Als er nog steeds logiestiekweg of industrieweg staat(met in de klantinformatie iets over links lopen), ga dan maar van distributieweg uit. Dat ophaaladres is vrijwel altijd verkeerd online, maar vanuit Breda loop je er langs en die busjes vallen goed op.

[ Bericht 0% gewijzigd door kweenie1 op 14-08-2014 14:32:57 ]
pi_143412898
Er staat nu distributieweg :P

Ook alweer werk voor morgen, na een matige start toch nog wat uren maken ^O^
pi_143413037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Viezze het volgende:
Er staat nu distributieweg :P

Ook alweer werk voor morgen, na een matige start toch nog wat uren maken ^O^
AR mag ook wel eens bellen ja
pi_143413935
Mijn gebeden zijn verhoord:

Eindhoven - Zoetermeer
's-Gravenhage- Haarlem
Haarlem - 's-Hertogenbosch

Clio, Octavia en 508

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 15:06:44 ]
pi_143414491
Bijna 40 minuten gewacht in Amersfoort omdat ze van niets wisten. Uiteindelijk kunnen gaan na afgifte van een kopie van mijn rijbewijs en een verklaring op papier dat ik de auto mee heb genomen.. :')
pi_143417595
Opmerking klant:
Betreft een transport van 3 auto's (2 met uw chauffeurs en 1 met onze eigen chauffeur). Het is belangrijk dat ze met z'n drieën tegelijk bij de klant aankomen. Onze eigen chauffeur treedt op als "woordvoerder".

Nice. ^O^
pi_143419510
Kreeg net van de planning een ritje Sittard - Groningen, ophalen tussen 9 en 1 en afleveren tussen 9 en 1, wordt een beetje lastig vanuit Groningen 's ochtends naar Sittard :p Jammer wel, had de rit graag gedaan maar helaas...
pi_143419625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:55 schreef underground1009 het volgende:
Kreeg net van de planning een ritje Sittard - Groningen, ophalen tussen 9 en 1 en afleveren tussen 9 en 1, wordt een beetje lastig vanuit Groningen 's ochtends naar Sittard :p Jammer wel, had de rit graag gedaan maar helaas...
4 uur om naar Sittard te rijden red je toch wel?
pi_143419710
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

4 uur om naar Sittard te rijden red je toch wel?
Ja maar hij moet 's ochtends van Groningen in Sittard komen met OV. Moet je vroeg opstaan :P
pi_143419749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Ja maar hij moet 's ochtends van Groningen in Sittard komen met OV. Moet je vroeg opstaan :P
Oh :')
pi_143420364
Kentekencheck van de auto die ik morgen moet rijden:

Auto is verder ook nog niet verzekerd, heeft 0 eigenaren en geen APK vervaldatum. :P
Gezien het kenteken (eerst een cijfer, dan een X) gaat het waarschijnlijk om een gloednieuwe auto die nog niet eens op naam is gesteld. ^O^
pi_143420734
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:28 schreef Schaafkaas het volgende:
Kentekencheck van de auto die ik morgen moet rijden:

[ afbeelding ]

Auto is verder ook nog niet verzekerd, heeft 0 eigenaren en geen APK vervaldatum. :P
Gezien het kenteken (eerst een cijfer, dan een X) gaat het waarschijnlijk om een gloednieuwe auto die nog niet eens op naam is gesteld. ^O^
Echt die nieuwe Megane's zijn zo prima he _O_
pi_143420950
Wat OMGitsSander zei :) Nu een ander ritje gekregen, Heerenveen - Wenum-Wiesel in een Skoda Octavia Combi :) Ook gloednieuw trouwens, datum eerste toelating staat op 13-08-2014
pi_143421323
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt die nieuwe Megane's zijn zo prima he _O_
Ja, dikke prima! :) Vooral de dieselmotoren zijn geniaal.
pi_143421437
quote:
17s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef underground1009 het volgende:
Wat OMGitsSander zei :) Nu een ander ritje gekregen, Heerenveen - Wenum-Wiesel in een Skoda Octavia Combi :) Ook gloednieuw trouwens, datum eerste toelating staat op 13-08-2014
Ik heb morgen een gloednieuwe Clio. :)

Ik moest Wenum-Wiesel opzoeken. Echt nog nooit van gehoord. :')
pi_143421487
Morgen een nieuwe Opel Insignia 2.0 diesel afleveren bij het Feyenoord stadion. :P
pi_143421631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:10 schreef jurgenov het volgende:
Morgen een nieuwe Opel Insignia 2.0 diesel afleveren bij het Feyenoord stadion. :P
_O_

Beter voor CP dhr Hakim Ziyech :9~
pi_143421733
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O_

Toornstra :')

Weer zo'n houthakker die er niks van bakt.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:51:59 #54
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143425432
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Toornstra is een meer dan prima voetballer hoor.
pi_143425823
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haten op Lexie 'gaat op jodenjacht' Immers :') :')
pi_143432325
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gelukkig wordt Feyenoord dit jaar kansloos zesde.
pi_143432435
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haten op Lexie geeft alleen maar aan dat je verstand van voetbal hebt :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_143437728
Volgende week weer OV _O_
pi_143438114
En alweer onderweg naar het prachtige Dwingeloo, of all places.

Pas op, lief dagboek verhaal :+
Gisteren mooie dag gehad, 13 uur gemaakt. Ik nam rond de klok van 12 nog een ritje aan, reed uiteindelijk 16:50 daar weg en moest toen nog Oosterhout - Rotterdam - Zwolle. Kwam in Oosterhout een broertje van een goede vriend tegen, werkt schijnbaar ook bij EW. Zag hem in Rottetdam weer, dus toen zijn we in colonne (met tussenstop bij de Mac) naar Zwolle gereden. 20:15 in Zwolle :P

In Oosterhout was wel lachen, bij dat busstation zag ik 1 andere hiker staan. Komt de buurtbus er aan, komen er ineens uit alle hoeken en gaten hikers vandaan :') Stonden we daar met elf man van EW, maar er mogen maar acht in een buurtbus. Natuurlijk mensen die direct zonder overleggen in die bus springen, dus ik bleef achter met drie anderen. Ze zouden ons wel even ophalen met een busje, maar mooi niet dus. Na drie kwartier kwam er eindelijk iemand van dat bedrijf, we hadden net zo goed de volgende buurtbus kunnen pakken eigenlijk maar goed. Daar nog weer wachten want de bussen waren nog niet klaar. Al met al wel een leuk project.
pi_143438280
Ik ben ondertussen onderweg in een meer dan prima bus richting Heerenveen, lekker wel met wifi en een USB-aansluiting :) Zo de eerste kilometers op een Octiavia Combi zetten op weg naar het alom bekende Wenum-Wiesel, Amoeba weet nu in ieder geval waar het ligt
pi_143440249
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Viezze het volgende:
En alweer onderweg naar het prachtige Dwingeloo, of all places.

Pas op, lief dagboek verhaal :+
Zo was het elke keer, 2x per week :-) in sommige buurtbussen hebben we het echter wel met 11 man voor elkaar gekregen.

Mooie is dat ze nu 170 bussen gehad hebben en er -volgens die man met z'n bril in Oosterhout die alles aanstuurt- eind augustus nog 200 aankomen.
pi_143440982
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O_

Was voor een andere speler, nog niet lang bij Feyenoord. :+
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:37:48 #63
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143441218
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Was voor een andere speler, nog niet lang bij Feyenoord. :+
Bascikoglu of die gekke niet scorende spits?
pi_143441652
Octavia Combi afgeleverd bij een zeer tevreden klant en in de bus naar Zwolle :) Kwamen tegelijk met een man of 6/7 van Autoreset aan in Heerenveen, netjes een stel Octavia's in een rijtje voor de showroom, allemaal met een bloemetje voor de klant erbij
pi_143442851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef underground1009 het volgende:
Octavia Combi afgeleverd bij een zeer tevreden klant en in de bus naar Zwolle :) Kwamen tegelijk met een man of 6/7 van Autoreset aan in Heerenveen, netjes een stel Octavia's in een rijtje voor de showroom, allemaal met een bloemetje voor de klant erbij
Ja wij ook, netjes met z'n drietjes bij de klant in Zoetermeer. :)
pi_143444778
Mensen die volledig in pak gaan hiken :'( :')
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:47:58 #67
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143444890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Viezze het volgende:
Zelfs taxi/busje rij ik gewoon lekker in m'n nette polo en m'n spijkerbroekie
pi_143444918
quote:
Wat -O-
pi_143445508
Nergens goed voor en je zet jezelf alleen maar voor lul.

Zit je dan in pak in een Crafter waar ik mijn hond nog niet eens in zou laten poepen :')
pi_143446623
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:09 schreef Viezze het volgende:
Nergens goed voor en je zet jezelf alleen maar voor lul.

Zit je dan in pak in een Crafter waar ik mijn hond nog niet eens in zou laten poepen :')
Ik doe alleen mijn pak aan als ik een beetje fatsoenlijke auto's heb.

Die vent net, kreeg een liftje, hij gelijk:

Wat een hoerenbak he, zo'n Octavia?
Nog een beetje door kunnen planken?
pi_143447816
Autoresets heeft mij maandag ook weer nodig. :@

Eindhoven - Breukelen
Utrecht - Oosterhout

Hyundai i30 en een Sprinter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 15:19:17 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:14:02 #72
404753 CruisinDen
pi_143451520
Vandaag 3 ritjes. Kwam ik bij de derde aan, bleek die gecancelled te zijn. Maakt allemaal niet uit. :+
pi_143452098
Werd ook voor maandag alweer gebeld en zaterdag, goed bezig hier in Groningen :P
Maandag 2x voor SL in Ede rijden, kentekens zijn bij hun altijd onbekend en ritinfo zegt enkel 'AUTO ophalen om xxx' :Z

Vandaag 528i gereden, dat zijn fijne bakken ^O^ Even op een P stoppen langs de snelweg, langzaam op de invoegstrook om dan volgas te geven _O_
Nee, toch niet
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:11:55 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143453288
Zometeen nog een dienstje draaien van 21.15 tot 00.30. Stadsbus 1 rijden in Amersfoort
pi_143453302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef Solidberg het volgende:
Werd ook voor maandag alweer gebeld en zaterdag, goed bezig hier in Groningen :P
Maandag 2x voor SL in Ede rijden, kentekens zijn bij hun altijd onbekend en ritinfo zegt enkel 'AUTO ophalen om xxx' :Z

Vandaag 528i gereden, dat zijn fijne bakken ^O^ Even op een P stoppen langs de snelweg, langzaam op de invoegstrook om dan volgas te geven _O_
Dat deed ik ook met die A7 :')
pi_143453770
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef Solidberg het volgende:

Transporter of Transit dan :+ Tergend langzaam.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:36:27 #77
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143453863
Voor degene die afvragen hoe ik aan m'n Username kom, of als je ergens een keer in een busje stapt en je afvraagt of ik het ben:

pi_143454300
:W

Weer terug van vakantie. Niks gemist als ik het zo teruglees :P

Helaas voor maandag geen werk -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143454683
Zo ook weer terug van vakantie :) En maandag weer met een Volvo V40 van Amstelveen naar Alblasserdam O+
pi_143454708
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat deed ik ook met die A7 :')
Is toch een vet gevoel als je die motor op 7000 toeren hoort :P Maar die 3L v6 viel me wel wat tegen, zat al op ruim 2700 toeren bij 120. Normaal hoort dat toch veel minder te zijn?
Nee, toch niet
pi_143455189
quote:
Ik heb ook vaak zat in een pak gehikerd (is dat een woord?), maar dat kwam dan omdat ik eerst een PC rit naar het westen had. Zit je dan in je pak in een citroen c3, fiat 500 of renault kangoo. :')
pi_143455218
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Fiorano het volgende:
Voor degene die afvragen hoe ik aan m'n Username kom, of als je ergens een keer in een busje stapt en je afvraagt of ik het ben:

[ afbeelding ]
Nice! Ben je ook bij het winkeltje links voor het museum geweest? Daar kan/kon je ferraris huren.
pi_143456497
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb ook vaak zat in een pak gehikerd (is dat een woord?), maar dat kwam dan omdat ik eerst een PC rit naar het westen had. Zit je dan in je pak in een citroen c3, fiat 500 of renault kangoo. :')
Ja dat is begrijpelijk :+
pi_143456569
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Nice! Ben je ook bij het winkeltje links voor het museum geweest? Daar kan/kon je ferraris huren.
Dat is belachelijk duur, maar naar wat ik er van hoorde mag je wel vol gas gedurende die tien minuten.

Ben paar weken terug in het museum geweest. Was wel gaaf, maar had er misschien toch meer van verwacht. Wel de moeite waard overigens.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:00:18 #85
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143456601
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Heel Maranello gehad, maar ik ga echt niet ¤90 betalen om 10 minuten over een industrieterrein in een Ferrari te mogen rijden...
pi_143456795
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Heel Maranello gehad, maar ik ga echt niet ¤90 betalen om 10 minuten over een industrieterrein in een Ferrari te mogen rijden...
En dan worden ze ook nog boos als je crasht:

vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:18:30 #87
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143457295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

En dan worden ze ook nog boos als je crasht:

Wat een knuppel zeg, zijn er nog foto's van van vinden van de uiteindelijke schade?
pi_143457659
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat is belachelijk duur, maar naar wat ik er van hoorde mag je wel vol gas gedurende die tien minuten.

Ben paar weken terug in het museum geweest. Was wel gaaf, maar had er misschien toch meer van verwacht. Wel de moeite waard overigens.
Jep, ik had dat toen gedaan, volgens mij was het toen 60 euro. Maar als je buiten de stad reed, dan mocht je volgas gaan. :D wel een onvergetelijke ervaring en nog geen spijt van die tien minuutjes. :)
pi_143458624
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat een knuppel zeg, zijn er nog foto's van van vinden van de uiteindelijke schade?
Heb ik ook nog naar gezocht, kon ik zo snel niet vinden.
pi_143461308
Loon binnen! :D
pi_143461564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef jurgenov het volgende:
Loon binnen! :D
Bijna ¤600 :D *O*

SPOILER
Wil ik dat in augustus gaan evenaren, mogen ze me vanaf nu wel elke dag werk geven. Tot nu toe nog maar twee dagen en één spoedritje gehad. :P
pi_143461763
Godver niet eens Heerenveen kunnen verslaan :') :')

En Ziyech blijft lekker hier _O_
pi_143462184
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver niet eens Heerenveen kunnen verslaan :') :')

En Ziyech blijft lekker hier _O_
Tegen 10 man :')____

Tevreden met een punt hier! *O*
pi_143462922
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:02 schreef trolley het volgende:

[..]

Bijna ¤600 :D *O*

SPOILER
Wil ik dat in augustus gaan evenaren, mogen ze me vanaf nu wel elke dag werk geven. Tot nu toe nog maar twee dagen en één spoedritje gehad. :P
Ik kreeg vorige week 275 euro, en dat is over een week werk. :')
pi_143463381
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Tegen 10 man :')____

Tevreden met een punt hier! *O*
Die kut Nordfeldt maakt ook ineens reddingen enzo :( homo dattie is :(
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:50:47 #96
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143467873
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:00 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Heb ik wel gedaan toen. Had een 430 Scuderia, toen nog hagelnieuw en wát een beest! Op autogebied de beste 20 minuten van m'n leven, wat een klappen van die versnellingsbak!
Echt ongelooflijk ik krijg weer kippenvel als ik eraan terug denk. Dat eigen risico van die auto's was toen alleen echt bizar, uit m'n hoofd iets van 18.000 euro. Dus mocht er iets gebeuren ben je echt hard de lul..

Je denkt een Ferrari is gewoon een snelle auto, maar het is een compleet andere dimensie. Die ervaring is heel anders en lijkt in de verste verte niet op een normale auto die ook snel is. De kracht, geur, maar vooral de gigantisch harde V8 vlak achter je is gewoon bizar en angstaanjagend.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:54:15 #97
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143467982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Heb ik wel gedaan toen. Had een 430 Scuderia, toen nog hagelnieuw en wát een beest! Op autogebied de beste 20 minuten van m'n leven, wat een klappen van die versnellingsbak!
Echt ongelooflijk ik krijg weer kippenvel als ik eraan terug denk. Dat eigen risico van die auto's was toen alleen echt bizar, uit m'n hoofd iets van 18.000 euro. Dus mocht er iets gebeuren ben je echt hard de lul..

Je denkt een Ferrari is gewoon een snelle auto, maar het is een compleet andere dimensie. Die ervaring is heel anders en lijkt in de verste verte niet op een normale auto die ook snel is. De kracht, geur, maar vooral de gigantisch harde V8 vlak achter je is gewoon bizar en angstaanjagend.
Ik heb een half uur in een 348ts gereden voor ¤65 oid dus ik weet wat de ervaring inhoudt. Was echt zo'n lekker 80's Ferrari inclusief onbekrachtigd sturen, remmen en koppelen. Ook zo'n bak die verkeerd om zit (even onder en oneven boven). Top ervaring.
pi_143478291
Heb de laatste rekening van de rijschool ook weer binnen, 350 ekkies weer.

Althans, ik mag hopen dat het de laatste is.
pi_143488057
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu niet in Riga zijn en bier van 2 euro de halve liter drinken :')
Niet standaard 90 eurocent voor een biertje betalen, of zoals afgelopen week (KEI-week) op half tarief drinken :7

Komende week eindelijk weer tijd om te werken voor AR ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_143488695
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:56 schreef yosander het volgende:

[..]

Niet standaard 90 eurocent voor een biertje betalen, of zoals afgelopen week (KEI-week) op half tarief drinken :7

Geen kei-leider zijn en dus niet gratis drinken (in veel kroegen) :')
Maar een geslaagd weekje wat het sowieso.

Volgende week hopen op werk.
pi_143488934
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:13 schreef ManScat het volgende:

[..]

Geen kei-leider zijn en dus niet gratis drinken (in veel kroegen) :')
Maar een geslaagd weekje wat het sowieso.

Volgende week hopen op werk.
Twee jaar geleden al KEI-leider geweest en ben de laatste jaren te druk bezig voor m'n vereniging om er iets naast te doen :P.

Inderdaad een geslaagde week!
pi_143508944
El-Ghazi gaat sowieso een smaakmaker van de Eredivisie worden. :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:30:26 #103
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143511544
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:19 schreef Amoeba het volgende:
El-Ghazi gaat sowieso een smaakmaker van de Eredivisie worden. :)
Dat kan de eredivisie goed gebruiken in ieder geval, laten we alleen even niet te hoog van de toren blazen en afwachten of het geen gevalletje Bakkali wordt met pas 2 wedstrijden...

Het lijkt dat Depay en Wijnaldum de lijn van het WK doortrekken dus dat kan leuk worden! ^O^
pi_143512116
Sven van Beek wordt de revelatie van dit seizoen.
pi_143513583
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:30 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat kan de eredivisie goed gebruiken in ieder geval, laten we alleen even niet te hoog van de toren blazen en afwachten of het geen gevalletje Bakkali wordt met pas 2 wedstrijden...

Het lijkt dat Depay en Wijnaldum de lijn van het WK doortrekken dus dat kan leuk worden! ^O^
Eerlijk:

Depay _O_

Wijnaldum nog niet echt goed bestudeerd. Ik hoop dat het koppel Kishna - El-Ghazi het goed gaat doen. Nu heeft Ajax wel goede vleugelaanvallers (Schöne, Kishna, El-Ghazi, Fischer als die eikel z'n vorm eens terug krijgt) maar een echte spits ontbreekt. Milik heeft nog niks laten zien en Sightorsson z'n optreden was vandaag ook weer om te huilen. Oja, en de illusie dat Eto'o komt moet je niet mee aankomen.

Goede kansen voor het kampioenschap. 14.gif
pi_143543045
Topscorer van het seizoen sowieso Cummins.

Back to hiken: iemand in Breukelen of Oosterhout straks? :)
pi_143543721
9292 heeft een nieuw dieptepunt, kom gewoon 2 bushaltes tegen terwijl ik naar het adres aan het lopen ben. Als ik dat had geweten was ik wel wat eerder uitgestapt :(
pi_143543844
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:21 schreef Schaapje96 het volgende:
9292 heeft een nieuw dieptepunt, kom gewoon 2 bushaltes tegen terwijl ik naar het adres aan het lopen ben. Als ik dat had geweten was ik wel wat eerder uitgestapt :(
Extra tijd = extra geld O-)

Nog één weekje full time pakketjes rondbrengen, dan kan ik mijn beschikbaarheid ook weer vollop open gooien. In die 4 weken 1 PC rit gehad. Ik ben wel een beetje klaar met dat full time werken, het wordt maar eens tijd dat ik een jackpot win... :Y
pi_143543910
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Extra tijd = extra geld O-)

Nog één weekje full time pakketjes rondbrengen, dan kan ik mijn beschikbaarheid ook weer vollop open gooien. In die 4 weken 1 PC rit gehad. Ik ben wel een beetje klaar met dat full time werken, het wordt maar eens tijd dat ik een jackpot win... :Y
Start waar ik woon haha, gewoon uur en 15 min onbetaald bezig :'(
pi_143544224
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:13 schreef Amoeba het volgende:
Topscorer van het seizoen sowieso Cummins.

Back to hiken: iemand in Breukelen of Oosterhout straks? :)
Ik moet vanmiddag naar Breukelen voor de eerste keer. Zijn er nog praktische tips :P?
pi_143544312
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik moet vanmiddag naar Breukelen voor de eerste keer. Zijn er nog praktische tips :P?
Alleen de sleutel(s) en het formulier mee naar binnen nemen. Auto papieren enzo in de auto laten. En die auto zet je onder de lampen in het gebouw aan de rechterkant van het terrein, roldeur aan de linkerkant. En dan ga je naar de balie in het andere gebouw.
.
pi_143544322
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:49 schreef yosander het volgende:

[..]

Niet met die oude vent aan de innamebalie in discussie gaan. :')

Auto in de loods rechts op het terrein onder de lampen zetten.
pi_143547106
Hurray! Loonsverhoging van maarliefst 0,4% :') *O*
pi_143549497
2e rit geannuleerd :(. Ze waren de auto 'kwijt'. Nu vanuit Den Haag 2 uur naar huis...
pi_143550022
Mooie van Oosterhout is wel dat je mooi in de Mac op dat buurtbusje kunt wachten.
pi_143550357
Beetje raar, in juli echt behoorlijk wat gewerkt bij EW en ik hou het zelf ook altijd bij. Altijd krijg ik het aantal uur*uurloon op me rekening gestort. Gaat misschien een paar euro af.

Nu ineens wordt er meer dan 100 euro ingehouden, hoe kan dit?
Ook heb ik bij geen enkele maand Loonheffing op de salarisspecificatie staan behalve in Januari. Nu in juli dus weer wel, en dat is eventjes 120 euro.

Komt dit omdat ik gewoon 100+ uur gewerkt heb in juli of is het een foutje?
pi_143550514
Vanaf een bepaald bedrag gaan ze inderdaad loonheffing inhouden, ik zou zeggen vanaf ongeveer 500 euro.
pi_143550558
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:24 schreef ColeJ het volgende:
Beetje raar, in juli echt behoorlijk wat gewerkt bij EW en ik hou het zelf ook altijd bij. Altijd krijg ik het aantal uur*uurloon op me rekening gestort. Gaat misschien een paar euro af.

Nu ineens wordt er meer dan 100 euro ingehouden, hoe kan dit?
Ook heb ik bij geen enkele maand Loonheffing op de salarisspecificatie staan behalve in Januari. Nu in juli dus weer wel, en dat is eventjes 120 euro.

Komt dit omdat ik gewoon 100+ uur gewerkt heb in juli of is het een foutje?
Ja. Ik heb namelijk ook 10 euro belasting moeten betalen over een weekje werken.

Kun je aan het einde vh jaar gewoon terugvragen. :)
pi_143550592
Dat hangt er maar net vanaf. Als jij op jaarbasis > 5500 (ongeveer) euro hebt verdiend dan moet je daarboven wel belasting betalen.
pi_143550638
Ah vandaar, ja dat ik het terug kan vragen wist ik maar vond het er een beetje raar uit zien. Nu ineens wel loonheffing en andere maanden niet. In januari inderdaad ook boven de 500 euro..

Thanks anyway!
pi_143550692
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef Viezze het volgende:
Dat hangt er maar net vanaf. Als jij op jaarbasis > 5500 (ongeveer) euro hebt verdiend dan moet je daarboven wel belasting betalen.
Valt stufi onder belastbaar inkomen?
pi_143550704
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Valt stufi onder belastbaar inkomen?
Nee gelukkig niet
pi_143550788
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet
Ik zou wel eens meer dan 5500 kunnen pakken ja.

Dat zou uiterst zonde zijn.
pi_143550987
Ik heb in juli ¤600 verdiend, maar bij mij is geen loonheffing ingehouden :?
pi_143551138
Op mijn loonspecificatie staat een bedrag brutoloon, dat is nu 3521 euro. Is dat gewoon 01-01 - nu?
pi_143551191
Cumulatief is wat je tot nu toe verdiend.
pi_143551236
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
Ik heb in juli ¤600 verdiend, maar bij mij is geen loonheffing ingehouden :?
Inclusief onkostenvergoeding? Dat is namelijk onbelast
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:48:15 #128
404753 CruisinDen
pi_143551414
Voor morgen 2 ritten gekregen. *)

Wel bij de ritinfo van 1 rit staat dat er bij alle ritten van dat bedrijf contact op genomen moet worden met EW bij het ophalen, nadat de auto is gecontroleerd..

Maakt me verder niet uit maar iemand die weet waarom? :P
pi_143551558
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef ColeJ het volgende:
Cumulatief is wat je tot nu toe verdiend.
Ja, maar is dat vanaf 1 januari of ergens november vorig jaar toen ik begon?

Edit: vanaf 1 januari dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 13:57:16 ]
pi_143551775
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Viezze het volgende:

[..]

Inclusief onkostenvergoeding? Dat is namelijk onbelast
Ah, dat zal het zijn ja. Dan kom ik net onder de 500 uit :+
pi_143552914
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CruisinDen het volgende:

Wel bij de ritinfo van 1 rit staat dat er bij alle ritten van dat bedrijf contact op genomen moet worden met EW bij het ophalen, nadat de auto is gecontroleerd..

Laat me raden, naam begint met een f en eindigt met een t?

Ik bel dan altijd wel braaf, maar het slaat echt nergens op want ze vragen verder niks.
pi_143552948
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CruisinDen het volgende:

SPOILER
Dan is het om nog eens extra te vertellen dat je goed moet controlleren. Alle schade die niet op je formulier staat wordt aan EW doorbelast schijnbaar. Tenminste dat is wat ze me vrijdag vertelde toen ik belde.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:15:59 #133
404753 CruisinDen
pi_143555165
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Viezze het volgende:

[..]

Laat me raden, naam begint met een f en eindigt met een t?

Ik bel dan altijd wel braaf, maar het slaat echt nergens op want ze vragen verder niks.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Dan is het om nog eens extra te vertellen dat je goed moet controlleren. Alle schade die niet op je formulier staat wordt aan EW doorbelast schijnbaar. Tenminste dat is wat ze me vrijdag vertelde toen ik belde.
Yep die inderdaad, maar goed om te weten. Thanks! ^O^
pi_143555442
Morgen twee ritten voor A.

Drachten - Almere in een Peugeot Boxer
Almere - Nijmegen in een Fiat500

Topdag wat auto's betreft :')

Hoe werkt dat trouwens als je daar in Almere ook een auto moet ophalen? Moet je dan gewoon bij de balie waar je de sleutels e.d. inlevert ook melden dat je een andere auto komt meenemen? Nog nooit daar een auto op moeten halen namelijk, alleen maar afleveren :P
pi_143559300
Geen arbeid voor morgen.

Nice, toch nog gebeld:

2x Eindhoven - Oosterhout in een vrachtwagen. Mijn reputatie streeft mij vooruit. _O_

Geannuleerd en nu een wisselrit Son - Doetinchem per VW Crafter hoogwerker (2x)

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 17:33:42 ]
pi_143562259
Eerste drie ritjes weer sinds de vakantie.

Ede - Amsterdam in een Renault Kangoo
Amsterdam - Zoeterwoude in een Volkswagen Sharan
en Den Haag - Nijmegen in een Golf.

I take what I can get zullen we maar zeggen :P
pi_143562407
Hier niks ;(
pi_143562499
Vraagje:

Mag ik morgen met de auto naar Son en Breugel rijden? Ik heb een wisselrit vanaf daar en eigenlijk helemaal geen zin om met het OV te lopen kutten. Mag ik dan gewoon die 16 km's declareren zonder te bellen?

Waarschijnlijk maakt het voor AR niet uit, ik ben minder lang bezig met reizen en zoveel kilometers zijn het nu ook weer niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 18:30:41 ]
pi_143562540
Of je schrijft gewoon de uren voor als je met het OV zou gaan. Verdien je meer op waarschijnlijk
pi_143562560
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet met die oude vent aan de innamebalie in discussie gaan. :')

Auto in de loods rechts op het terrein onder de lampen zetten.
Kreeg al meteen een cynische opmerking toen hij zag dat ik een onderdeel was vergeten aan te kruizen op het formulier :'). Daarna was 'ie wel aardig :P
pi_143562564
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Viezze het volgende:
Of je schrijft gewoon de uren voor als je met het OV zou gaan. Verdien je meer op waarschijnlijk
Goeie, doe ik.
pi_143562576
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef yosander het volgende:

[..]

Kreeg al meteen een cynische opmerking toen hij zag dat ik een onderdeel was vergeten aan t kruizen op het formulier :'). Daarna was 'ie wel aardig :P
Laat me raden: CD Navigatiesysteem?
pi_143562653
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Laat me raden: CD Navigatiesysteem?
Nee rolhoes (ding zat helemaal ingeklapt, niet goed gekeken).
CD navigatiesysteem verhaal heb ik onthouden namelijk _O-
pi_143562715
Ach, gelukkig lopen ze de auto in Breukelen nog een keer helemaal na.

Maar echt, als het niet perfect gaat zoals het moet is die kerel zwaar vervelend. :')
pi_143563640
Welke nieuwsbrief heeft EW het eigenlijk over op hun FB? Heb volgensmij nog nooit een nieuwsbrief oid ontvangen
Nee, toch niet
pi_143567274
Ik heb donderdag weer de priverit van de klant die ik altijd rij.
Over dat hiken gesproken, heb ik ook een jaar gedaan. Meestal wel 14% bakkies maar toch echt een keer een heuse Audi RS5 gehiked haha!
pi_143568342
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Solidberg het volgende:
Welke nieuwsbrief heeft EW het eigenlijk over op hun FB? Heb volgensmij nog nooit een nieuwsbrief oid ontvangen
Je kreeg wel eens een mail in de bus met een nieuwsbrief, daar hadden ze een interview met een chauffeur, leuke verhaaltjes zoals dat formule 1 project en nog wat andere verhaaltjes. Soms wel leuk om door te lezen maar het lijkt mij leuker om dat op facebook te plaatsen. Ik vind een nieuwsbrief geen meerwaarde hebben.
pi_143581007
Môgguh.

Het is direct te merken dat de scholen hier in het noorden weer zijn begonnen. Allemaal van die luie kutkinderen in de bus richting Heerenveen die te lui zijn om 10km te fietsen :')

En als ze nou gewoon hun waffel hielden 's ochtends vroeg, maar nee ;(
pi_143582130
Gelukkig nog steeds op vakantie _O_

Alleen op m'n ticket voor deze veerboot stond dat je er 2 uur van te voren moest zijn terwijl in de praktijk 10 minuten prima is :') dus ik zit al de hele ochtend nutteloos te hangen in de haven van Helsinki en flesjes cola die 3,80 kosten te drinken. Thank God for wifi! *O*
pi_143583546
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:36 schreef trolley het volgende:
Môgguh.

Het is direct te merken dat de scholen hier in het noorden weer zijn begonnen. Allemaal van die luie kutkinderen in de bus richting Heerenveen die te lui zijn om 10km te fietsen :')

En als ze nou gewoon hun waffel hielden 's ochtends vroeg, maar nee ;(
Gelukkig doe ik vandaag niet mee met het OV. *)
Maar ik moet toch naar Ekkersrijt, dus daar zit altijd alleen maar chagrijnig werkvolk in.
pi_143585672
Jeej toch nog werk vandaag, een ritje binnen Groningen :')
pi_143585769
Ik een spoedje Lelystad-Vianen in een Rav4 :P
pi_143585949
Wat een grafbak is die Fiat 500, helemaal met automaatbak :')
pi_143586194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Die had ik ook ooit! Verschrikkelijk :D _O-
pi_143587259
Pff, zoeterwoude - den Haag is gewoon een uur met ov.. ga ik die 4 uur net halen naar Nijmegen :-)
Zo'n Volkswagen sharan rijdt prima trouwens. Moest m uit een parkeer toren vissen in hartje Amsterdam. Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:47:39 #156
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143589366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Als je m gewoon op manueel houdt is er toch niks aan de hand.....
pi_143589635
Toch nog een spoedje Apeldoorn - Nieuwegein in een Peugeot 308.

Had net wel mazzel, ik stond vorstelijk te pissen op een industrieterrein, en ja hoor komt er politie aan. Enige wat ze riepen was: 'NIE DOEN HE'. 'Oke meneer agent.' :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:04:33 #158
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143590191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef wtr12 het volgende:
Toch nog een spoedje Apeldoorn - Nieuwegein in een Peugeot 308.

Had net wel mazzel, ik stond vorstelijk te pissen op een industrieterrein, en ja hoor komt er politie aan. Enige wat ze riepen was: 'NIE DOEN HE'. 'Oke meneer agent.' :')
Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.
pi_143591250
Buiten de bebouwde kom mag je gewoon wildzeiken hehe!
pi_143591363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Bij deze wel. Heb het een aantal keer geprobeerd met manueel, maar deze wist dat het een wijvenbak is, en deed gewoon haar eigen wil :')

Nijmegen en ik zijn trouwens een ongelukkige combi. Heb nu tweemaal een auto moeten afleveren in Nijmegen als laatste rit, en tweemaal ben ik met een uur vertraging vertrokken vanaf Nijmegen CS :')

Moest vandaag de auto afleveren bij A. in Nijmegen. Had als afleveradres Mercuriusstraat 3 meegekregen, je raadt het al, geen A. op dat adres :') Ik EW bellen zo van: waarom sturen jullie mij naar een verkeerd adres? A. zit hier niet :') zegt ze: wat zie je dan, in die straat? Dus ik kijk om me heen en zeg, de TU en wat braakliggend terrein .. :') dus ik zo: moet ik niet gewoon bij Kerkenbos in Nijmegen zijn? "Ja, dat zou best wel eens kunnen. Moment, ik ga even A. bellen."

Nou, mijn gevoel bleek te kloppen. Was gewoon naar een verkeerd adres gestuurd :') vervolgens nog 10km billenknijpen, want de tank was inmiddels ook al goed leeg. Volgens mij heb ik A. op de laatste dampen weten te bereiken :P

Enfin, eind goed, al goed! :P
pi_143591462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nog steeds enorm schokkerig, alleen dat moet je tegen een pook tikken. Dan liever automaat, hoef ik tenminste niks te doen. Hele tijd tegen zo'n pook tikken vind ik bloedirritant namelijk.
pi_143592012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.
Ja, maar in de ene plaats mag het wel en bij de andere niet. In Amsterdam mag het nergens en in Eindhoven mag je wel buiten de bebouwde kom pissen.
pi_143593352
Hebben wie hier eigenlijk privé-chauffeurs regio Groningen?
Overigens ook vraagje aan privé-chauffeurs EW, kan je privé-chauffeurs ritten declareren via de ritbon of moet je dat anders doen?
Nee, toch niet
pi_143593570
Zwolle - Opende en Wolvega - Zwolle voor morgen. Niet zo goed voor de uurtjes, maar in ieder geval werk.
pi_143594926
Had vandaag nog een rit Den Bosch-Houten voor die waar je op parkeerdek 3a moet parkeren en moet aftanken.

Ben toen gaan tanken bij de dichtstbijzijnde shell voor 3 liter. Vraagt dat meisje achter de balie of ik een airmilekaart heb. Heb ik niet (en had ik eigenlijk ook weinig interesse in.) Scant ze iets en krijg ik een mapje met zo'n airmilekaart. Op zich wel prima om zo wat te sparen tijdens het werk, maar nu staat er wel met koeienletters op de bon dat ik airmiles aan het sparen ben...
pi_143595092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef kweenie1 het volgende:
Had vandaag nog een rit Den Bosch-Houten voor die waar je op parkeerdek 3a moet parkeren en moet aftanken.

Ben toen gaan tanken bij de dichtstbijzijnde shell voor 3 liter. Vraagt dat meisje achter de balie of ik een airmilekaart heb. Heb ik niet (en had ik eigenlijk ook weinig interesse in.) Scant ze iets en krijg ik een mapje met zo'n airmilekaart. Op zich wel prima om zo wat te sparen tijdens het werk, maar nu staat er wel met koeienletters op de bon dat ik airmiles aan het sparen ben...
Dat boeit ze echt niks hoor, de brandstof wordt er niet duurder van.

Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed :')

fixed

[ Bericht 11% gewijzigd door Viezze op 19-08-2014 16:42:47 ]
pi_143595490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed :')
Zo vaak hoef ik gelukkig niet te tanken, en wanneer het wel gebeurt dan zoek ik wel een Shell op :-)

Zie Pm trouwens, geen idee hoe ik op de mobiel moet DM'en.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:10:17 #168
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143596588
Morgen een Octavia wisselen voor een A3, en daarna een Q5 ophalen. Kan slechter ^O^
pi_143596816
Enige waar dat sparen misschien niet is toestaan is met de EW Tankpas, Esso/Shell. Vent van abc..z in capelle vertelde mij bij een dag locatiewerk dat je niet mocht sparen als je gebruik maakt van een Tankpas als werknemer zegmaar. EW heb ik er echter nog nooit wat over horen zeggen..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_143596943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

fixed
Bij De Vogel in Duiven hebben al die vaste medewerkers een spaarkaart. Al die auto's die binnenkomen moeten worden afgetankt. Verdient je heel wat mee.
pi_143597026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef qua111 het volgende:
Enige waar dat sparen misschien niet is toestaan is met de EW Tankpas, Esso/Shell. Vent van abc..z in capelle vertelde mij bij een dag locatiewerk dat je niet mocht sparen als je gebruik maakt van een Tankpas als werknemer zegmaar. EW heb ik er echter nog nooit wat over horen zeggen..
Kan wel hoor met een EW tankpas. Wat alleen vermoedelijk niet is toegestaan is Vpower etc. tanken om zo meer punten te sparen :P

Maar ik tank bar weinig voor EW.
pi_143597376
In mijn EW-tijd had ik ook een Esso-spaarkaart. Nu nog steeds trouwens, maar ik tank nog zelden bij de Esso.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 17:33:16 ]
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:39:00 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143597533
Morgen taxi rijden van 12.00-21.00. Kreeg de opdracht om 17.00 nog door. Even vergeten dat ik al iets met m'n vriendin had afgesproken, kost me weer een kleine ruzie :X
pi_143597684
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende:
Morgen taxi rijden van 12.00-21.00. Kreeg de opdracht om 17.00 nog door. Even vergeten dat ik al iets met m'n vriendin had afgesproken, kost me weer een kleine ruzie :X
Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:23:42 #175
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143598677
Heeft er iemand wel eens vanaf een schadebedrijf in Houten bij de ...boot, voor de grote A in Houten een auto naar een klant moeten brengen? Volgens mij moet ik vanaf de schadewinkel naar een leaserijder om te wisselen, met op de heenweg een formulier met schade. Staat er:

Bij ophalen schadebedrijf ...: UITZONDERING: Noteer alleen de grote schades, gebruikersschade (kleine krasjes / steenslag e.d.) hoef je niet te noteren!

Je gaat toch niet bij een leaserijder aankomen met een auto vol krassen en steenslag? Zonder dat dat op het formulier staat?
pi_143598804
Jawel dat is juist wat veel maatschappijen liever zien. Laatst was ik bij een bedrijf die in principe alleen echte krassen wilde weten (dus waar je nagel in blijft staan) bijvoorbeeld. En zo ken ik wel meer voorbeelden.
pi_143598904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Wave103 het volgende:
Heeft er iemand wel eens vanaf een schadebedrijf in Houten bij de ...boot, voor de grote A in Houten een auto naar een klant moeten brengen? Volgens mij moet ik vanaf de schadewinkel naar een leaserijder om te wisselen, met op de heenweg een formulier met schade. Staat er:

Bij ophalen schadebedrijf ...: UITZONDERING: Noteer alleen de grote schades, gebruikersschade (kleine krasjes / steenslag e.d.) hoef je niet te noteren!

Je gaat toch niet bij een leaserijder aankomen met een auto vol krassen en steenslag? Zonder dat dat op het formulier staat?
Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.

//Geen werk voor morgen.
.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:36:20 #178
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143599056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef Viezze het volgende:
Jawel dat is juist wat veel maatschappijen liever zien. Laatst was ik bij een bedrijf die in principe alleen echte krassen wilde weten (dus waar je nagel in blijft staan) bijvoorbeeld. En zo ken ik wel meer voorbeelden.
Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staan :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.

//Geen werk voor morgen.
Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logisch 8)7
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:38:45 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143599151
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.
Dat is ook wel het plan ja. Morgenochtend denk ik gelijk maar even :)
pi_143599324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staan :)

[..]

Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logisch 8)7
Nee dat is waar, maar wel meerdere malen gehoord bij leasebedrijven.

Toch denk ik niet dat dat het is, want vanuit dat bedrijf wat jij noemt doen ze voor zover ik weet huurauto's innemen / uitleveren voor de grote uit Houten.
pi_143600219
Als je het zeker wilt weten kan je ook gewoon vragen aan die mensen achter de balie. Zijn altijd erg behulpzaam en leggen het zonder probleem uit;). Ook al meerdere keren daar formulieren mogen printen omdat ik tekort kwam.
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_143600232
Mijn transportformulieren waren in het begin altijd een enorm slagveld, maar gedurende mijn 4 jaar ben ik het steeds sneller en minder serieus gaan nemen. Dus aan het einde standaard inderdaad grote schades, bij elke leasemij. En nooit wat van gehoord.
pi_143600680
Zijn er EW hikers hier die eens als privé-chauffeur ingezet zijn?
Nee, toch niet
pi_143601653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Solidberg het volgende:
Zijn er EW hikers hier die eens als privé-chauffeur ingezet zijn?
Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.

Of ben jij als hiker gevraagd om een PC rit te doen? :P
pi_143602200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.

Of ben jij als hiker gevraagd om een PC rit te doen? :P
Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukken :+
pi_143603405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukken :+
Haha, dan moet de nood wel heel hoog geweest zijn inderdaad, als ze daar hikers voor gaan vragen. Wel tof, eens voor de verandering :P
pi_143607546
Wel hogere kans op mooie auto natuurlijk, maar vind in mn eentje rijden toch wel leuker denk ik :+

Maar zal morgen wel zien hoe het is
Nee, toch niet
pi_143609630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:
Wel hogere kans op mooie auto natuurlijk, maar vind in mn eentje rijden toch wel leuker denk ik :+

Maar zal morgen wel zien hoe het is
Voor de verandering lijkt 't mij ook wel eens leuk, maar om fulltime PC te zijn.. ik weet 't niet. Als hiker ben je min of meer 'eigen baas', kun je onderweg eens stoppen voor een bakje koffie, en kun je de radio luid door de speakers knallen (bij afleveradres niet vergeten om 'm weer op normaal volume, of uit, te zetten :+). Als PC zou ik denk ik toch de hele rit het gevoel hebben dat ik op m'n vingers word gekeken ofzo ..
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:21:52 #189
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143613104
Vanavond goede, oudere, bekende gesproken. Of ik hem af en toe eens wilde tijden tegen vergoeding. Prrrrima!
pi_143615091
Morgen een Audi A5 cabrio :D Hopelijk werkt het weer een beetje mee..
  woensdag 20 augustus 2014 @ 00:17:02 #191
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143615174
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:

Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe 8)7
pi_143616133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]

Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe 8)7
Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook één :P
Scheur d'r altijd in om boodschapjes te halen.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:00:55 #193
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143616341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef OMGitsSander het volgende:

[..]

Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook één :P
Scheur d'r altijd in om boodschapjes te halen.
Ja maar niet zo rap dat ie sneller kan zijn.
Hij zal wel 400 kilo lichter zijn, maar dan nog zou die minimaal 100? pk er bij moeten hebben dan die bakkies standaard hebben om sneller te zijn dan ik was.

Hoop dat ik 'm nog is tegenkom in m'n woonplaats ik stel zulke sleepers altijd wel op prijs ^O^
pi_143616350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]

Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.

Maar als je zelf een Trabant hebt dan kan iedereen je eruit trekken natuurlijk :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 01:10:56 #195
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143616537
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.

Maar als je zelf een Trabant hebt dan kan iedereen je eruit trekken natuurlijk :P
Verdomd, inderdaad! Tussen 97 en 00 zijn er GSI-uitvoeringen geleverd: 1.6 met 106pk en 0-100 in 10.5 seconde.
Zou niet genoeg zijn want onze auto doet 0-100 in 7,4sec, maar dan klinkt het al wel wat logischer. Weet niet hoeveel rek er in die blokjes van Opel zit want er zit geen turbo op als het goed is. Dat klinkt meer als een serieus projectje van een monteur ofzo...

Hopen dat ik 'm nog een keer spot, ben nu echt wel benieuwd :P
pi_143619034
Volgens mij worden daar vaak 2.0 liter blokjes uit een Vectra(?) in gegooid, en dat met het gewicht zijn ze vrij rap. :)
pi_143619340
Die ene keer dat ik tot 2 uur in de stad hang hoop ik dat Autoreset rond 11 uur belt voor een spoedje, stipt half 9 hangen ze aan de lijn hoor. :D

Anyway, mijn gebruikelijke tijdsverdrijf:

Eindhoven - Schiphol

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 09:09:46 ]
pi_143622709
Net gebeld voor een spoedrit Zwolle - Drachten. Eerst maar even douchen nu dan :+
pi_143624514
Jammer dit. Nu staat er een spoedje Leeuwarden - Wierden op FB. Die had ik liever gedaan, meer uren :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:26:02 #200
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143626129
Weer een dagje taxi rijden in de Caddy maxi BM. Die kregen hebben wel zulke enorme overbrengingen...
pi_143628730
Geen spoedje vandaag gekregen ;(
pi_143629727
Ging net even langs een vriend van me die bij de dealer in Zwolle werkt van de rentvestiging van de grote uit Breda. Schijnt daar vorige week dus een hiker van EW met inparkeren de hele zijkant aan gort gereden te hebben. Die hoefde niet meer terug te komen bij EW :')
pi_143633741
4 ritten voor morgen en als laatste rit een Audi A4. :D
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:46:15 #204
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143633847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Viezze het volgende:
Ging net even langs een vriend van me die bij de dealer in Zwolle werkt van de rentvestiging van de grote uit Breda. Schijnt daar vorige week dus een hiker van EW met inparkeren de hele zijkant aan gort gereden te hebben. Die hoefde niet meer terug te komen bij EW :')
Easy Way heeft had dus ook van die pareltjes in dienst :D
pi_143633999
Eindhoven - Schiphol
Utrecht - Waalwijk

Hoef niet naar de LM, wel op dat industrieterrein daar.
pi_143634331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Easy Way heeft had dus ook van die pareltjes in dienst :D
Haha ja
pi_143634407
quote:
Hoe laat was je daar? Ik was daar om 14:15 om een VW Golf op te halen namelijk :P

Die Golf moest naar Drachten, privé-adres. Kom ik daar, vraagt die man hoe ik nu weer thuis kom dan. Dus ik zeg, met de bus. Kijkt hij me aan echt met zo'n gezicht: :')
Vervolgens vraagt hij waar ik heen moet, dus ik zeg zo naar Joure. Zegt hij ineens: ''Oh, wacht maar even. Ik zal even tegen m'n vrouw zeggen dat ik eventjes weg ben, om de nieuwe auto te testen.'' Kreeg ik dus gewoon een lift naar huis van die beste man :D _O_
pi_143634454
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe laat was je daar? Ik was daar om 14:15 om een VW Golf op te halen namelijk :P

Die Golf moest naar Drachten, privé-adres. Kom ik daar, vraagt die man hoe ik nu weer thuis kom dan. Dus ik zeg, met de bus. Kijkt hij me aan echt met zo'n gezicht: :')
Vervolgens vraagt hij waar ik heen moet, dus ik zeg zo naar Joure. Zegt hij ineens: ''Oh, wacht maar even. Ik zal even tegen m'n vrouw zeggen dat ik eventjes weg ben, om de nieuwe auto te testen.'' Kreeg ik dus gewoon een lift naar huis van die beste man :D _O_
Wel OV uren schrijven he *)

Ik was er om 09.30, 14.00 en 14.30 :+ Jou dan denk ik net niet gezien, andere hiker nog wel. Zat nog te twijfelen om hem een lift aan te bieden maar toen bedacht ik me dat de bushalte letterlijk om de hoek zit.
pi_143634653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Viezze het volgende:
Wel OV uren schrijven he *)
Ghehe, uiteraard :7
Daar vroeg hij ook nog naar ja. Of ik nu geen uren misliep, omdat hij me een lift gaf naar huis. Dus toen heb ik hem maar even verteld dat hij zich daar geen zorgen over hoefde te maken haha :P
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Viezze het volgende:
Ik was er om 09.30, 14.00 en 14.30 :+ Jou dan denk ik net niet gezien, andere hiker nog wel. Zat nog te twijfelen om hem een lift aan te bieden maar toen bedacht ik me dat de bushalte letterlijk om de hoek zit.
Dan zijn we elkaar echt precies misgelopen ja :P Ik was daar om 14:15 en reed daar om 14:25 vandaan :')
pi_143635463
Gebeld terwijl ik nog in Frankrijk zit door privénummer, toch maar opgenomen: Volgende week de hele week op locatie werken in Capelle a/d IJssel bij abc...z. Goed voor de uurtjes wel! :D
  woensdag 20 augustus 2014 @ 17:35:03 #211
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143635519
Lekker dagje gehad, slechts één keer licht natgeregend.

Blijft trouwens mooi om te merken dat andere bestuurders toch iets sneller een baantje opschuiven als je in zo'n Audi Q5 aan komt zetten 8-)
pi_143635761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef qua111 het volgende:
Gebeld terwijl ik nog in Frankrijk zit door privénummer, toch maar opgenomen: Volgende week de hele week op locatie werken in Capelle a/d IJssel bij abc...z. Goed voor de uurtjes wel! :D
Waarom belt EW privé? Echt nooit begrepen. :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 18:32:02 #213
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143638883
Godver.. Vandaag echte roadrage meegemaakt. Doorgesnoven malloot die mijn spiegel kapot sloeg. ;(
Nee.
pi_143639949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Godver.. Vandaag echte roadrage meegemaakt. Doorgesnoven malloot die mijn spiegel kapot sloeg. ;(
Hoe dat dan?
pi_143645065
quote:
Hoe rijd je nou de hele zijkant aan gort? Je hebt het toch wel door wanneer je ergens tegen aan zit? :')

Moet wel zeggen dat het daar aardig krap is, dus dat het af en toe mis gaat verbaast me niks. Vorige week moest ik daar nog een C4 Grand Picasso afleveren. Inparkeren lukte me niet zonder 2x steken... Maar dat zal wel aan mij liggen, ik neem liever geen risico. :P
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:18:59 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_143647115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef Schaafkaas het volgende:
Hoe rijd je nou de hele zijkant aan gort? Je hebt het toch wel door wanneer je ergens tegen aan zit? :')
Niet nadenken en denken dat je auto smaller is dan je denkt.

Heb het regelmatig gezien als er slaapdronken chauffeurs van hun privé auto in het werkbusje stappen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_143647133
Ik weet het niet. Het is daar inderdaad wel krap, maar als je twijfelt stap dan uit om even te kijken :P
pi_143648459
Sinds ik bij de post pakketjes rond breng vraag ik mij ook af wat de andere chauffeurs met die busjes doen. Ik denk, even realistisch, dat een kwart van het witte wagenpark (zzp'ers) de zijkant in mekaar heeft zitten.
Dan heb je ook nog chauffeurs die zonder achterlichtkappen rijden, of de spiegels zijn kapot.
Ik rij nu een week in een busje waar de deurhendel binnen los zit en de deur alleen met een flinke klap goed dicht zit. :')

En over die roadrages, ik snap het nooit waarom die mensen in hun agressie moeten blijven hangen, alpha mannetjes gedrag ofzo?
pi_143648802
Ik word best wel een boos in het verkeer maar ik snap echt niet dat je van die achterlijke remacties uit gaat halen en uitstapt om iemand z'n auto te slopen :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:35 #221
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143650422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds ik bij de post pakketjes rond breng vraag ik mij ook af wat de andere chauffeurs met die busjes doen. Ik denk, even realistisch, dat een kwart van het witte wagenpark (zzp'ers) de zijkant in mekaar heeft zitten.
Dan heb je ook nog chauffeurs die zonder achterlichtkappen rijden, of de spiegels zijn kapot.
Ik rij nu een week in een busje waar de deurhendel binnen los zit en de deur alleen met een flinke klap goed dicht zit. :')

En over die roadrages, ik snap het nooit waarom die mensen in hun agressie moeten blijven hangen, alpha mannetjes gedrag ofzo?
Ik zat vanmiddag achter een postbus (roranje) die geen remlichten Had, zat er bijna achterop.

Moet zeggen dat sommige taxi busjes ook niet helemaal lekker meer zijn. Vooral kromme schijven en niet uitgelijnde velgen zijn wel een irritatie factoortje
  woensdag 20 augustus 2014 @ 23:36:04 #222
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143650966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Serieus? Die taxichauffeurs hebben toch altijd gewoon Maglite in portier liggen voor dit soort klusjes?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 00:07:49 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_143651957
Godsamme ik mis Luxemburg nu al. Even 40 liter Euro 95 voor 52 euro :')
#26 || Luciano da Silva
pi_143652403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Serieus? Die taxichauffeurs hebben toch altijd gewoon Maglite in portier liggen voor dit soort klusjes?
Hikers toch ook wel? Voorbereid op alles.
pi_143653265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef BDeHaaas het volgende:

[..]

Standaard een Tazer in m'n EasyWay-map voor vervelende CP's.
pi_143655799
quote:
15s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:07 schreef joppie_saus het volgende:
Godsamme ik mis Luxemburg nu al. Even 40 liter Euro 95 voor 52 euro :')
Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen. :'(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 07:53:41 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143655820
Vind de prijzen wel weer meevallen. Van de week bij de Esso getankt voor 1.63 per liter.
pi_143656623
quote:
9s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen. :'(
40 liter maar?
Vandaag 55 liter getankt voor ¤1,65 per liter. En de tank was nog niet eens helemaal leeg....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_143656711
Ik ben ook echt dom :'( Ik zie aan de zuidkant van Zwolle een hiker die ik ken, ga er vanuit dat hij ook moet werken en stap bij hem in de bus. Maar hij moest naar school :+ dus ik kon een stuk terug lopen en haalde maar net de andere bus :')
pi_143657990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:21 schreef Viezze het volgende:
Ik ben ook echt dom :'( Ik zie aan de zuidkant van Zwolle een hiker die ik ken, ga er vanuit dat hij ook moet werken en stap bij hem in de bus. Maar hij moest naar school :+ dus ik kon een stuk terug lopen en haalde maar net de andere bus :')
Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
pi_143658279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

40 liter maar?
Vandaag 55 liter getankt voor ¤1,65 per liter. En de tank was nog niet eens helemaal leeg....
Mijn auto heeft een 45L tank ofzo…
pi_143658316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
Ehh die 2 schades en ik heb een keer in Rozenburg achter Rotterdam gestaan ipv bij Schiphol. :')
pi_143658468
quote:

[..]

De domste fout? Dat is dan ook gelijk de enigste fout die ik me tot nu toe kan herinneren :P

Ik had een enkele rit Heerenveen - Houten, naar dat schadeherstelbedrijf aan de Duwboot. Auto geparkeerd op 3A, en formulieren laten tekenen en naar de bushalte gelopen. Terwijl ik in de bus richting Utrecht zit, voel ik de autosleutels in m'n jaszak zitten .. :') :') !!!
Dus ik uitstappen bij de eerstvolgende halte, en de bus terug nemen richting dat bedrijf om de sleutels af te geven. Op dat moment belt EW, of ik nog in de buurt van Houten was. Ik zei: toevallig wel ja. Of ik nog een ritje Houten - Meerkerk wilde doen, voor datzelfde bedrijf. Ja hoor, prima. Was toch al onderweg terug naar dat bedrijf, maar dat heb ik ze maar niet verteld haha :D :')
pi_143661573
Ben net klaar met mn eerste 3 ritten, maar kan de vierde pas ophalen om 16.00 en ik ben al in de buurt.. :')
pi_143662850
quote:

[..]

Meer een misverstand dan een fout, maar oké.

Ik moest in Groningen een VW Up! ophalen om 9 uur en voor 11:30 afleveren ergens in de randstad. Normaal gesproken geen probleem, maar de auto bleek nog niet schoongemaakt toen ik 'm kwam ophalen. Dus dat ging de LM eerst even doen, zou waarschijnlijk een half uur duren. De LM zou EW wel eventjes bellen voor mij. Na 3 kwartier wachten was de auto klaar en kon ik op pad. EW was al op de hoogte gebracht van de vertraging, dus ik dacht dat ik me geen zorgen hoefde te maken over de aflevertijd.
Dat had ik verkeerd gedacht....

Om 11:40 werd ik gebeld door EW dat de klant niet meer thuis was en dat hij de auto niet meer in ontvangst kon nemen. Ik was op dat moment op 10 minuten afstand van het afleveradres. 400 kilometer voor niks gereden in een Up! die dag en de LM was boos dat ik EW niet belde dat ik het niet ging redden... :+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:19:44 #236
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143664485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef BDeHaaas het volgende:

[..]

Ik vecht niet tijdens werktijden, dat bloed gaat zo lastig uit je suède schoenen.
pi_143665699
quote:

[..]

Ik heb me ooit gesneden aan het papier van het transportformulier. Moest ik een bebloed formulier laten tekenen, want ik had het niet meteen door. Sindsdien nam ik altijd een reserveformulier mee.
pi_143667158
ik heb wel eens in een of ander dorp in twente een auto afgeleverd, na een rit van 3 uur dus er was genoeg afleiding op mijn telefoon. Even snel gekeken hoe ik bij de bushalte kwam, was al een leuke kilometer lopen, en toen whatsappjes lezen. Niet op zitten letten en compleet de verkeerde kant opgelopen, tegen de tijd dat ik erachter kwam moest ik al weer een kilometer extra lopen. Foutje waarmee ik wel alleen mezelf verneukte en niet AR, want er ging gelukkig maar 1x per uur een bus die ik ruim gehaald heb, maar een ruim half uur door een twentse woonwijk lopen waar ik niemand kan verstaan is toch niet helemaal mijn ding.
pi_143667277
Oh ja, ik ben ook eens weggegaan bij het afleveradres met de autosleutel in mijn jaszak. Gelukkig belde EW net voordat ik de bus instapte. :')
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:45:21 #240
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143667506
:D Klassieke foutjes

Zelf een keer een half uur de Lingedijk bij Leerdam op en neer gereden op zoek naar een huisnummer. Steeds keren, dijkje op dijkje af, ondertussen in niemandsland. Blijk ik iets verderop bij de gigantische niet te missen fabriek te moeten zijn :s)
pi_143668504
Vorig jaar: Ongeveer weten waar je heen moet, ergens halverwege aan De Lekdijk tussen Vianen en Krimpen. En er dan achter komen dat je aan de andere kant van het water moet zijn. Rit duurde 2x zo lang omdat ik de pont niet wilde voorschieten :p Dus maar weer terug naar de lekbrug.
.
pi_143669057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh ja, ik ben ook eens weggegaan bij het afleveradres met de autosleutel in mijn jaszak. Gelukkig belde EW net voordat ik de bus instapte. :')
Ik ook. :')

Maar ik triple tap altijd als ik ergens wegga dus het viel me direct op dat ik de sleutels nog in m'n zak had. :P

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 16:38:34 ]
pi_143670669
net werk afgewezen , een soort van omgekeerde wereld hehehe :@ :')
Zie!
pi_143672360
Ik heb niets voor morgen. En vandaag en gisteren ook geen ritjes.

Volgende week mijn laatste week met veel beschikbaarheid en dan is het afgelopen. Misschien in september nog 2 á 3 dagen in totaal, maar veel gaat het niet meer worden. Oktober geen OV meer :'(

En vandaag precies 5 jaar m'n rijbewijs. Nul boetes en in die vijf jaar één schade, die me helaas het eigen risico van 136 euro heeft gekost. Eigenlijk pas door dit baantje echt leren rijden, veel kilometers gemaakt.
.
pi_143672554
0 werk. Al de hele week niet :'(
pi_143672569
Ik werd juist gebeld of ik morgen beschikbaar was? :o *niet door de planning*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 18:21:45 ]
pi_143672598
quote:
18s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb niets voor morgen. En vandaag en gisteren ook geen ritjes.

Volgende week mijn laatste week met veel beschikbaarheid en dan is het afgelopen. Misschien in september nog 2 á 3 dagen in totaal, maar veel gaat het niet meer worden. Oktober geen OV meer :'(

En vandaag precies 5 jaar m'n rijbewijs. Nul boetes en in die vijf jaar één schade, die me helaas het eigen risico van 136 euro heeft gekost. Eigenlijk pas door dit baantje echt leren rijden, veel kilometers gemaakt.
Wat had je gedaan? :o
pi_143672612
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik werd juist gebeld of ik morgen beschikbaar was? :o
Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.

En zie DM.
.
pi_143672682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.
Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; prima ^O^
pi_143672734
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; prima ^O^
Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.
.
pi_143672839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:25 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.
De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt én een statusupdate zien van welke ritten nu wel en niet gedaan zijn.

Ik heb wel eens de neiging als ik in de buurt ben om een stukje om te rijden om privé iets te fixen (meestal ergens een LP ophalen omdat ik die graag persoonlijk kom bekijken en PostNL er niet al te voorzichtig mee omgaat..), ik weet niet of ze daar heel moeilijk over gaan doen. :')
pi_143673210
Vandaag 2x gebeld. Om half 9 voor de eerste keer, maar die had ik uiteraard gemist want ik lag pas na 7en in bed vanochtend. Gekke avond weer :').

Ritje van vanmiddag wel aan kunnen nemen en morgen naar Waalwijk :)
pi_143673371
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:38 schreef yosander het volgende:
Vandaag 2x gebeld. Om half 9 voor de eerste keer, maar die had ik uiteraard gemist want ik lag pas na 7en in bed vanochtend. Gekke avond weer :').

Ritje van vanmiddag wel aan kunnen nemen en morgen naar Waalwijk :)
Naar De Big Mossel?
pi_143673580
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Naar De Big Mossel?
Jep. Eerste keer spannend alles
pi_143673658
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Jep. Eerste keer spannend alles
Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.

Anders mag je een uurtje wachten óf een 30 minuten wandelen naar het busstation in Waalwijk.
pi_143675316
Morgen 2e PC-rit deze week, natuurlijk wel voor mijn hiker-loon :+
Maar omdat ik van 14.00 tot 24.00 weg ben , mag ik eten twv 12,50 declareren :P

Wel vet dat ik momenteel hiker en PCer ben _O_ 2 uur nadat ik de PC-rit aangenomen had, belde de hiker-planning mij nog of ik 2 ritjes wilde doen :P
Nee, toch niet
pi_143675421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Solidberg het volgende:
Morgen 2e PC-rit deze week, natuurlijk wel voor mijn hiker-loon :+
Maar omdat ik van 14.00 tot 24.00 weg ben , mag ik eten twv 12,50 declareren :P

Wel vet dat ik momenteel hiker en PCer ben _O_ 2 uur nadat ik de PC-rit aangenomen had, belde de hiker-planning mij nog of ik 2 ritjes wilde doen :P
Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan. :')
pi_143675546
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan. :')
De reguliere PCs zijn schijnbaar allemaal onbeschikbaar oid.
Hoef de route niet compleet uit mijn hoofd te leren, aangezien de autos wel navigatie hebben ;) Dit zijn meestal ook de wat luxere autos schat ik. Maar anders mag je denk je telefoon wel op houdertje zetten en als navigatie gebruiken lijkt me.
Nee, toch niet
pi_143675625
Anyway, iedereen veel plezier morgen.
pi_143675818
Danku , moet klant van Groningen naar Amsterdam brengen, 2 uur wachten, dan 2km verder rijden, 4 uur wachten en dan terug naar Groningen.
Geen idee wat ik dan ga doen :P
Nee, toch niet
pi_143676003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Solidberg het volgende:
Danku , moet klant van Groningen naar Amsterdam brengen, 2 uur wachten, dan 2km verder rijden, 4 uur wachten en dan terug naar Groningen.
Geen idee wat ik dan ga doen :P
Een hapje eten.

Ik mag morgen eerst de theorie afwerken, daarna reddingsscenario's in het zwembad oefenen en een EHBO cursus volgen. Ik verheug me nu al op zondag; reddingsscene's op de duiklocatie (Zandeiland 4) in Vinkeveen. Lekker heren van 90kg + duikuitrusting met mijn 50 kilo uit het water slepen. :')

En vergeet de mond-op-mond beademing niet *)
pi_143676111
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een hapje eten.

Ik mag morgen eerst de theorie afwerken, daarna reddingsscenario's in het zwembad oefenen en een EHBO cursus volgen. Ik verheug me nu al op zondag; reddingsscene's op de duiklocatie (Zandeiland 4) in Vinkeveen. Lekker heren van 90kg + duikuitrusting met mijn 50 kilo uit het water slepen. :')

En vergeet de mond-op-mond beademing niet *)
6 uur lang eten :P ?
Veel plezier met je heren ^O^
Nee, toch niet
pi_143676204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Solidberg het volgende:

[..]

6 uur lang eten :P ?
Veel plezier met je heren ^O^
Filmpje kijken op je laptop. ^O^

Wordt echt wel vet hoor! Instructeur heeft wat maatjes geregeld die zondag herrie komen schoppen, dus ik probeer me goed voor te bereiden. Wilde eigenlijk donderdag nog even een oefenduik organiseren maar ik ken weinig duikers in regio Eindhoven. -O-
pi_143676895
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt
:') Meen je dit? Kunnen ze je continue volgen?
pi_143677202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jep. :+
Maar ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Mag een werkgever zoiets verplichten, dat ze altijd weten waar je bent?

Nou ja, ik ben blij dat ik voor EW werk. :P
pi_143677502
quote:

[..]

Ja. Ze kunnen pingen naar je locatie volgens mij. Ik zou ook niet continu m'n GPS gegevens op willen sturen. Het werkt trouwens alleen als de applicatie loopt en je op de play knop duwt. Althans dat is wat ze mij wijsgemaakt hebben, dat moet ik eigenlijk nog eens nalopen.
pi_143677681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Jep. :+
Maar ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Mag een werkgever zoiets verplichten, dat ze altijd weten waar je bent?
Ik denk het wel. Heb vorig jaar koerierswerk gedaan; die auto's waren ook uitgerust met GPS tracker. En ik snap het ook wel, het is superhandig om te weten waar alle (in dienst zijnde) hikers zich bevinden als je een spoedrit binnenkrijgt.

Maar goed, vandaag was in ieder geval mijn laatste EW rit van 2014 en misschien wel van mijn hele leven :'(
Want ik vertrek morgen naar de VS :7
pi_143678881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Viezze het volgende:
Maar goed, vandaag was in ieder geval mijn laatste EW rit van 2014 en misschien wel van mijn hele leven :'(
Want ik vertrek morgen naar de VS :7
Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?

Hoe dan ook, veel plezier alvast in de VS. ^O^ Moet wel lukken lijkt me :P
pi_143680369
quote:

[..]

Gewoon zeggen dat je geen smartphone hebt.
pi_143680564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef DrSnuggle het volgende:

Heb nu een huurbus voor de deur staan i.v.m. vakantie; Ding ziet er echt niet uit...
Mist een heel stuk " sierstrip" van de zijkant, paar flinke deuken en krassen, barst in de voorruit.. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_143681186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?

Hoe dan ook, veel plezier alvast in de VS. ^O^ Moet wel lukken lijkt me :P
Ford Focus dus niet echt :+

Thanks, heb er wel vertrouwen in :+
pi_143684239
Vanavond nog een pc rit in een A5 gehad, 2.7 TFSI en gechipt, zou iets van 40-50 pk meer moeten hebben. Daarnaast ook nog een Stinger (radarverklikker) aan boord :).
pi_143686647
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.

Anders mag je een uurtje wachten óf een 30 minuten wandelen naar het busstation in Waalwijk.
Thanks ^O^
pi_143695004
Chill. De CP was niet ingelicht over het transport, dus nu sta ik in een loods op een verlaten industrieterrein te wachten totdat de regen voorbij is :')
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:15:11 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_143707319
Studiefinanciering binnen, en kan het meteen weer inleveren.

SPOILER
pi_143708179
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef Schaafkaas het volgende:

SPOILER
Daarom rem ik vrijwel altijd voor oranje, als ik voor EW rijdt. Ik krijg toch per uur betaald, en je wint er misschien hooguit 30 seconden mee wanneer je doorrijdt. En in sommige gevallen kom je er minder bekaaid van af .. :{

Maar wel klote man, maandje (?) voor niks gewerkt -O-
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:50:26 #277
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_143708616
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Daarom rem ik vrijwel altijd voor oranje, als ik voor EW rijdt. Ik krijg toch per uur betaald, en je wint er misschien hooguit 30 seconden mee wanneer je doorrijdt. En in sommige gevallen kom je er minder bekaaid van af .. :{

Maar wel klote man, maandje (?) voor niks gewerkt -O-
Ja, normaal gesproken stop ik ook wel altijd voor oranje. Zoals ik zei, ik kan het me niet herinneren, maar ik denk dat ik niet gestopt ben omdat ik dan een bijna-noodstop zou moeten maken...

Zo'n 5 hele dagen voor niets gewerkt. Het wordt deze maand van mijn loon ingehouden, waarschijnlijk ontvang ik deze maan rond de 200 euro, maar dat had dus ook 450 euro kunnen zijn. Dat is echt fantastisch. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaafkaas op 22-08-2014 16:56:58 ]
pi_143709670
Maandag 2 308-jes en een Prius.

Eerste keer in een Prius.

Maar ik leg hem alvast klaar: Prius :')
pi_143709881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:23 schreef Exorbitantes het volgende:
Maandag 2 308-jes en een Prius.

Eerste keer in een Prius.

Maar ik leg hem alvast klaar: Prius :')
Had er deze week ook een, die dingen hebben de wegligging van een zeepkist :').

Morgen een Ducato Pick-Up en maandag een Peugeot Boxer :P
pi_143710366
De prius die ik donderdag had stuurde gelijk 20 graden naar rechts als je het stuur losliet.. :')
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:08:28 #281
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_143710984
De telefoon was verdacht stil vandaag...
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_143711762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef GrumpyCat het volgende:
De telefoon was verdacht stil vandaag... afgelopen drie dagen.
-O-
pi_143712103
Maandag weer is werk. Zwolle - Sittard en Boxmeer - Amersfoort
pi_143712192
quote:

SPOILER
Faaaack _O-

Kut man!
pi_143713070
Geen werk voor maandag.

4 uit 4 dagen beschikbaar geen werk -O- .
.
pi_143714229
Ik had de planning al rond half 2 gebeld dat ik waarschijnlijk niet op kon nemen wegens duikactiviteiten voor m'n ritten maandag, of ze gewoon een notitie wilden maken dat ze zouden mailen dat alles goed was.

Dus:

Eindhoven - Amersfoort per VW Golf :)

Vandaag dus die noodhulpverlenerscursus gedaan. Ik hoop dat ik nooit iemand hoef te reanimeren, het is echt niet leuk om te doen.
pi_143714749
quote:

SPOILER
Ja ik ook, echt balen.

SPOILER
Ook al geen werk voor maandag -O-

Als je loonheffingskorting niet bij je salaris opgeteld is, moet je dat dan aan het einde van het jaar terugvragen of heeft het zin om het aan Easyway te vragen? Ik heb sowieso niet teveel gewerkt om het niet meer te krijgen trouwens :P
pi_143715576
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ja ik ook, echt balen.

SPOILER
Ook al geen werk voor maandag -O-

Als je loonheffingskorting niet bij je salaris opgeteld is, moet je dat dan aan het einde van het jaar terugvragen of heeft het zin om het aan Easyway te vragen? Ik heb sowieso niet teveel gewerkt om het niet meer te krijgen trouwens :P
Dat krijg je terug van de Belastingdienst.
Ook rood licht ja?
pi_143716419
Werd in de trein gebeld net na vijven of ik wilde werken, Grunn - Rijssen in een Astra en Hoogeveen - Grunn in een 107 :)
pi_143716606
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat krijg je terug van de Belastingdienst.
Ook rood licht ja?
Ah oke, mooi. Nee te hard gereden dus, echt heel dom :{
pi_143716965
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ah oke, mooi. Nee te hard gereden dus, echt heel dom :{
Hoeveel ben je kwijt? :o
Of gaat via de OvJ ofwat? :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 20:33:19 ]
pi_143717432
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef Amoeba het volgende:
Ik had de planning al rond half 2 gebeld dat ik waarschijnlijk niet op kon nemen wegens duikactiviteiten voor m'n ritten maandag, of ze gewoon een notitie wilden maken dat ze zouden mailen dat alles goed was.

Dus:

Eindhoven - Amersfoort per VW Golf :)

Vandaag dus die noodhulpverlenerscursus gedaan. Ik hoop dat ik nooit iemand hoef te reanimeren, het is echt niet leuk om te doen.
Bij reanimeren ben je vaak toch te laat, kans op overleven is dan nog maar 14%. Mits er geen shock van toepassing is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 20:42:06 ]
pi_143717860
Huilen, de rit van Hoogeveen naar Grunn wordt te krap. Grunn - Rijssen is vanaf half 9 ophalen, schat ik zo rond tienen er te zijn, red je de trein net niet en moet je een uur op de trein wachten, vervolgens op z'n vroegst om half een in Hoogeveen met twee keer krap overstappen. Dus maar even een mailtje naar de planning dat ik t niet ga redden
pi_143718649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:41 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Bij reanimeren ben je vaak toch te laat, kans op overleven is dan nog maar 14%. Mits er geen shock van toepassing is.
14% is nog altijd meer dan 0%. Als je een AED hebt en een beetje rap bent kun je met wat mazzel een leven redden. Anyway, het is verplicht voor de opleiding en terecht.
pi_143731411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef underground1009 het volgende:
Huilen, de rit van Hoogeveen naar Grunn wordt te krap. Grunn - Rijssen is vanaf half 9 ophalen, schat ik zo rond tienen er te zijn, red je de trein net niet en moet je een uur op de trein wachten, vervolgens op z'n vroegst om half een in Hoogeveen met twee keer krap overstappen. Dus maar even een mailtje naar de planning dat ik t niet ga redden
Half 1 te laat om nog naar Groningen te gaan?

Ben overigens net terug van mijn PC-rit; Klant verwachten dus wel dat je route uit je hoofd weet :+ En laatste bus met 10 minuten gemist, daardoor lekker net een uur door de stad gelopen ;(
Nee, toch niet
pi_143734147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:57 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ben overigens net terug van mijn PC-rit; Klant verwachten dus wel dat je route uit je hoofd weet :+ En laatste bus met 10 minuten gemist, daardoor lekker net een uur door de stad gelopen ;(
Half een op het station in Hoogeveen, dan moest ik nog met de bus naar de klant en naar Grunn rijden, vanuit Hoogeveen een kleine veertig minuten, de auto moest voor enen ingeleverd worden :)
pi_143749067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:57 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Oei dat is lullig, maar de klant had helemaal geen navigatie? Ik heb nog maar bij één klant de rit goed moeten voorbereiden, omdat ze geen navigatie had.

Maar bevalt het PC leven? :)
pi_143751030
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oei dat is lullig, maar de klant had helemaal geen navigatie? Ik heb nog maar bij één klant de rit goed moeten voorbereiden, omdat ze geen navigatie had.

Maar bevalt het PC leven? :)
Klant had wel navigatie, maar ze wou die zelf instellen en zou ik maar alvast moeten rijden terwijl ze die instelt, aangezien ik de weg toch wel moest weten :+

Is wel even leuke verandering, maar ik merk toch wel dat betere voorbereiding wel nodig is :P Klant verwachtte ook dat ik zo'n bonnenboekje ofzo bij me zou hebben, maar dat heb ik dus ook niet :+ Maar ook al 1 minpunt bemerkt; Amsterdam :r
Ze hebben een nieuw parkeersysteem ingevoerd, alles digitaal, en ze hebben een hoop parkeerautomaten uit de straten gehaald. Ik zag in mijn straat geen parkeerautomaat, geen bordjes en geen papiertjes bij de andere autos, dacht dat het dus gratis was.
Komt er een straatwacht op de scooter langs, stopt 5m van mijn auto, en typt iets op z'n telefoontje en rijd weer weg, terwijl ik erin zit. Heb dus waarschijnlijk nu parkeerboete aan m'n hals.
Toen ik even later aan iemand vroeg of je hier moest betalen, zeiden ze ja, maar geen idee waar een parkeerautomaat is. Dus toen 15 min lang rondlopen om zo'n ding te vinden :+

En volgens mijn ritinfo moest ik de klant rond 22 uur weer ophalen, werdt uiteindelijk 22:40 oid, maar hoe lang wacht je voordat je smst/belt om te vragen of alles in orde is?

Denk overigens dat ik geen PC-ritten meer zal krijgen zodra vakantie voorbij is
Nee, toch niet
pi_143760212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef RTS91 het volgende:
Vanavond nog een pc rit in een A5 gehad, 2.7 TFSI en gechipt, zou iets van 40-50 pk meer moeten hebben. Daarnaast ook nog een Stinger (radarverklikker) aan boord :).
Heeft die z'n 1.8/2.0 TFSI wat laten opboren? Of tankt die gewoon benzine in z'n 2.7 TDI? :7
pi_143764296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Klant had wel navigatie, maar ze wou die zelf instellen en zou ik maar alvast moeten rijden terwijl ze die instelt, aangezien ik de weg toch wel moest weten :+

Is wel even leuke verandering, maar ik merk toch wel dat betere voorbereiding wel nodig is :P Klant verwachtte ook dat ik zo'n bonnenboekje ofzo bij me zou hebben, maar dat heb ik dus ook niet :+ Maar ook al 1 minpunt bemerkt; Amsterdam :r
Ze hebben een nieuw parkeersysteem ingevoerd, alles digitaal, en ze hebben een hoop parkeerautomaten uit de straten gehaald. Ik zag in mijn straat geen parkeerautomaat, geen bordjes en geen papiertjes bij de andere autos, dacht dat het dus gratis was.
Komt er een straatwacht op de scooter langs, stopt 5m van mijn auto, en typt iets op z'n telefoontje en rijd weer weg, terwijl ik erin zit. Heb dus waarschijnlijk nu parkeerboete aan m'n hals.
Toen ik even later aan iemand vroeg of je hier moest betalen, zeiden ze ja, maar geen idee waar een parkeerautomaat is. Dus toen 15 min lang rondlopen om zo'n ding te vinden :+

En volgens mijn ritinfo moest ik de klant rond 22 uur weer ophalen, werdt uiteindelijk 22:40 oid, maar hoe lang wacht je voordat je smst/belt om te vragen of alles in orde is?

Denk overigens dat ik geen PC-ritten meer zal krijgen zodra vakantie voorbij is
Als het niet duidelijk is hoe dat parkeersysteem werkt dan kan je er tegen in beroep gaan lijkt mij toch? En die kerel op de scooter mag dat volgens mij al helemaal niet, als hij jou ziet zitten dan ga je toch geen boete uitschrijven? :')

En het komt vaak voor dat je lang moet wachten, als je een goede afspraak hebt gemaakt waar je zal wachten dan hoef je niet te sms'en. Als het onduidelijk is, dan stuur ik altijd een sms dat ik daar en daar op de klant wacht. Bellen doe ik nooit, de klant is meestal in bespreking of heeft een etentje/drankje, dan wilt ie niet met een telefoontje gestoord worden.
pi_143764299
Gesloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')