De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt én een statusupdate zien van welke ritten nu wel en niet gedaan zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:25 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.
Naar De Big Mossel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:38 schreef yosander het volgende:
Vandaag 2x gebeld. Om half 9 voor de eerste keer, maar die had ik uiteraard gemist want ik lag pas na 7en in bed vanochtend. Gekke avond weer.
Ritje van vanmiddag wel aan kunnen nemen en morgen naar Waalwijk
Jep. Eerste keer spannend allesquote:
Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Jep. Eerste keer spannend alles
Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Solidberg het volgende:
Morgen 2e PC-rit deze week, natuurlijk wel voor mijn hiker-loon
Maar omdat ik van 14.00 tot 24.00 weg ben , mag ik eten twv 12,50 declareren
Wel vet dat ik momenteel hiker en PCer ben2 uur nadat ik de PC-rit aangenomen had, belde de hiker-planning mij nog of ik 2 ritjes wilde doen
De reguliere PCs zijn schijnbaar allemaal onbeschikbaar oid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan.
Een hapje eten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Solidberg het volgende:
Danku , moet klant van Groningen naar Amsterdam brengen, 2 uur wachten, dan 2km verder rijden, 4 uur wachten en dan terug naar Groningen.
Geen idee wat ik dan ga doen
6 uur lang etenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een hapje eten.
Ik mag morgen eerst de theorie afwerken, daarna reddingsscenario's in het zwembad oefenen en een EHBO cursus volgen. Ik verheug me nu al op zondag; reddingsscene's op de duiklocatie (Zandeiland 4) in Vinkeveen. Lekker heren van 90kg + duikuitrusting met mijn 50 kilo uit het water slepen.
En vergeet de mond-op-mond beademing niet
Filmpje kijken op je laptop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Solidberg het volgende:
[..]
6 uur lang eten?
Veel plezier met je heren
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt
Jep.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef MuurStraat het volgende:
[..]Meen je dit? Kunnen ze je continue volgen?
Ja. Ze kunnen pingen naar je locatie volgens mij. Ik zou ook niet continu m'n GPS gegevens op willen sturen. Het werkt trouwens alleen als de applicatie loopt en je op de play knop duwt. Althans dat is wat ze mij wijsgemaakt hebben, dat moet ik eigenlijk nog eens nalopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef MuurStraat het volgende:
Ik denk het wel. Heb vorig jaar koerierswerk gedaan; die auto's waren ook uitgerust met GPS tracker. En ik snap het ook wel, het is superhandig om te weten waar alle (in dienst zijnde) hikers zich bevinden als je een spoedrit binnenkrijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Jep.![]()
Maar ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Mag een werkgever zoiets verplichten, dat ze altijd weten waar je bent?
Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Viezze het volgende:
Maar goed, vandaag was in ieder geval mijn laatste EW rit van 2014 en misschien wel van mijn hele leven
Want ik vertrek morgen naar de VS
Gewoon zeggen dat je geen smartphone hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef MuurStraat het volgende:
Heb nu een huurbus voor de deur staan i.v.m. vakantie; Ding ziet er echt niet uit...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds ik bij de post pakketjes rond breng vraag ik mij ook af wat de andere chauffeurs met die busjes doen. Ik denk, even realistisch, dat een kwart van het witte wagenpark (zzp'ers) de zijkant in mekaar heeft zitten.
Dan heb je ook nog chauffeurs die zonder achterlichtkappen rijden, of de spiegels zijn kapot.
Ik rij nu een week in een busje waar de deurhendel binnen los zit en de deur alleen met een flinke klap goed dicht zit.
En over die roadrages, ik snap het nooit waarom die mensen in hun agressie moeten blijven hangen, alpha mannetjes gedrag ofzo?
Ford Focus dus niet echtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?
Hoe dan ook, veel plezier alvast in de VS.Moet wel lukken lijkt me
Thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.
Anders mag je een uurtje wachten óf een 30 minuten wandelen naar het busstation in Waalwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |