abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143672839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:25 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.
De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt én een statusupdate zien van welke ritten nu wel en niet gedaan zijn.

Ik heb wel eens de neiging als ik in de buurt ben om een stukje om te rijden om privé iets te fixen (meestal ergens een LP ophalen omdat ik die graag persoonlijk kom bekijken en PostNL er niet al te voorzichtig mee omgaat..), ik weet niet of ze daar heel moeilijk over gaan doen. :')
pi_143673210
Vandaag 2x gebeld. Om half 9 voor de eerste keer, maar die had ik uiteraard gemist want ik lag pas na 7en in bed vanochtend. Gekke avond weer :').

Ritje van vanmiddag wel aan kunnen nemen en morgen naar Waalwijk :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_143673371
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:38 schreef yosander het volgende:
Vandaag 2x gebeld. Om half 9 voor de eerste keer, maar die had ik uiteraard gemist want ik lag pas na 7en in bed vanochtend. Gekke avond weer :').

Ritje van vanmiddag wel aan kunnen nemen en morgen naar Waalwijk :)
Naar De Big Mossel?
pi_143673580
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Naar De Big Mossel?
Jep. Eerste keer spannend alles
pi_143673658
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Jep. Eerste keer spannend alles
Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.

Anders mag je een uurtje wachten óf een 30 minuten wandelen naar het busstation in Waalwijk.
pi_143675316
Morgen 2e PC-rit deze week, natuurlijk wel voor mijn hiker-loon :+
Maar omdat ik van 14.00 tot 24.00 weg ben , mag ik eten twv 12,50 declareren :P

Wel vet dat ik momenteel hiker en PCer ben _O_ 2 uur nadat ik de PC-rit aangenomen had, belde de hiker-planning mij nog of ik 2 ritjes wilde doen :P
Nee, toch niet
pi_143675421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:33 schreef Solidberg het volgende:
Morgen 2e PC-rit deze week, natuurlijk wel voor mijn hiker-loon :+
Maar omdat ik van 14.00 tot 24.00 weg ben , mag ik eten twv 12,50 declareren :P

Wel vet dat ik momenteel hiker en PCer ben _O_ 2 uur nadat ik de PC-rit aangenomen had, belde de hiker-planning mij nog of ik 2 ritjes wilde doen :P
Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan. :')
pi_143675546
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hadden ze PC's te kort? Moet je nu ook een complete route uit je hoofd leren? Ik zou stiekem TomTom (telefoon app) aanzetten in m'n broekzak en een oordopje in m'n linkeroor duwen dan. :')
De reguliere PCs zijn schijnbaar allemaal onbeschikbaar oid.
Hoef de route niet compleet uit mijn hoofd te leren, aangezien de autos wel navigatie hebben ;) Dit zijn meestal ook de wat luxere autos schat ik. Maar anders mag je denk je telefoon wel op houdertje zetten en als navigatie gebruiken lijkt me.
Nee, toch niet
pi_143675625
Anyway, iedereen veel plezier morgen.
pi_143675818
Danku , moet klant van Groningen naar Amsterdam brengen, 2 uur wachten, dan 2km verder rijden, 4 uur wachten en dan terug naar Groningen.
Geen idee wat ik dan ga doen :P
Nee, toch niet
pi_143676003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Solidberg het volgende:
Danku , moet klant van Groningen naar Amsterdam brengen, 2 uur wachten, dan 2km verder rijden, 4 uur wachten en dan terug naar Groningen.
Geen idee wat ik dan ga doen :P
Een hapje eten.

Ik mag morgen eerst de theorie afwerken, daarna reddingsscenario's in het zwembad oefenen en een EHBO cursus volgen. Ik verheug me nu al op zondag; reddingsscene's op de duiklocatie (Zandeiland 4) in Vinkeveen. Lekker heren van 90kg + duikuitrusting met mijn 50 kilo uit het water slepen. :')

En vergeet de mond-op-mond beademing niet *)
pi_143676111
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een hapje eten.

Ik mag morgen eerst de theorie afwerken, daarna reddingsscenario's in het zwembad oefenen en een EHBO cursus volgen. Ik verheug me nu al op zondag; reddingsscene's op de duiklocatie (Zandeiland 4) in Vinkeveen. Lekker heren van 90kg + duikuitrusting met mijn 50 kilo uit het water slepen. :')

En vergeet de mond-op-mond beademing niet *)
6 uur lang eten :P ?
Veel plezier met je heren ^O^
Nee, toch niet
pi_143676204
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Solidberg het volgende:

[..]

6 uur lang eten :P ?
Veel plezier met je heren ^O^
Filmpje kijken op je laptop. ^O^

Wordt echt wel vet hoor! Instructeur heeft wat maatjes geregeld die zondag herrie komen schoppen, dus ik probeer me goed voor te bereiden. Wilde eigenlijk donderdag nog even een oefenduik organiseren maar ik ken weinig duikers in regio Eindhoven. -O-
pi_143676895
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De enige meerwaarde is eigenlijk dat ze continu weten waar je uithangt
:') Meen je dit? Kunnen ze je continue volgen?
pi_143677202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Jep. :+
Maar ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Mag een werkgever zoiets verplichten, dat ze altijd weten waar je bent?

Nou ja, ik ben blij dat ik voor EW werk. :P
pi_143677502
quote:

[..]

Ja. Ze kunnen pingen naar je locatie volgens mij. Ik zou ook niet continu m'n GPS gegevens op willen sturen. Het werkt trouwens alleen als de applicatie loopt en je op de play knop duwt. Althans dat is wat ze mij wijsgemaakt hebben, dat moet ik eigenlijk nog eens nalopen.
pi_143677681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Jep. :+
Maar ik vraag me af hoe dat wettelijk zit. Mag een werkgever zoiets verplichten, dat ze altijd weten waar je bent?
Ik denk het wel. Heb vorig jaar koerierswerk gedaan; die auto's waren ook uitgerust met GPS tracker. En ik snap het ook wel, het is superhandig om te weten waar alle (in dienst zijnde) hikers zich bevinden als je een spoedrit binnenkrijgt.

Maar goed, vandaag was in ieder geval mijn laatste EW rit van 2014 en misschien wel van mijn hele leven :'(
Want ik vertrek morgen naar de VS :7
pi_143678881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef Viezze het volgende:
Maar goed, vandaag was in ieder geval mijn laatste EW rit van 2014 en misschien wel van mijn hele leven :'(
Want ik vertrek morgen naar de VS :7
Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?

Hoe dan ook, veel plezier alvast in de VS. ^O^ Moet wel lukken lijkt me :P
pi_143680369
quote:

[..]

Gewoon zeggen dat je geen smartphone hebt.
pi_143680564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds ik bij de post pakketjes rond breng vraag ik mij ook af wat de andere chauffeurs met die busjes doen. Ik denk, even realistisch, dat een kwart van het witte wagenpark (zzp'ers) de zijkant in mekaar heeft zitten.
Dan heb je ook nog chauffeurs die zonder achterlichtkappen rijden, of de spiegels zijn kapot.
Ik rij nu een week in een busje waar de deurhendel binnen los zit en de deur alleen met een flinke klap goed dicht zit. :')

En over die roadrages, ik snap het nooit waarom die mensen in hun agressie moeten blijven hangen, alpha mannetjes gedrag ofzo?
Heb nu een huurbus voor de deur staan i.v.m. vakantie; Ding ziet er echt niet uit...
Mist een heel stuk " sierstrip" van de zijkant, paar flinke deuken en krassen, barst in de voorruit.. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_143681186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Was het wel een beetje een leuke rit om mee af te sluiten?

Hoe dan ook, veel plezier alvast in de VS. ^O^ Moet wel lukken lijkt me :P
Ford Focus dus niet echt :+

Thanks, heb er wel vertrouwen in :+
pi_143684239
Vanavond nog een pc rit in een A5 gehad, 2.7 TFSI en gechipt, zou iets van 40-50 pk meer moeten hebben. Daarnaast ook nog een Stinger (radarverklikker) aan boord :).
pi_143686647
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt, zorg dat je rond xx:30 daar aankomt. De bus vanaf de SLUISCHWEG gaat om xx:58 (als die al gaat en niet met dat pondje bij Almkerk loopt te kutten), dus dan heb je net genoeg tijd om daarheen te rollen. Verspil niet te veel tijd, mik gewoon die auto in een vak in rij A, B of C, onthoud even het nummer, dat horen ze er graag bij.

Anders mag je een uurtje wachten óf een 30 minuten wandelen naar het busstation in Waalwijk.
Thanks ^O^
pi_143695004
Chill. De CP was niet ingelicht over het transport, dus nu sta ik in een loods op een verlaten industrieterrein te wachten totdat de regen voorbij is :')
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:15:11 #275
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_143707319
Studiefinanciering binnen, en kan het meteen weer inleveren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143708179
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef Schaafkaas het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom rem ik vrijwel altijd voor oranje, als ik voor EW rijdt. Ik krijg toch per uur betaald, en je wint er misschien hooguit 30 seconden mee wanneer je doorrijdt. En in sommige gevallen kom je er minder bekaaid van af .. :{

Maar wel klote man, maandje (?) voor niks gewerkt -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:50:26 #277
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_143708616
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Daarom rem ik vrijwel altijd voor oranje, als ik voor EW rijdt. Ik krijg toch per uur betaald, en je wint er misschien hooguit 30 seconden mee wanneer je doorrijdt. En in sommige gevallen kom je er minder bekaaid van af .. :{

Maar wel klote man, maandje (?) voor niks gewerkt -O-
Ja, normaal gesproken stop ik ook wel altijd voor oranje. Zoals ik zei, ik kan het me niet herinneren, maar ik denk dat ik niet gestopt ben omdat ik dan een bijna-noodstop zou moeten maken...

Zo'n 5 hele dagen voor niets gewerkt. Het wordt deze maand van mijn loon ingehouden, waarschijnlijk ontvang ik deze maan rond de 200 euro, maar dat had dus ook 450 euro kunnen zijn. Dat is echt fantastisch. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaafkaas op 22-08-2014 16:56:58 ]
pi_143709670
Maandag 2 308-jes en een Prius.

Eerste keer in een Prius.

Maar ik leg hem alvast klaar: Prius :')
pi_143709881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:23 schreef Exorbitantes het volgende:
Maandag 2 308-jes en een Prius.

Eerste keer in een Prius.

Maar ik leg hem alvast klaar: Prius :')
Had er deze week ook een, die dingen hebben de wegligging van een zeepkist :').

Morgen een Ducato Pick-Up en maandag een Peugeot Boxer :P
pi_143710366
De prius die ik donderdag had stuurde gelijk 20 graden naar rechts als je het stuur losliet.. :')
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:08:28 #281
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_143710984
De telefoon was verdacht stil vandaag...
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_143711762
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef GrumpyCat het volgende:
De telefoon was verdacht stil vandaag... afgelopen drie dagen.
-O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143712103
Maandag weer is werk. Zwolle - Sittard en Boxmeer - Amersfoort
pi_143712192
quote:

SPOILER
Faaaack _O-

Kut man!
pi_143713070
Geen werk voor maandag.

4 uit 4 dagen beschikbaar geen werk -O- .
.
pi_143714229
Ik had de planning al rond half 2 gebeld dat ik waarschijnlijk niet op kon nemen wegens duikactiviteiten voor m'n ritten maandag, of ze gewoon een notitie wilden maken dat ze zouden mailen dat alles goed was.

Dus:

Eindhoven - Amersfoort per VW Golf :)

Vandaag dus die noodhulpverlenerscursus gedaan. Ik hoop dat ik nooit iemand hoef te reanimeren, het is echt niet leuk om te doen.
pi_143714749
quote:

SPOILER
Ja ik ook, echt balen.

SPOILER
Ook al geen werk voor maandag -O-

Als je loonheffingskorting niet bij je salaris opgeteld is, moet je dat dan aan het einde van het jaar terugvragen of heeft het zin om het aan Easyway te vragen? Ik heb sowieso niet teveel gewerkt om het niet meer te krijgen trouwens :P
pi_143715576
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ja ik ook, echt balen.

SPOILER
Ook al geen werk voor maandag -O-

Als je loonheffingskorting niet bij je salaris opgeteld is, moet je dat dan aan het einde van het jaar terugvragen of heeft het zin om het aan Easyway te vragen? Ik heb sowieso niet teveel gewerkt om het niet meer te krijgen trouwens :P
Dat krijg je terug van de Belastingdienst.
Ook rood licht ja?
pi_143716419
Werd in de trein gebeld net na vijven of ik wilde werken, Grunn - Rijssen in een Astra en Hoogeveen - Grunn in een 107 :)
pi_143716606
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat krijg je terug van de Belastingdienst.
Ook rood licht ja?
Ah oke, mooi. Nee te hard gereden dus, echt heel dom :{
pi_143716965
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ah oke, mooi. Nee te hard gereden dus, echt heel dom :{
Hoeveel ben je kwijt? :o
Of gaat via de OvJ ofwat? :o

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 20:33:19 ]
pi_143717432
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef Amoeba het volgende:
Ik had de planning al rond half 2 gebeld dat ik waarschijnlijk niet op kon nemen wegens duikactiviteiten voor m'n ritten maandag, of ze gewoon een notitie wilden maken dat ze zouden mailen dat alles goed was.

Dus:

Eindhoven - Amersfoort per VW Golf :)

Vandaag dus die noodhulpverlenerscursus gedaan. Ik hoop dat ik nooit iemand hoef te reanimeren, het is echt niet leuk om te doen.
Bij reanimeren ben je vaak toch te laat, kans op overleven is dan nog maar 14%. Mits er geen shock van toepassing is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 20:42:06 ]
pi_143717860
Huilen, de rit van Hoogeveen naar Grunn wordt te krap. Grunn - Rijssen is vanaf half 9 ophalen, schat ik zo rond tienen er te zijn, red je de trein net niet en moet je een uur op de trein wachten, vervolgens op z'n vroegst om half een in Hoogeveen met twee keer krap overstappen. Dus maar even een mailtje naar de planning dat ik t niet ga redden
pi_143718649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:41 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Bij reanimeren ben je vaak toch te laat, kans op overleven is dan nog maar 14%. Mits er geen shock van toepassing is.
14% is nog altijd meer dan 0%. Als je een AED hebt en een beetje rap bent kun je met wat mazzel een leven redden. Anyway, het is verplicht voor de opleiding en terecht.
pi_143731411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef underground1009 het volgende:
Huilen, de rit van Hoogeveen naar Grunn wordt te krap. Grunn - Rijssen is vanaf half 9 ophalen, schat ik zo rond tienen er te zijn, red je de trein net niet en moet je een uur op de trein wachten, vervolgens op z'n vroegst om half een in Hoogeveen met twee keer krap overstappen. Dus maar even een mailtje naar de planning dat ik t niet ga redden
Half 1 te laat om nog naar Groningen te gaan?

Ben overigens net terug van mijn PC-rit; Klant verwachten dus wel dat je route uit je hoofd weet :+ En laatste bus met 10 minuten gemist, daardoor lekker net een uur door de stad gelopen ;(
Nee, toch niet
pi_143734147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:57 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ben overigens net terug van mijn PC-rit; Klant verwachten dus wel dat je route uit je hoofd weet :+ En laatste bus met 10 minuten gemist, daardoor lekker net een uur door de stad gelopen ;(
Half een op het station in Hoogeveen, dan moest ik nog met de bus naar de klant en naar Grunn rijden, vanuit Hoogeveen een kleine veertig minuten, de auto moest voor enen ingeleverd worden :)
pi_143749067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:57 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Oei dat is lullig, maar de klant had helemaal geen navigatie? Ik heb nog maar bij één klant de rit goed moeten voorbereiden, omdat ze geen navigatie had.

Maar bevalt het PC leven? :)
pi_143751030
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Oei dat is lullig, maar de klant had helemaal geen navigatie? Ik heb nog maar bij één klant de rit goed moeten voorbereiden, omdat ze geen navigatie had.

Maar bevalt het PC leven? :)
Klant had wel navigatie, maar ze wou die zelf instellen en zou ik maar alvast moeten rijden terwijl ze die instelt, aangezien ik de weg toch wel moest weten :+

Is wel even leuke verandering, maar ik merk toch wel dat betere voorbereiding wel nodig is :P Klant verwachtte ook dat ik zo'n bonnenboekje ofzo bij me zou hebben, maar dat heb ik dus ook niet :+ Maar ook al 1 minpunt bemerkt; Amsterdam :r
Ze hebben een nieuw parkeersysteem ingevoerd, alles digitaal, en ze hebben een hoop parkeerautomaten uit de straten gehaald. Ik zag in mijn straat geen parkeerautomaat, geen bordjes en geen papiertjes bij de andere autos, dacht dat het dus gratis was.
Komt er een straatwacht op de scooter langs, stopt 5m van mijn auto, en typt iets op z'n telefoontje en rijd weer weg, terwijl ik erin zit. Heb dus waarschijnlijk nu parkeerboete aan m'n hals.
Toen ik even later aan iemand vroeg of je hier moest betalen, zeiden ze ja, maar geen idee waar een parkeerautomaat is. Dus toen 15 min lang rondlopen om zo'n ding te vinden :+

En volgens mijn ritinfo moest ik de klant rond 22 uur weer ophalen, werdt uiteindelijk 22:40 oid, maar hoe lang wacht je voordat je smst/belt om te vragen of alles in orde is?

Denk overigens dat ik geen PC-ritten meer zal krijgen zodra vakantie voorbij is
Nee, toch niet
pi_143760212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef RTS91 het volgende:
Vanavond nog een pc rit in een A5 gehad, 2.7 TFSI en gechipt, zou iets van 40-50 pk meer moeten hebben. Daarnaast ook nog een Stinger (radarverklikker) aan boord :).
Heeft die z'n 1.8/2.0 TFSI wat laten opboren? Of tankt die gewoon benzine in z'n 2.7 TDI? :7
pi_143764296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Klant had wel navigatie, maar ze wou die zelf instellen en zou ik maar alvast moeten rijden terwijl ze die instelt, aangezien ik de weg toch wel moest weten :+

Is wel even leuke verandering, maar ik merk toch wel dat betere voorbereiding wel nodig is :P Klant verwachtte ook dat ik zo'n bonnenboekje ofzo bij me zou hebben, maar dat heb ik dus ook niet :+ Maar ook al 1 minpunt bemerkt; Amsterdam :r
Ze hebben een nieuw parkeersysteem ingevoerd, alles digitaal, en ze hebben een hoop parkeerautomaten uit de straten gehaald. Ik zag in mijn straat geen parkeerautomaat, geen bordjes en geen papiertjes bij de andere autos, dacht dat het dus gratis was.
Komt er een straatwacht op de scooter langs, stopt 5m van mijn auto, en typt iets op z'n telefoontje en rijd weer weg, terwijl ik erin zit. Heb dus waarschijnlijk nu parkeerboete aan m'n hals.
Toen ik even later aan iemand vroeg of je hier moest betalen, zeiden ze ja, maar geen idee waar een parkeerautomaat is. Dus toen 15 min lang rondlopen om zo'n ding te vinden :+

En volgens mijn ritinfo moest ik de klant rond 22 uur weer ophalen, werdt uiteindelijk 22:40 oid, maar hoe lang wacht je voordat je smst/belt om te vragen of alles in orde is?

Denk overigens dat ik geen PC-ritten meer zal krijgen zodra vakantie voorbij is
Als het niet duidelijk is hoe dat parkeersysteem werkt dan kan je er tegen in beroep gaan lijkt mij toch? En die kerel op de scooter mag dat volgens mij al helemaal niet, als hij jou ziet zitten dan ga je toch geen boete uitschrijven? :')

En het komt vaak voor dat je lang moet wachten, als je een goede afspraak hebt gemaakt waar je zal wachten dan hoef je niet te sms'en. Als het onduidelijk is, dan stuur ik altijd een sms dat ik daar en daar op de klant wacht. Bellen doe ik nooit, de klant is meestal in bespreking of heeft een etentje/drankje, dan wilt ie niet met een telefoontje gestoord worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')