Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Wave103 het volgende:
Heeft er iemand wel eens vanaf een schadebedrijf in Houten bij de ...boot, voor de grote A in Houten een auto naar een klant moeten brengen? Volgens mij moet ik vanaf de schadewinkel naar een leaserijder om te wisselen, met op de heenweg een formulier met schade. Staat er:
Bij ophalen schadebedrijf ...: UITZONDERING: Noteer alleen de grote schades, gebruikersschade (kleine krasjes / steenslag e.d.) hoef je niet te noteren!
Je gaat toch niet bij een leaserijder aankomen met een auto vol krassen en steenslag? Zonder dat dat op het formulier staat?
Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:27 schreef Viezze het volgende:
Jawel dat is juist wat veel maatschappijen liever zien. Laatst was ik bij een bedrijf die in principe alleen echte krassen wilde weten (dus waar je nagel in blijft staan) bijvoorbeeld. En zo ken ik wel meer voorbeelden.
Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logischquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:30 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het de auto van de leaserijder/klant, waarbij alleen een grotere schade is gerepareerd. Kleine gebruiksschades zitten bijna altijd wel op auto's en boeien ook niet zo veel. Een formulier vol met schades ziet er ook gelijk weer zo dramatisch uit.
//Geen werk voor morgen.
Dat is ook wel het plan ja. Morgenochtend denk ik gelijk maar evenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.
Nee dat is waar, maar wel meerdere malen gehoord bij leasebedrijven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je vaak inderdaad. Maar heb het nog nooit in de ritinfo zien staan
[..]
Ah, aan die optie nog niet gedacht. Best logisch
Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:16 schreef Solidberg het volgende:
Zijn er EW hikers hier die eens als privé-chauffeur ingezet zijn?
Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:39 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een hiker die een functie als PC ambieert, moet namelijk wederom de sollicitatieprocedure doorlopen, maar dan voor de funcite als PC.
Of ben jij als hiker gevraagd om een PC rit te doen?
Haha, dan moet de nood wel heel hoog geweest zijn inderdaad, als ze daar hikers voor gaan vragen. Wel tof, eens voor de veranderingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een smsje gehad of ik als hiker een PC rit wilde doen, de nood was heel hoog volgens mij want je moest ook heel snel op het adres zijn. Zelf stond ik toen overigens ergens in Limburg, en woonde toen nog in Groningen dus dat ging niet lukken
Voor de verandering lijkt 't mij ook wel eens leuk, maar om fulltime PC te zijn.. ik weet 't niet. Als hiker ben je min of meer 'eigen baas', kun je onderweg eens stoppen voor een bakje koffie, en kun je de radio luid door de speakers knallen (bij afleveradres niet vergeten om 'm weer op normaal volume, of uit, te zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:
Wel hogere kans op mooie auto natuurlijk, maar vind in mn eentje rijden toch wel leuker denk ik
Maar zal morgen wel zien hoe het is
Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook éénquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe
Ja maar niet zo rap dat ie sneller kan zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Hehe, die dingen zijn verrekte rap. M'n moeder heeft er ook één
Scheur d'r altijd in om boodschapjes te halen.
Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef QuiCk01 het volgende:
WTF ik werd er net bij het stoplicht uitgetrokken door een Opel Corsa uit de oertijd..
Zo'n modelletje:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat voor motor daarin zou passen? Ik ben nog steeds stomverbaasd ghehe
Verdomd, inderdaad! Tussen 97 en 00 zijn er GSI-uitvoeringen geleverd: 1.6 met 106pk en 0-100 in 10.5 seconde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een GSi-uitvoering van, al ken ik de details van die motor niet.
Maar als je zelf een Trabant hebt dan kan iedereen je eruit trekken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |