quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:10 schreef jurgenov het volgende:
Morgen een nieuwe Opel Insignia 2.0 diesel afleveren bij het Feyenoord stadion.
Toornstraquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Beter voor CP dhr Hakim Ziyech
Toornstra is een meer dan prima voetballer hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toornstra
Weer zo'n houthakker die er niks van bakt.
Haten op Lexie 'gaat op jodenjacht' Immersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toornstra
Weer zo'n houthakker die er niks van bakt.
Gelukkig wordt Feyenoord dit jaar kansloos zesde.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haten op Lexie 'gaat op jodenjacht' Immers![]()
Haten op Lexie geeft alleen maar aan dat je verstand van voetbal hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haten op Lexie 'gaat op jodenjacht' Immers![]()
Zo was het elke keer, 2x per week :-) in sommige buurtbussen hebben we het echter wel met 11 man voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Viezze het volgende:
En alweer onderweg naar het prachtige Dwingeloo, of all places.
Pas op, lief dagboek verhaal
Was voor een andere speler, nog niet lang bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Beter voor CP dhr Hakim Ziyech
Bascikoglu of die gekke niet scorende spits?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef jurgenov het volgende:
[..]
Was voor een andere speler, nog niet lang bij Feyenoord.
Ja wij ook, netjes met z'n drietjes bij de klant in Zoetermeer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef underground1009 het volgende:
Octavia Combi afgeleverd bij een zeer tevreden klant en in de bus naar ZwolleKwamen tegelijk met een man of 6/7 van Autoreset aan in Heerenveen, netjes een stel Octavia's in een rijtje voor de showroom, allemaal met een bloemetje voor de klant erbij
Zelfs taxi/busje rij ik gewoon lekker in m'n nette polo en m'n spijkerbroekiequote:
Ik doe alleen mijn pak aan als ik een beetje fatsoenlijke auto's heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:09 schreef Viezze het volgende:
Nergens goed voor en je zet jezelf alleen maar voor lul.
Zit je dan in pak in een Crafter waar ik mijn hond nog niet eens in zou laten poepen
Dat deed ik ook met die A7quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:33 schreef Solidberg het volgende:
Werd ook voor maandag alweer gebeld en zaterdag, goed bezig hier in Groningen
Maandag 2x voor SL in Ede rijden, kentekens zijn bij hun altijd onbekend en ritinfo zegt enkel 'AUTO ophalen om xxx'![]()
Vandaag 528i gereden, dat zijn fijne bakkenEven op een P stoppen langs de snelweg, langzaam op de invoegstrook om dan volgas te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |