Als ik ooit 14 pandapunten heb, maak ik mezelf van kant.quote:
Ik tel ze per week, Irritatie per maand. Maar nog steeds maak ik mezelf van kant bij 14 punten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Viezze het volgende:
Ik denk dat je daarmee impliceert dat je ze per maand telt. Dan wordt het inderdaad behoorlijk kritisch
Niet meer dan 14 tijgerpunten hebbenquote:
Ga ervoor!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 02:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar nog steeds, Baltische Staten
Allereerste vakantie waar ik geen vrienden mee heb kunnen krijgen en die ik dus compleet in m'n eentje doe, maar ondanks dat en het feit dat ik nog lang niet halverwege ben tot zover de beste vakantie ooit
Vorig jaar in Scandinavië geweest en die hebben het stereotype, maar de vrouwen hier:![]()
Dus Sarasi, over anderhalve week heb ik weer 0 pandapunten, kan niet anders![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Viezze het volgende:
Ik denk dat je daarmee impliceert dat je ze per maand telt. Dan wordt het inderdaad behoorlijk kritisch
14, really?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Niet meer dan 14 tijgerpunten hebben
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Niet meer dan 14 tijgerpunten hebben
quote:
Breukelen, kan je weer naar je vriendje achter de balie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef Amoeba het volgende:
AR mailde mij nu al voor morgen:
Eindhoven - Nijkerk
Utrecht - Breukelen
Mercedes-Benz Smarten Aygo
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Breukelen, kan je weer naar je vriendje achter de balie.![]()
Hoorde dat die vent ook voor AR werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |