Easy Way heeft had dus ook van die pareltjes in dienstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Viezze het volgende:
Ging net even langs een vriend van me die bij de dealer in Zwolle werkt van de rentvestiging van de grote uit Breda. Schijnt daar vorige week dus een hiker van EW met inparkeren de hele zijkant aan gort gereden te hebben. Die hoefde niet meer terug te komen bij EW
Haha jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:46 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Easy Way heeft had dus ook van die pareltjes in dienst
Hoe laat was je daar? Ik was daar om 14:15 om een VW Golf op te halen namelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Viezze het volgende:
Ging net even langs een vriend van me die bij de dealer in Zwolle werkt van de rentvestiging van de grote uit Breda. Schijnt daar vorige week dus een hiker van EW met inparkeren de hele zijkant aan gort gereden te hebben. Die hoefde niet meer terug te komen bij EW
Wel OV uren schrijven hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:00 schreef trolley het volgende:
[..]
Hoe laat was je daar? Ik was daar om 14:15 om een VW Golf op te halen namelijk
Die Golf moest naar Drachten, privé-adres. Kom ik daar, vraagt die man hoe ik nu weer thuis kom dan. Dus ik zeg, met de bus. Kijkt hij me aan echt met zo'n gezicht:![]()
Vervolgens vraagt hij waar ik heen moet, dus ik zeg zo naar Joure. Zegt hij ineens: ''Oh, wacht maar even. Ik zal even tegen m'n vrouw zeggen dat ik eventjes weg ben, om de nieuwe auto te testen.'' Kreeg ik dus gewoon een lift naar huis van die beste man![]()
Ghehe, uiteraardquote:
Dan zijn we elkaar echt precies misgelopen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:02 schreef Viezze het volgende:
Ik was er om 09.30, 14.00 en 14.30Jou dan denk ik net niet gezien, andere hiker nog wel. Zat nog te twijfelen om hem een lift aan te bieden maar toen bedacht ik me dat de bushalte letterlijk om de hoek zit.
Waarom belt EW privé? Echt nooit begrepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef qua111 het volgende:
Gebeld terwijl ik nog in Frankrijk zit door privénummer, toch maar opgenomen: Volgende week de hele week op locatie werken in Capelle a/d IJssel bij abc...z. Goed voor de uurtjes wel!
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Godver.. Vandaag echte roadrage meegemaakt. Doorgesnoven malloot die mijn spiegel kapot sloeg.
Hoe rijd je nou de hele zijkant aan gort? Je hebt het toch wel door wanneer je ergens tegen aan zit?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Viezze het volgende:
Niet nadenken en denken dat je auto smaller is dan je denkt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef Schaafkaas het volgende:
Hoe rijd je nou de hele zijkant aan gort? Je hebt het toch wel door wanneer je ergens tegen aan zit?
Ik zat vanmiddag achter een postbus (roranje) die geen remlichten Had, zat er bijna achterop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Sinds ik bij de post pakketjes rond breng vraag ik mij ook af wat de andere chauffeurs met die busjes doen. Ik denk, even realistisch, dat een kwart van het witte wagenpark (zzp'ers) de zijkant in mekaar heeft zitten.
Dan heb je ook nog chauffeurs die zonder achterlichtkappen rijden, of de spiegels zijn kapot.
Ik rij nu een week in een busje waar de deurhendel binnen los zit en de deur alleen met een flinke klap goed dicht zit.
En over die roadrages, ik snap het nooit waarom die mensen in hun agressie moeten blijven hangen, alpha mannetjes gedrag ofzo?
Serieus? Die taxichauffeurs hebben toch altijd gewoon Maglite in portier liggen voor dit soort klusjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Godver.. Vandaag echte roadrage meegemaakt. Doorgesnoven malloot die mijn spiegel kapot sloeg.
Hikers toch ook wel? Voorbereid op alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Serieus? Die taxichauffeurs hebben toch altijd gewoon Maglite in portier liggen voor dit soort klusjes?
Standaard een Tazer in m'n EasyWay-map voor vervelende CP's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef BDeHaaas het volgende:
[..]
Hikers toch ook wel? Voorbereid op alles.
Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:07 schreef joppie_saus het volgende:
Godsamme ik mis Luxemburg nu al. Even 40 liter Euro 95 voor 52 euro
40 liter maar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer 40L tanken voor keiharde Nederlandse prijzen.
Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:21 schreef Viezze het volgende:
Ik ben ook echt domIk zie aan de zuidkant van Zwolle een hiker die ik ken, ga er vanuit dat hij ook moet werken en stap bij hem in de bus. Maar hij moest naar school
dus ik kon een stuk terug lopen en haalde maar net de andere bus
Mijn auto heeft een 45L tank ofzo…quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
40 liter maar?
Vandaag 55 liter getankt voor ¤1,65 per liter. En de tank was nog niet eens helemaal leeg....
Ehh die 2 schades en ik heb een keer in Rozenburg achter Rotterdam gestaan ipv bij Schiphol.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
De domste fout? Dat is dan ook gelijk de enigste fout die ik me tot nu toe kan herinnerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Hehe, wat is jullie domste fout die jullie ooit tijdens het hiken hebben gemaakt? Ik heb eens in de ritomschrijving het ''via'' adres gemist. 200km teveel gereden daardoor..
Meer een misverstand dan een fout, maar oké.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Ik vecht niet tijdens werktijden, dat bloed gaat zo lastig uit je suède schoenen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:26 schreef BDeHaaas het volgende:
[..]
Hikers toch ook wel? Voorbereid op alles.
Ik heb me ooit gesneden aan het papier van het transportformulier. Moest ik een bebloed formulier laten tekenen, want ik had het niet meteen door. Sindsdien nam ik altijd een reserveformulier mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh ja, ik ben ook eens weggegaan bij het afleveradres met de autosleutel in mijn jaszak. Gelukkig belde EW net voordat ik de bus instapte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 16:38:34 ]
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb niets voor morgen. En vandaag en gisteren ook geen ritjes.
Volgende week mijn laatste week met veel beschikbaarheid en dan is het afgelopen. Misschien in september nog 2 á 3 dagen in totaal, maar veel gaat het niet meer worden. Oktober geen OV meer![]()
En vandaag precies 5 jaar m'n rijbewijs. Nul boetes en in die vijf jaar één schade, die me helaas het eigen risico van 136 euro heeft gekost. Eigenlijk pas door dit baantje echt leren rijden, veel kilometers gemaakt.
Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik werd juist gebeld of ik morgen beschikbaar was?
Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; primaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Regio Eindhoven is zeker drukker dan regio Utrecht. Al heb ik vanuit 030 ook vaak zat in Eindhoven moeten beginnen.
Die app zal ik dus nooit meer mee werken denk ik, die komt vast niet voor eind september.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het was niet door de planning. De planning mag je denk ik niet opbellen als je op onbeschikbaar staat, in tegenstelling tot die afdeling die zich bezighoudt met het testen van de app. Werd tevens gevraagd voor begin volgende week; prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |