Inclusief onkostenvergoeding? Dat is namelijk onbelastquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef trolley het volgende:
Ik heb in juli ¤600 verdiend, maar bij mij is geen loonheffing ingehouden
Ja, maar is dat vanaf 1 januari of ergens november vorig jaar toen ik begon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:44 schreef ColeJ het volgende:
Cumulatief is wat je tot nu toe verdiend.
Ah, dat zal het zijn ja. Dan kom ik net onder de 500 uitquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Viezze het volgende:
[..]
Inclusief onkostenvergoeding? Dat is namelijk onbelast
Laat me raden, naam begint met een f en eindigt met een t?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CruisinDen het volgende:
Voor morgen 2 ritten gekregen.![]()
Wel bij de ritinfo van 1 rit staat dat er bij alle ritten van dat bedrijf contact op genomen moet worden met EW bij het ophalen, nadat de auto is gecontroleerd..
Maakt me verder niet uit maar iemand die weet waarom?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef CruisinDen het volgende:
Voor morgen 2 ritten gekregen.![]()
Wel bij de ritinfo van 1 rit staat dat er bij alle ritten van dat bedrijf contact op genomen moet worden met EW bij het ophalen, nadat de auto is gecontroleerd..
Maakt me verder niet uit maar iemand die weet waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het om nog eens extra te vertellen dat je goed moet controlleren. Alle schade die niet op je formulier staat wordt aan EW doorbelast schijnbaar. Tenminste dat is wat ze me vrijdag vertelde toen ik belde.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Viezze het volgende:
[..]
Laat me raden, naam begint met een f en eindigt met een t?
Ik bel dan altijd wel braaf, maar het slaat echt nergens op want ze vragen verder niks.
Yep die inderdaad, maar goed om te weten. Thanks!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dan is het om nog eens extra te vertellen dat je goed moet controlleren. Alle schade die niet op je formulier staat wordt aan EW doorbelast schijnbaar. Tenminste dat is wat ze me vrijdag vertelde toen ik belde.
Kreeg al meteen een cynische opmerking toen hij zag dat ik een onderdeel was vergeten aan te kruizen op het formulierquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet met die oude vent aan de innamebalie in discussie gaan.
Auto in de loods rechts op het terrein onder de lampen zetten.
Goeie, doe ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Viezze het volgende:
Of je schrijft gewoon de uren voor als je met het OV zou gaan. Verdien je meer op waarschijnlijk
Laat me raden: CD Navigatiesysteem?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Kreeg al meteen een cynische opmerking toen hij zag dat ik een onderdeel was vergeten aan t kruizen op het formulier. Daarna was 'ie wel aardig
Nee rolhoes (ding zat helemaal ingeklapt, niet goed gekeken).quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat me raden: CD Navigatiesysteem?
Je kreeg wel eens een mail in de bus met een nieuwsbrief, daar hadden ze een interview met een chauffeur, leuke verhaaltjes zoals dat formule 1 project en nog wat andere verhaaltjes. Soms wel leuk om door te lezen maar het lijkt mij leuker om dat op facebook te plaatsen. Ik vind een nieuwsbrief geen meerwaarde hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Solidberg het volgende:
Welke nieuwsbrief heeft EW het eigenlijk over op hun FB? Heb volgensmij nog nooit een nieuwsbrief oid ontvangen
Gelukkig doe ik vandaag niet mee met het OV.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 07:36 schreef trolley het volgende:
Môgguh.
Het is direct te merken dat de scholen hier in het noorden weer zijn begonnen. Allemaal van die luie kutkinderen in de bus richting Heerenveen die te lui zijn om 10km te fietsen
En als ze nou gewoon hun waffel hielden 's ochtends vroeg, maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |