Vergelijkbaar met seizoen 1 breaking bad dus. De eerste episode is me zeer goed bevallen, leuk om de bekende gezichten terug te zien en ik ben benieuwd hoe zaken zich gaan ontwikkelen. Heerlijk om weer terug te zijn in het Breaking Bad universum.quote:
SPOILER: uit Breaking Bad aflevering Granite StateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
Duurde trouwens wel even voor ik de openings-scenes doorhad. Was dit alweer vergeten:Ah kijk dat maakt de opening al een stuk duidelijker ik snapte het al niet hahaSPOILER: uit Breaking Bad aflevering Granite StateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja elke dinsdag. Word maandagavond in USA uitgezonden (hier in de nacht dus)quote:Op maandag 9 februari 2015 19:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Aflevering 1 dus vandaag op Netflix, maar vanaf aflevering 2 pas op dinsdag?
Een warm bad, mooie omschrijvingquote:Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het voelt als een warm bad. Fantastisch dit.
Tuco op het eind is goud
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:06 schreef Blik het volgende:
Snap alleen 1 ding nog niet helemaal, hoe kan het dat die ene chick niet in de auto zat maar dat oude omatje. Verkeerde auto?
Ah toch ja, ik dacht het al, maar was er niet zeker van of dat nu ook een nagelsalon was. Leuke verwijzingquote:Op maandag 9 februari 2015 21:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat die nagelsalon ook nog terugkwam! Die wilde Saul later door Walter laten overnemen om zijn geld mee wit te wassen.
En inderdaad, Mike en Tuco
Ik hoop dat die twee later mee gaan doen met deze nieuwe serie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef JDx het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens, Saul was een leuk extra karakter, maar ik waardeerde Breaking Bad vooral vanwege de combinatie van Jesse Pinkman en Walter White.
Deze twee komen niet terug. Dat was eerder al aangegeven.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hoop dat die twee later mee gaan doen met deze nieuwe serie.
Gaat niet gebeuren. Misschien een cameo maar meer ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
meen je niet. dan denk ik dat ik niet ga kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Deze twee komen niet terug. Dat was eerder al aangegeven.
Ook zonder hun is deze serie het meer dan waard vind ikquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Atak het volgende:
[..]
meen je niet. dan denk ik dat ik niet ga kijken.
Ik ga toch 1 episode kijken om ze een kans te gunnen om mij over te halenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ook zonder hun is deze serie het meer dan waard vind ik
Ik verheug me meer op het weerzien met Gus.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Héél misschien aan het eind van de loop van deze serie over Saul. Als hij voor het eerst Jesse en Walter leert kennen... en the rest is history.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Ik schrok me trouwens helemaal de kolere toen dat ventje op Sauls auto knalde. Hadden meer mensen dat.
Had dat niet eens doorquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste paar seconden had ik even een Fallout mindfuck
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit.
Lijkt mij ook leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit. Hoop eigenlijk dat we ook soms iets van het heden te zien krijgen en de nasleep van het Heisenberg imperium
Dat hoop ik ook, hij kneep al z'n billetjes toen die grote gast voorbij liep.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste paar seconden had ik even een Fallout mindfuck
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit. Hoop eigenlijk dat we ook soms iets van het heden te zien krijgen en de nasleep van het Heisenberg imperium
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het voelt als een warm bad. Fantastisch dit.
Tuco op het eind is goud
Ik verwachtte het, maar toch schrok ik toen het daadwerkelijk gebeurdequote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Ik schrok me trouwens helemaal de kolere toen dat ventje op Sauls auto knalde. Hadden meer mensen dat.
- De skaters die het op een gegeven moment over "Juan Tabo" hadden, het adres waar Gale ook woont.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:52 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Alle verwijzingen naar BB: die nagelsalon, de Cinnabon en Tuco op het einde, geweldig
Het is dan ook zo'n goeie serie, je wordt ook gewoon met elk detail meegezogen. Daarom ook series voor films. Series hebben zoveel meer diepgang.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:10 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn we allemaal nog laat wakker joh. Besef dat ik inmiddels een veel te grote fan van Breaking Bad ben geworden. Ik zat er laatst aan te denken om zo'n rondtoer door Albuquerque te boeken. Hoe kom je erop.
Ik ben serieus van plan om midden april naar Albuquerque te gaan en wil wel een BB/BCS toertje doen ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:10 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn we allemaal nog laat wakker joh. Besef dat ik inmiddels een veel te grote fan van Breaking Bad ben geworden. Ik zat er laatst aan te denken om zo'n rondtoer door Albuquerque te boeken. Hoe kom je erop.
Tof, met vrienden? een weekje of zo. Ik weet nu al dat ik in mijn omgeving niemand kan vinden en ben niet zo'n éénling.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben serieus van plan om midden april naar Albuquerque te gaan en wil wel een BB/BCS toertje doen ook.
Met familie naar familie en vrienden. Ik ken de stad goed, ben er veel geweest en heb er zelfs even gewoond. BB/BCS zijn een leuke bonus. Ik vond Albuquerque al cool voordat het cool werd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:43 schreef Vatta het volgende:
[..]
Tof, met vrienden? een weekje of zo. Ik weet nu al dat ik in mijn omgeving niemand kan vinden en ben niet zo'n éénling.
Precies dit.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Sfeertje was meteen lekker inderdaad, zit echt te zoeken naar allerlei verwijzingen naar Breaking Bad, bijvoorbeeld dat de auto van Jesse ergens staat of dat ze langs het huis van Walter rijden, dat soort dingen zijn altijd leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest wel een paar keer lachen, prima eerste aflevering en het had meteen weer het typische BB-sfeertje vond ik. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Die gasten die seks hebben met een afgehakt hoofd.What the fack.
Dit is toch gewoon de bedoeling, of snap ik het nou niet meer?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In BB zaten ook veel van die ongelukkige toevalligheden
Speelt ook in Orphan Black.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef bambino het volgende:
Die vriend van Tuco, Nacho. Die stem kwam me heel bekend voor, en dacht dat hij misschien die gast was van Far Cry 3 (Vaas, de badguy).
Toen ik ging zoeken op imdb was het ook nog zo. Grappig dat je na een aantal jaar nog zo'n stem herkend, vette stem overigens.
Michael Mandoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Speelt ook in Orphan Black.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:09 schreef Atak het volgende:
Eerst 30 minuten gekeken. Valt een beetje tegen tot nu toe. Vanavond nog eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |