Héél misschien aan het eind van de loop van deze serie over Saul. Als hij voor het eerst Jesse en Walter leert kennen... en the rest is history.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hoop dat die twee later mee gaan doen met deze nieuwe serie.
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Ik schrok me trouwens helemaal de kolere toen dat ventje op Sauls auto knalde. Hadden meer mensen dat.
Had dat niet eens doorquote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste paar seconden had ik even een Fallout mindfuck
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit.
Lijkt mij ook leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit. Hoop eigenlijk dat we ook soms iets van het heden te zien krijgen en de nasleep van het Heisenberg imperium
Dat hoop ik ook, hij kneep al z'n billetjes toen die grote gast voorbij liep.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerste paar seconden had ik even een Fallout mindfuck
Wel heel tof dat het dus eigenlijk één grote flashback is, met het zwart-witte dat zich afspeelt in het heden met Saul z'n nieuwe identiteit. Hoop eigenlijk dat we ook soms iets van het heden te zien krijgen en de nasleep van het Heisenberg imperium
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het voelt als een warm bad. Fantastisch dit.
Tuco op het eind is goud
Ik verwachtte het, maar toch schrok ik toen het daadwerkelijk gebeurde Alle verwijzingen naar BB: die nagelsalon, de Cinnabon en Tuco op het einde, geweldigquote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Ik schrok me trouwens helemaal de kolere toen dat ventje op Sauls auto knalde. Hadden meer mensen dat.
- De skaters die het op een gegeven moment over "Juan Tabo" hadden, het adres waar Gale ook woont.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:52 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Alle verwijzingen naar BB: die nagelsalon, de Cinnabon en Tuco op het einde, geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |