Vergelijkbaar met seizoen 1 breaking bad dus. De eerste episode is me zeer goed bevallen, leuk om de bekende gezichten terug te zien en ik ben benieuwd hoe zaken zich gaan ontwikkelen. Heerlijk om weer terug te zijn in het Breaking Bad universum.quote:
Zag ik totaal niet aankomen. Het leek wel een grap.quote:
SPOILER: uit Breaking Bad aflevering Granite StateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
Duurde trouwens wel even voor ik de openings-scenes doorhad. Was dit alweer vergeten:Ah kijk dat maakt de opening al een stuk duidelijker ik snapte het al niet hahaSPOILER: uit Breaking Bad aflevering Granite StateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja elke dinsdag. Word maandagavond in USA uitgezonden (hier in de nacht dus)quote:Op maandag 9 februari 2015 19:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Aflevering 1 dus vandaag op Netflix, maar vanaf aflevering 2 pas op dinsdag?
Een warm bad, mooie omschrijvingquote:Op maandag 9 februari 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het voelt als een warm bad. Fantastisch dit.
Tuco op het eind is goud
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:06 schreef Blik het volgende:
Snap alleen 1 ding nog niet helemaal, hoe kan het dat die ene chick niet in de auto zat maar dat oude omatje. Verkeerde auto?
Ah toch ja, ik dacht het al, maar was er niet zeker van of dat nu ook een nagelsalon was. Leuke verwijzingquote:Op maandag 9 februari 2015 21:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat die nagelsalon ook nog terugkwam! Die wilde Saul later door Walter laten overnemen om zijn geld mee wit te wassen.
En inderdaad, Mike en Tuco
Ik hoop dat die twee later mee gaan doen met deze nieuwe serie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef JDx het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens, Saul was een leuk extra karakter, maar ik waardeerde Breaking Bad vooral vanwege de combinatie van Jesse Pinkman en Walter White.
Deze twee komen niet terug. Dat was eerder al aangegeven.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hoop dat die twee later mee gaan doen met deze nieuwe serie.
Gaat niet gebeuren. Misschien een cameo maar meer ook niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
meen je niet. dan denk ik dat ik niet ga kijken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Deze twee komen niet terug. Dat was eerder al aangegeven.
Ook zonder hun is deze serie het meer dan waard vind ikquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef Atak het volgende:
[..]
meen je niet. dan denk ik dat ik niet ga kijken.
Ik ga toch 1 episode kijken om ze een kans te gunnen om mij over te halen Niet dat zij daar beter van worden maar toch haha.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ook zonder hun is deze serie het meer dan waard vind ik
Ik verheug me meer op het weerzien met Gus.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |