Ze zullen vast niet Saul hebben uitgekozen als ze er niet van overtuigd waren hier ook een bazenserie van te kunnen makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef JDx het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens, Saul was een leuk extra karakter, maar ik waardeerde Breaking Bad vooral vanwege de combinatie van Jesse Pinkman en Walter White.
Het feit dat AMC al seizoen 2 heeft besteld spreekt voor mij boekdelen over de kwaliteit die deze serie gaat brengen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef JDx het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens, Saul was een leuk extra karakter, maar ik waardeerde Breaking Bad vooral vanwege de combinatie van Jesse Pinkman en Walter White.
Mij mee over hoe graag ze op de hype van bb willen inspringen, maar ik hoop dat deze serie goed wordt..quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het feit dat AMC al seizoen 2 heeft besteld spreekt voor mij boekdelen over de kwaliteit die deze serie gaat brengen.
Ik had wel een spin-off willen zien van Jesse, dat ie nog iets ging doen hierna of juist ervoor. Dat ie nog zo'n onhandige kluns was met z'n chili drugsquote:Op woensdag 24 december 2014 09:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Doe dan ook een spin-off "Los Pollos Hermanos"
Tofquote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:12 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ha cool een TV serie over de advocaat van Heisenberg Alleen in Breaking Bad heeft Saul een andere identiteit gekregen, dus ik vraag me af in hoe verre men hier nog op terug komt?
Het lijkt mij in iedere geval een leuke TV serie om gewoon te kijken voor de lol, aangezien zijn karakter in Breaking Bad best goed was.
Wist ik veel, ik dacht dat het zich na Breaking Bad zou afspelen Ik verder geen trailers bekeken hoor, gewoon de OP gelezen en daar stond het niet in.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een prequel op Breaking Bad.
Dus Saul heet gewoon Saul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |