Sfeertje was meteen lekker inderdaad, zit echt te zoeken naar allerlei verwijzingen naar Breaking Bad, bijvoorbeeld dat de auto van Jesse ergens staat of dat ze langs het huis van Walter rijden, dat soort dingen zijn altijd leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest wel een paar keer lachen, prima eerste aflevering en het had meteen weer het typische BB-sfeertje vond ik. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Die gasten die seks hebben met een afgehakt hoofd.What the fack.
Dit is toch gewoon de bedoeling, of snap ik het nou niet meer?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In BB zaten ook veel van die ongelukkige toevalligheden
Speelt ook in Orphan Black.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef bambino het volgende:
Die vriend van Tuco, Nacho. Die stem kwam me heel bekend voor, en dacht dat hij misschien die gast was van Far Cry 3 (Vaas, de badguy).
Toen ik ging zoeken op imdb was het ook nog zo. Grappig dat je na een aantal jaar nog zo'n stem herkend, vette stem overigens.
Michael Mandoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Speelt ook in Orphan Black.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:09 schreef Atak het volgende:
Eerst 30 minuten gekeken. Valt een beetje tegen tot nu toe. Vanavond nog eens proberen.
Bestralingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef sneakydesert het volgende:
Waar dient die ruimtedeken voor? Zo koud is toch niet daarbinnen.
Wat ik ervan vernomen heb is dat ie ziek is en zich beschermt tegen alle vormen van straling. Vandaar die spulletjes in de brievenbus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Is die ouwe vent anti-technologie ofzo?
Klopt inderdaad. Alleen de premičre week en daar keek ik al van op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Amnistia het volgende:
Ik zie op de site van AMC dat het vanaf nu elke maandag een nieuwe aflevering komt..dus geen 2 per week
Ah okéquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat ik ervan vernomen heb is dat ie ziek is en zich beschermt tegen alle vormen van straling. Vandaar die spulletjes in de brievenbus.
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:45 schreef sneakydesert het volgende:
Aflevering was weer leuk. Ben benieuwd of Saul in the game gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |