Het is dan ook zo'n goeie serie, je wordt ook gewoon met elk detail meegezogen. Daarom ook series voor films. Series hebben zoveel meer diepgang.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:10 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn we allemaal nog laat wakker joh. Besef dat ik inmiddels een veel te grote fan van Breaking Bad ben geworden. Ik zat er laatst aan te denken om zo'n rondtoer door Albuquerque te boeken. Hoe kom je erop.
Ik ben serieus van plan om midden april naar Albuquerque te gaan en wil wel een BB/BCS toertje doen ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:10 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn we allemaal nog laat wakker joh. Besef dat ik inmiddels een veel te grote fan van Breaking Bad ben geworden. Ik zat er laatst aan te denken om zo'n rondtoer door Albuquerque te boeken. Hoe kom je erop.
Tof, met vrienden? een weekje of zo. Ik weet nu al dat ik in mijn omgeving niemand kan vinden en ben niet zo'n éénling.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:16 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben serieus van plan om midden april naar Albuquerque te gaan en wil wel een BB/BCS toertje doen ook.
Met familie naar familie en vrienden. Ik ken de stad goed, ben er veel geweest en heb er zelfs even gewoond. BB/BCS zijn een leuke bonus. Ik vond Albuquerque al cool voordat het cool werd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 01:43 schreef Vatta het volgende:
[..]
Tof, met vrienden? een weekje of zo. Ik weet nu al dat ik in mijn omgeving niemand kan vinden en ben niet zo'n éénling.
Precies dit.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Vatta het volgende:
Ik schrok me trouwens helemaal de kolere toen dat ventje op Sauls auto knalde. Hadden meer mensen dat.
Sfeertje was meteen lekker inderdaad, zit echt te zoeken naar allerlei verwijzingen naar Breaking Bad, bijvoorbeeld dat de auto van Jesse ergens staat of dat ze langs het huis van Walter rijden, dat soort dingen zijn altijd leuk.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest wel een paar keer lachen, prima eerste aflevering en het had meteen weer het typische BB-sfeertje vond ik. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Die gasten die seks hebben met een afgehakt hoofd.What the fack.
Dit is toch gewoon de bedoeling, of snap ik het nou niet meer?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In BB zaten ook veel van die ongelukkige toevalligheden
Speelt ook in Orphan Black.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef bambino het volgende:
Die vriend van Tuco, Nacho. Die stem kwam me heel bekend voor, en dacht dat hij misschien die gast was van Far Cry 3 (Vaas, de badguy).
Toen ik ging zoeken op imdb was het ook nog zo. Grappig dat je na een aantal jaar nog zo'n stem herkend, vette stem overigens.
Michael Mandoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Speelt ook in Orphan Black.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:09 schreef Atak het volgende:
Eerst 30 minuten gekeken. Valt een beetje tegen tot nu toe. Vanavond nog eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |