SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
dat is geen festival joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook. Zaterdag mogen we weer!DECIBEL.
Geen festival?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is geen festival joh.
dat is helemaal een drugspool.
ja al mn vrienden doen het maar hier op fok niemand echt eigenlijk, gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon standaard whahahaha typen![]()
Maar dat haha erachter zie ik wel vaker langskomen hoor
Stampen met je neus volquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is geen festival joh.
dat is helemaal een drugspool.
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij staat er sinds vandaag ook in he![]()
![]()
ik vind vooral al die aanzoeken wel nice
Op FOK! denk je toch wat meer je zinnen uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja al mn vrienden doen het maar hier op fok niemand echt eigenlijk, gelukkig maar
ja tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ik
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! denk je toch wat meer je zinnen uit.
Al is dat niet altijd te merken
tis een drugsfestijn.quote:
die vorige was viesquote:
ik denk er altijd over naquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggen
nee hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is alles een drugsfestijn.
Meh, hou niet van die series met elke aflevering die op zichzelf staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
Dat hij aan een touw hangt betekent natuurlijk niet dat dat zeker de doodsoorzaak is.
Je moet meer CSI kijken JR
De EO-jongerendag niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is alles een drugsfestijn.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De EO-jongerendag niet.
Tenzij je glaasjes ranja als geestverruimend ziet.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
die zijn sowieso al wel in hogere sferen.
Volledig genre afhankelijk.quote:
Ik schrijf/typ nog met interpunctie als ik zo dronken ben dat ik niet meer op mijn voeten kan staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggen
lr ik vind dat nummer van usher en nicki best leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ik
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.quote:
Ik ook. Ik vind dat altijd wel knap van mezelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig genre afhankelijk.
[..]
Ik schrijf/typ nog met interpunctie als ik zo dronken ben dat ik niet meer op mijn voeten kan staan
Op metal en punkfestivals wordt er gewoon drugs gebruikt hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Ik was zaterdag op Into The Grave, er stond maar 2 man politie in het hele gebied. Dat is bij dancefeesten wel anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Maar wel beperkt. Overigens is punk alweer anders dan metal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op metal en punkfestivals wordt er gewoon drugs gebruikt hoor
Dan niet. Ik geef het je slechts op een briefje, of je het vervolgens wil geloven of niet is aan jouquote:
En ik zal de `alcohol is ook een drug' opmerking maar voor me houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beperkt =/= geenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist jij dat alcohol de ergste drugs is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zal de `alcohol is ook een drug' opmerking maar voor me houden.
wordt echt wel gebruikt maar niet zo hard als op een hardstylefestival inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist jij dat alcohol de ergste drugs is?
Ik heb op Pinkpop meer strakke koppen gezien dan op ITG hoor, rook wel wat wiet maar dat heb je overal. Wel ontiegelijk veel bier werd er gedronken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je best masseren maar vind je het erg als ik harddrug?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Dat is het ook niet.
Dat het een harddrug is weet ik wel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil je best masseren maar vind je het erg als ik harddrug?
Mijn snorharen waaide een beetje. Dus wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest glimlachen, geef toe
quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op Pinkpop meer strakke koppen gezien dan op ITG hoor, rook wel wat wiet maar dat heb je overal. Wel ontiegelijk veel bier werd er gedronken.
Ik ook niet bij naam voor vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn moeder kende Robin Williams niet
Wonen jullie in een grot?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jumanjiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet bij naam voor vandaag.
Ken hem alleen van die museumfilm
Daar heb ik wel eens 9 maanden gewoond jaquote:
Juist daarom moet je eindelijk je cafézanger ambitie doorzetten. Een volkszanger is nooit eenzaam.quote:
Dat is een stukje puur genotquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienGing even checken wat Netflix heeft van hem
Ik wilde Robin WIlliams marathon gaan doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienGing even checken wat Netflix heeft van hem
Niet van Flubber, Mrs. Doubtfire en Jumanji? Jeugdsensatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dag Osama, je hebt het toch gered uit de klauwen van Murica?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jumanji
[..]
Daar heb ik wel eens 9 maanden gewoond ja
Mrs. Doubtfire en nog 4quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde Robin WIlliams marathon gaan doen
Hebben ze nog meer?
Topshowquote:
Ik zag dat jij gister de fout maakte door te denken dat het om Robbie draaide. Wat een blunder was datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja eerst uitsmijtertje gegeten en toen hup door de ondergrondse tunnel naar mijn nieuwe stekje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Osama, je hebt het toch gered uit de klauwen van Murica?
Waaruit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
er komen nog films waar hij in speelt uit
Waren die niet in production?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
er komen nog films waar hij in speelt uit
quote:Voordat Williams en Stiller te zien zijn in de nieuwe Night AtThe Museum, verschijnt eerst nog de komedie Merry Friggin' Christmas, de dramafilm Boulevard en animatiefilm Absolutely Anything. De film The Angriest Man in Brooklyn verscheen onlangs in de VS en zal volgende maand in Nederland via internet verschijnen.
Hier boven staat het ook grapjasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
kijk maar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)films-op-komst.dhtml
had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier boven staat het ook grapjas
Zag je dat? Werd namelijk gelijk verwijderd. Dachten zeker dat ik aan het trollen was haha.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag dat jij gister de fout maakte door te denken dat het om Robbie draaide. Wat een blunder was dat
Vond het best grappig..quote:
Slechte film.quote:
Nooit gezien, maar ik laat mijn vooroordeel over die film lekker gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond het best grappig..Als het op Netflix komt ga ik hem ook weer kijken
Jumanjigod, magistrale film was dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechte film.
Hij beleefde zijn topjaren ook in de jaren 90
quote:
quote:
Toch ook gecanceled?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
The Crazy Ones waar hij ook in acteerde is wel een kut serie.
Heb je Good Will Hunting gezien?quote:
Wielrennen > NatMquote:
geen ideequote:
Mijn godquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt daar samen in Matt Damon
Hallo wie is daar? Hallo Matt Damon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
*metquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik zie een Ben Affleckquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hallo wie is daar? Hallo Matt Damon.
jr is weer op dreef hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je de Clooney?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwah slaap liever naast anderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ama vind het niet erg als ze naast Brad Pitt.
wat is datquote:
waarom Volendam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon inschrijven bij de gemeente Volendam ja.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan is het een slechte grapquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leg liever geen grappen uit
Wel mijn provinciegenoten, die snappen hemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Slechhte humor heb je toch JR
Niemand die het snapt
geef maar toequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik die slechte grappen maak? Hoe kom je daar nou bij :s
Als je nog niet zeker was over Amsterdam Dance Festival.quote:
vind ik beide mehhhhhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nog niet zeker was over Amsterdam Dance Festival.
Armin en David Guetta komen ook
Ohquote:
Je moet het ook doseren he.quote:
maar wil wel gaanquote:
Dat is een fabeltje, hebben cabaretiers ook nooit last van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook doseren he.
Als je te veel in 1 keer wilt doen dan gaat de kwaliteit achteruit.
Hmhm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maar wil wel gaan
maar ligt eraan of ik geld heb
want heb dan geen werk
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
ha ha wat leuk zeg
http://plazilla.com/page/4294968900/ik-ben-een-jas-uit-volendam
Ik dacht dat iedereen in Nederland dat wel wistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
ha ha wat leuk zeg
http://plazilla.com/page/4294968900/ik-ben-een-jas-uit-volendam
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen in Nederland dat wel wist
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Waar ga je normaal altijd heen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel waar ik wel heen wil en waar niet. Rip. Dus nu nog maar niets besloten
Dat denken van randstaddersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Hollywood Undead komt naar Nederlandquote:
ik vind 21 pilots leuker, mag dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood Undead komt naar Nederland
zal live wel helemaal niets voorstellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:lees ik een advertentie van restaurant de boer op kabelkrant..een aankondiging van de bands enzo, staat er onder (met kleine letters) alleen echte volendammers, geen jassen!!!!!
Ik ken 21 pilots niet dus be my guest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind 21 pilots leuker, mag dat?
Jij bent vast wel eens in het zwembad daar geweest toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijd voor een terrasje op de dijk
Al zijn ze wel slecht verstaanbaar
Wil er opzich wel heen. Linkin Park komt ook dezelfde maand. Wil ik ook eigenlijk heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal live wel helemaal niets voorstellen
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent vast wel eens in het zwembad daar geweest toch?
Ach om daarvoor nou naar Volendam te gaan. Lekkere vis is er overal wel op de marktquote:
Wanneer was dat ook alweer?quote:
De grote feesten. Dit keer wil ik naar de onbekendere. Dat sommige prijzen van kaarten voor evenementen dit jaar ook gewoon met 20 euro omhoog zijn gegaan vind ik kut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ga je normaal altijd heen dan?
Dittequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volendam is best een leuk dorpje om eens heen te gaan.
Poeh dat is lang geleden dat ik luisterdequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grote feesten? Noem eens wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De grote feesten. Dit keer wil ik naar de onbekendere. Dat sommige prijzen van kaarten voor evenementen dit jaar ook gewoon met 20 euro omhoog zijn gegaan vind ik kut.
[..]
Ditte
oud en nieuw 2000-2001quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer?
Kan me daar zoweinig van herinneren..
Vuurtje werd aardig opgestookt ja.quote:
nee fok meetquote:
Elan was daar natuurlijk weer aan het stokenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vuurtje werd aardig opgestookt ja.
Jij woont toch helemaal niet vlakbij Volendam toch ofwel?quote:
quote:
slaaplekker sofquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen denk ik
als dat niet lukt ben ik zo weer terug
slaap lekker![]()
Halfuurtje denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont toch helemaal niet vlakbij Volendam toch ofwel?
laat valar morghulis wel staan hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
'Welcome to a world where dreams become nightmares' dat wordt mijn nieuwe onderschrift
AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grote feesten? Noem eens wat?
Je bedoelt Dancefeesten?
Nee, dat is wel aardig duur altijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.
Rest in piece en RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke in De Hemel 14 doden en 200 ernstig gewond toen
#rip
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tofquote:
Okee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
zaad nummer welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
Die is er niet bij met ADE toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is wel aardig duur altijd.
Sensation ook?
Sensation is toch een apart festival?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet bij met ADE toch?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
I don`t want to die, I don`t want to die, no I don`t want to die, so you`re gonna have to
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albumsquote:
Doe normaal joh gekquote:
Echt zaad muziek sinds Deuce weg is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albums
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sensation is toch een apart festival?
Die is wel echt heel emoquote:
Ah zo, ben er niet zo bekend meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?quote:
Zijn nog wel meer zwembaden hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?
Welke ging jij dan altijd heen, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer zwembaden hoor.
Ik ook, en dan allemaal van die kutgedichtjes schrijven, genot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was toen ook heel erg emo. Kom er eerlijk voor uit
Daarom luister je er ook 40-45 uur per dag naarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm draait zowaar eens goede muziek.
dmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke ging jij dan altijd heen, ben wel benieuwd
haha dat kan nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom luister je er ook 40-45 uur per dag naar
hahahahah
Waarom luister je zoveel radio?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha dat kan niet
vandaag pas een kwartier 3fm aan gehad.
Ze draaien 4hero, dan vind ik het geen probleem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom luister je zoveel radio?
Die staan op Lowlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat een aidsband vond ik dit altijd zeg
Een echte leeuw in zijn/haar kamer zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR JR iemand beweert tegen mij dat can you feel the love tonight van phil collins is
wat moet ik hiermee?![]()
![]()
misschien wil je wel haar leeuw zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een echte leeuw in zijn/haar kamer zetten.
Kijken of diegene dan liefde voelt
Kan je toch ook gewoon downloaden zonder dat er telkens een diskjockey doorheen staat te blêrenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze draaien 4hero, dan vind ik het geen probleem.
Ja zag het, vroeg me ook af waarom in godsnaam. Voor die handje vol emokids die nog niet uitgestorven zijn en dat wel mooi vinden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan op LowlandsMisschien even kijken, pure tyfusherrie is dat.
Pics in mijn DM graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien wil je wel haar leeuw zijn?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon downloaden zonder dat er telkens een diskjockey doorheen staat te blêren
D'r staat best wel veel emoshit nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zag het, vroeg me ook af waarom in godsnaam. Voor die handje vol emokids die nog niet uitgestorven zijn en dat wel mooi vinden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r staat best wel veel emoshit nogook You Me At Six.
Dit vindt Insomnia niet leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan op LowlandsMisschien even kijken, pure tyfusherrie is dat.
Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Vind ik wel een awesome band![]()
Ironische is wel dat dit de laatste clip was van de zanger en toen is hij verongelukt. *zie de titel*
OMG ja dat luisterde ik ook 6 a 7 jaar terugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r staat best wel veel emoshit nogook You Me At Six.
Terug naar At The Drive-Inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vindt Insomnia niet leuk.
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.
doe mij maar gewoon The Mars Voltaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Meer dan Strootman
Welk topic?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
Blind > Strootmanquote:
zie van Gaal dat nog wel betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
sick nieuws was dat inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb lostprophets uit mijn lijst gegooid laatst (met muziek die ik vroeger luisterde en nog steeds stiekem grappig vind)
Schrok er best van. Altijd zo hard meegeblert met rooftops enz en dan hoor je dit.. Echt wat een vieze kwal. Zeg het niet snel maar hij mag best doodquote:
Ach, gelukkig deden ze niet Seks met die kalequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Door die zanger, ik kan zijn stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Engelse tabloids hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Wut???quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
gewoon een pedoquote:
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht hadquote:
Niet één baby..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Je bedoelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij weggaat, Ajax heeft het geld toch niet nodig.
Die eerste helft komt op Lowlands.quote:
Meerdere?quote:
hoe is het in japan, heb je knut al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Is elan weer eens bezig met ruzie maken?
Gewoon sparen tot je het kan uitgeven aan echte toppersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
Dat verhaal is echt verschrikkelijk. Ik ben niet voor de doodstraf maar die man moet geruimd wordenquote:
Ooh ik vond het meer iets voor Pinkpop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste helft komt op Lowlands.
Jezus wat de vliegende fuck.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
ETSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Daar moet je sowieso niet naar luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus wat de vliegende fuck.
Ten eerste vraag ik me af hoe je een baby verkracht maar dat wil ik niet eens weten en ten tweede ga ik nu gelijk als zijn muziek weghalen uit mijn muziekmap.
Laatst nog geluisterd voel me vies nu.
Gelukkig is Varggod veel meer integer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Dat is echt heel walgelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Nieuw stadion toch, met MINSTENS 100.000 plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |