AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grote feesten? Noem eens wat?
Je bedoelt Dancefeesten?
Nee, dat is wel aardig duur altijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.
Rest in piece en RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke in De Hemel 14 doden en 200 ernstig gewond toen
#rip
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tofquote:
Okee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
zaad nummer welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
Die is er niet bij met ADE toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is wel aardig duur altijd.
Sensation ook?
Sensation is toch een apart festival?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet bij met ADE toch?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
I don`t want to die, I don`t want to die, no I don`t want to die, so you`re gonna have to
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albumsquote:
Doe normaal joh gekquote:
Echt zaad muziek sinds Deuce weg is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albums
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sensation is toch een apart festival?
Die is wel echt heel emoquote:
Ah zo, ben er niet zo bekend meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?quote:
Zijn nog wel meer zwembaden hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |