Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Vind ik wel een awesome band![]()
Ironische is wel dat dit de laatste clip was van de zanger en toen is hij verongelukt. *zie de titel*
OMG ja dat luisterde ik ook 6 a 7 jaar terugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r staat best wel veel emoshit nogook You Me At Six.
Terug naar At The Drive-Inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vindt Insomnia niet leuk.
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.
doe mij maar gewoon The Mars Voltaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Meer dan Strootman
Welk topic?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
Blind > Strootmanquote:
zie van Gaal dat nog wel betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
sick nieuws was dat inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb lostprophets uit mijn lijst gegooid laatst (met muziek die ik vroeger luisterde en nog steeds stiekem grappig vind)
Schrok er best van. Altijd zo hard meegeblert met rooftops enz en dan hoor je dit.. Echt wat een vieze kwal. Zeg het niet snel maar hij mag best doodquote:
Ach, gelukkig deden ze niet Seks met die kalequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Door die zanger, ik kan zijn stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Engelse tabloids hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Wut???quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |