AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De grote feesten? Noem eens wat?
Je bedoelt Dancefeesten?
Nee, dat is wel aardig duur altijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AMF, alles met grote DJ namen, loveland, awakenings etc. Dus ik maak het mezelf niet makkelijk.
Rest in piece en RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke in De Hemel 14 doden en 200 ernstig gewond toen
#rip
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tofquote:
Okee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
zaad nummer welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws en nu ben ik geen Hollywood Undead fan (kon ze wel altijd enorm waarderen toen ik het luisterde) maar ik vind deze zin wel tof
Die is er niet bij met ADE toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is wel aardig duur altijd.
Sensation ook?
Sensation is toch een apart festival?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is er niet bij met ADE toch?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
I don`t want to die, I don`t want to die, no I don`t want to die, so you`re gonna have to
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albumsquote:
Doe normaal joh gekquote:
Echt zaad muziek sinds Deuce weg is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kwam net op qoutes uit van die band en zag dit staan. Ken het bijbehorende liedje niet eens. Ben sowieso niet bekend met hun nieuwe albums
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sensation is toch een apart festival?
Die is wel echt heel emoquote:
Ah zo, ben er niet zo bekend meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar AMF, Loveland en Awakenings organiseren altijd wat met ADE.
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?quote:
Zijn nog wel meer zwembaden hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou aangezien je er best in de buurt woont dacht ik dat je wel naar dat zwembad geweest was. Of ging jij altijd in Hoorn?
Welke ging jij dan altijd heen, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer zwembaden hoor.
Ik ook, en dan allemaal van die kutgedichtjes schrijven, genot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was toen ook heel erg emo. Kom er eerlijk voor uit
Daarom luister je er ook 40-45 uur per dag naarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm draait zowaar eens goede muziek.
dmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke ging jij dan altijd heen, ben wel benieuwd
haha dat kan nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom luister je er ook 40-45 uur per dag naar
hahahahah
Waarom luister je zoveel radio?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha dat kan niet
vandaag pas een kwartier 3fm aan gehad.
Ze draaien 4hero, dan vind ik het geen probleem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom luister je zoveel radio?
Die staan op Lowlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat een aidsband vond ik dit altijd zeg
Een echte leeuw in zijn/haar kamer zetten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR JR iemand beweert tegen mij dat can you feel the love tonight van phil collins is
wat moet ik hiermee?![]()
![]()
misschien wil je wel haar leeuw zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een echte leeuw in zijn/haar kamer zetten.
Kijken of diegene dan liefde voelt
Kan je toch ook gewoon downloaden zonder dat er telkens een diskjockey doorheen staat te blêrenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze draaien 4hero, dan vind ik het geen probleem.
Ja zag het, vroeg me ook af waarom in godsnaam. Voor die handje vol emokids die nog niet uitgestorven zijn en dat wel mooi vinden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan op LowlandsMisschien even kijken, pure tyfusherrie is dat.
Pics in mijn DM graagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien wil je wel haar leeuw zijn?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch ook gewoon downloaden zonder dat er telkens een diskjockey doorheen staat te blêren
D'r staat best wel veel emoshit nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zag het, vroeg me ook af waarom in godsnaam. Voor die handje vol emokids die nog niet uitgestorven zijn en dat wel mooi vinden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r staat best wel veel emoshit nogook You Me At Six.
Dit vindt Insomnia niet leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan op LowlandsMisschien even kijken, pure tyfusherrie is dat.
Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Vind ik wel een awesome band![]()
Ironische is wel dat dit de laatste clip was van de zanger en toen is hij verongelukt. *zie de titel*
OMG ja dat luisterde ik ook 6 a 7 jaar terugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'r staat best wel veel emoshit nogook You Me At Six.
Terug naar At The Drive-Inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vindt Insomnia niet leuk.
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik echt enorm kut juist, BMTH was nog wel camp.
doe mij maar gewoon The Mars Voltaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind Suicide Silence echt zoveel beter.
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Meer dan Strootman
Welk topic?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
Blind > Strootmanquote:
zie van Gaal dat nog wel betalen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha ja vast. En mijn zojuist aangemaakte topic is geen pure rotzooi zeker.
25 miljoen
sick nieuws was dat inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb lostprophets uit mijn lijst gegooid laatst (met muziek die ik vroeger luisterde en nog steeds stiekem grappig vind)
Schrok er best van. Altijd zo hard meegeblert met rooftops enz en dan hoor je dit.. Echt wat een vieze kwal. Zeg het niet snel maar hij mag best doodquote:
Ach, gelukkig deden ze niet Seks met die kalequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Door die zanger, ik kan zijn stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen ivm de zanger of gewoon omdat je het niet meer goed vindt.
Ik vind het wel wrang dat zijn band bij de NME-covers juist ' Boys don't cry' van The Cure mocht doen.
Engelse tabloids hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind misschien weg voor 25 miljoen euro![]()
Wut???quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah die zanger is echt een vieze gore babyverkrachter
gewoon een pedoquote:
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht hadquote:
Niet één baby..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Je bedoelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij weggaat, Ajax heeft het geld toch niet nodig.
Die eerste helft komt op Lowlands.quote:
Meerdere?quote:
hoe is het in japan, heb je knut al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Is elan weer eens bezig met ruzie maken?
Gewoon sparen tot je het kan uitgeven aan echte toppersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
Dat verhaal is echt verschrikkelijk. Ik ben niet voor de doodstraf maar die man moet geruimd wordenquote:
Ooh ik vond het meer iets voor Pinkpop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste helft komt op Lowlands.
Jezus wat de vliegende fuck.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
ETSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Daar moet je sowieso niet naar luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus wat de vliegende fuck.
Ten eerste vraag ik me af hoe je een baby verkracht maar dat wil ik niet eens weten en ten tweede ga ik nu gelijk als zijn muziek weghalen uit mijn muziekmap.
Laatst nog geluisterd voel me vies nu.
Gelukkig is Varggod veel meer integer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Dat is echt heel walgelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Nieuw stadion toch, met MINSTENS 100.000 plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |