Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht hadquote:
Niet één baby..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Je bedoelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij weggaat, Ajax heeft het geld toch niet nodig.
Die eerste helft komt op Lowlands.quote:
Meerdere?quote:
hoe is het in japan, heb je knut al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Is elan weer eens bezig met ruzie maken?
Gewoon sparen tot je het kan uitgeven aan echte toppersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
Dat verhaal is echt verschrikkelijk. Ik ben niet voor de doodstraf maar die man moet geruimd wordenquote:
Ooh ik vond het meer iets voor Pinkpop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste helft komt op Lowlands.
Jezus wat de vliegende fuck.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zanger van The Lostprophets is de cel ingegooid omdat hij een baby verkracht had
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt.
Ajax gaat dat geld toch niet spenderen aan nieuwe spelers.
Echt gierig als je as club zo rijk bent en je koopt spelers uit de categorie waar Feyenoord en Twente ook in hengelt.
ETSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Daar moet je sowieso niet naar luisteren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je ook nooit meer rap luisteren, die hebben allemaal wel ns in de cel gezeten
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus wat de vliegende fuck.
Ten eerste vraag ik me af hoe je een baby verkracht maar dat wil ik niet eens weten en ten tweede ga ik nu gelijk als zijn muziek weghalen uit mijn muziekmap.
Laatst nog geluisterd voel me vies nu.
Gelukkig is Varggod veel meer integer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Dat is echt heel walgelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hoe hij er zelf instaat is walgelijk. De moeders zijn overigens ook voor 10+ jaar de cel ingedraaid. Die verkochten/lieten het gewoon toe
Nieuw stadion toch, met MINSTENS 100.000 plaatsen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel grootse plannen met dat geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |