Mijn snorharen waaide een beetje. Dus wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest glimlachen, geef toe
quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op Pinkpop meer strakke koppen gezien dan op ITG hoor, rook wel wat wiet maar dat heb je overal. Wel ontiegelijk veel bier werd er gedronken.
Ik ook niet bij naam voor vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn moeder kende Robin Williams niet
Wonen jullie in een grot?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jumanjiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet bij naam voor vandaag.
Ken hem alleen van die museumfilm
Daar heb ik wel eens 9 maanden gewoond jaquote:
Juist daarom moet je eindelijk je cafézanger ambitie doorzetten. Een volkszanger is nooit eenzaam.quote:
Dat is een stukje puur genotquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienGing even checken wat Netflix heeft van hem
Ik wilde Robin WIlliams marathon gaan doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben Good Will Hunting aan het kijken, had ik nog niet gezienGing even checken wat Netflix heeft van hem
Niet van Flubber, Mrs. Doubtfire en Jumanji? Jeugdsensatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dag Osama, je hebt het toch gered uit de klauwen van Murica?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jumanji
[..]
Daar heb ik wel eens 9 maanden gewoond ja
Mrs. Doubtfire en nog 4quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde Robin WIlliams marathon gaan doen
Hebben ze nog meer?
Topshowquote:
Ik zag dat jij gister de fout maakte door te denken dat het om Robbie draaide. Wat een blunder was datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja eerst uitsmijtertje gegeten en toen hup door de ondergrondse tunnel naar mijn nieuwe stekje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Osama, je hebt het toch gered uit de klauwen van Murica?
Waaruit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
er komen nog films waar hij in speelt uit
Waren die niet in production?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
er komen nog films waar hij in speelt uit
quote:Voordat Williams en Stiller te zien zijn in de nieuwe Night AtThe Museum, verschijnt eerst nog de komedie Merry Friggin' Christmas, de dramafilm Boulevard en animatiefilm Absolutely Anything. De film The Angriest Man in Brooklyn verscheen onlangs in de VS en zal volgende maand in Nederland via internet verschijnen.
Hier boven staat het ook grapjasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
kijk maar: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)films-op-komst.dhtml
had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier boven staat het ook grapjas
Zag je dat? Werd namelijk gelijk verwijderd. Dachten zeker dat ik aan het trollen was haha.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag dat jij gister de fout maakte door te denken dat het om Robbie draaide. Wat een blunder was dat
Vond het best grappig..quote:
Slechte film.quote:
Nooit gezien, maar ik laat mijn vooroordeel over die film lekker gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vond het best grappig..Als het op Netflix komt ga ik hem ook weer kijken
Jumanjigod, magistrale film was dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechte film.
Hij beleefde zijn topjaren ook in de jaren 90
quote:
quote:
Toch ook gecanceled?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
The Crazy Ones waar hij ook in acteerde is wel een kut serie.
Heb je Good Will Hunting gezien?quote:
Wielrennen > NatMquote:
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |