SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
dat is geen festival joh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook. Zaterdag mogen we weer!DECIBEL.
Geen festival?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is geen festival joh.
dat is helemaal een drugspool.
ja al mn vrienden doen het maar hier op fok niemand echt eigenlijk, gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon standaard whahahaha typen![]()
Maar dat haha erachter zie ik wel vaker langskomen hoor
Stampen met je neus volquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is geen festival joh.
dat is helemaal een drugspool.
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij staat er sinds vandaag ook in he![]()
![]()
ik vind vooral al die aanzoeken wel nice
Op FOK! denk je toch wat meer je zinnen uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja al mn vrienden doen het maar hier op fok niemand echt eigenlijk, gelukkig maar
ja tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ik
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! denk je toch wat meer je zinnen uit.
Al is dat niet altijd te merken
tis een drugsfestijn.quote:
die vorige was viesquote:
ik denk er altijd over naquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggen
nee hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is alles een drugsfestijn.
Meh, hou niet van die series met elke aflevering die op zichzelf staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
Dat hij aan een touw hangt betekent natuurlijk niet dat dat zeker de doodsoorzaak is.
Je moet meer CSI kijken JR
De EO-jongerendag niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is alles een drugsfestijn.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De EO-jongerendag niet.
Tenzij je glaasjes ranja als geestverruimend ziet.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
die zijn sowieso al wel in hogere sferen.
Volledig genre afhankelijk.quote:
Ik schrijf/typ nog met interpunctie als ik zo dronken ben dat ik niet meer op mijn voeten kan staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik met hoofdletters typ dan heb ik nagedacht over wat ik wilde zeggen
lr ik vind dat nummer van usher en nicki best leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima quote wel. Niemand zoekt het ook achter je gek genoeg waardoor je nog meer succes hebt dan ik
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.quote:
Ik ook. Ik vind dat altijd wel knap van mezelf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig genre afhankelijk.
[..]
Ik schrijf/typ nog met interpunctie als ik zo dronken ben dat ik niet meer op mijn voeten kan staan
Op metal en punkfestivals wordt er gewoon drugs gebruikt hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Ik was zaterdag op Into The Grave, er stond maar 2 man politie in het hele gebied. Dat is bij dancefeesten wel anders.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Op metalfestivals wordt gezopen en gevreten als een gek maar de drugs is echt zeer beperkt.
Maar wel beperkt. Overigens is punk alweer anders dan metal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op metal en punkfestivals wordt er gewoon drugs gebruikt hoor
Dan niet. Ik geef het je slechts op een briefje, of je het vervolgens wil geloven of niet is aan jouquote:
En ik zal de `alcohol is ook een drug' opmerking maar voor me houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beperkt =/= geenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist jij dat alcohol de ergste drugs is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik zal de `alcohol is ook een drug' opmerking maar voor me houden.
wordt echt wel gebruikt maar niet zo hard als op een hardstylefestival inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist jij dat alcohol de ergste drugs is?
Ik heb op Pinkpop meer strakke koppen gezien dan op ITG hoor, rook wel wat wiet maar dat heb je overal. Wel ontiegelijk veel bier werd er gedronken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je best masseren maar vind je het erg als ik harddrug?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Dat is het ook niet.
Dat het een harddrug is weet ik wel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil je best masseren maar vind je het erg als ik harddrug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |