Jij staat er sinds vandaag ook in hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrij eenzijdige quotes geven slechts een realistisch beeld weer. Niks verwaand aan een goede dosis zelfkennis
En ik kan enkel blij zijn met mijn naam vermelding en is een foto van Spatieloos altijd goed.
[..]
of zo*
Ik zei een lange periode heel vaak 'enigszins'. Dat eruit slopen was ook enigszins lastig.
Opzich een mooi streven, denk alleen niet dat die mensen zich willen `verlagen'' tot vrijwilligerswerk nadat ze jarenlang een hoge positie hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze een uitkering willen vangen dan wel ja. Genoeg vrijwilligerswerk waarbij je niet hoeft te schoffelen ofzo, maar organiseer dan maar dingen voor kinderen of gehandicapten ofzo.
Heel irritant is datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet het heel vaak weghalen in mijn zinnen omdat ik het ook te vaak gebruik
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Oh bah Robin Williams heeft zichzelf opgehangen (dacht zelf aan overdosis ofzo)
Verstikking zegt al veel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Dan krijgen ze ook geen uitkeringquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich een mooi streven, denk alleen niet dat die mensen zich willen `verlagen'' tot vrijwilligerswerk nadat ze jarenlang een hoge positie hebben gehad.
Maakt de reden uit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Er waren eerst nog geruchten dat hij per ongeluk een overdosis had genomen. Je hangt jezelf niet zomaar per ongeluk op, of je maakt wel een hele rare blunder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt de reden uit?Het is pijnlijk voor diegene die hem zo vindt met een strop om zijn nek, dat wel.
Nee maar dat hij zo ver heen was qua depressie had ik niet aanzien komen. Hij heeft ook eerst nog geprobeerd zijn polsen door te snijden. Bah dat vind ik wel erg sneu, eerst het één en dat lukt niet dus hang je jezelf maar op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt de reden uit?Het is pijnlijk voor diegene die hem zo vindt met een strop om zijn nek, dat wel.
Nou, heb al wel paar keer wat voorbij zien komen over een kind wat zich voor de grap had laten ophangen om zijn moeder te schrikkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren eerst nog geruchten dat hij per ongeluk een overdosis had genomen. Je hangt jezelf niet zomaar per ongeluk op, of je maakt wel een hele rare blunder.
Op fok gebruik ik nooit haha, maar op whatsapp echt te vaak. Al probeer ik dat ook af te lerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel irritant is datMaar kan er niks aan doen
Dat is wel erg ja. Polsen doorsnijden gaat volgens mij best vaak misquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar dat hij zo ver heen was qua depressie had ik niet aanzien komen. Hij heeft ook eerst nog geprobeerd zijn polsen door te snijden. Bah dat vind ik wel erg sneu, eerst het één en dat lukt niet dus hang je jezelf maar op.
Ja kinderen doen soms enge dingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, heb al wel paar keer wat voorbij zien komen over een kind wat zich voor de grap had laten ophangen om zijn moeder te schrikkenGing alleen fout en weg was zoontje.
Verdien je ook wel driedubbeldwars de Darwin Awards.
De politie sprak bijna meteen een vermoeden uit naar zelfmoord door verstikkingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren eerst nog geruchten dat hij per ongeluk een overdosis had genomen. Je hangt jezelf niet zomaar per ongeluk op, of je maakt wel een hele rare blunder.
Gewoon standaard whahahaha typenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Op fok gebruik ik nooit haha, maar op whatsapp echt te vaak. Al probeer ik dat ook af te leren
op whatsapp eerst echt altijd
ja haha
nee haha
weet niet haha
slaat nergens op
Ik ook. Zaterdag mogen we weer!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik kan prima overleven op een festival zonder drugs
Tuurlijk ben je datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
ik zou te bang zijn om mezelf te doden hoor denk ik
Niet in dat scenarioquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
ik zou te bang zijn om mezelf te doden hoor denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |