Het streven moet zijn om zo goed mogelijk voor ieder persoon te zorgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het even kan.
Al is dat onhaalbaar.
Moet het het streven zijn om ze zo ver mogelijk in te dammen.
Vanuit een verplichting?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het streven moet zijn om zo goed mogelijk voor ieder persoon te zorgen.
Hoe zie je de overheid daarvoor zorgen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het streven moet zijn om zo goed mogelijk voor ieder persoon te zorgen.
Door alle openbare voorzieningen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen, subsidie geven aan studenten bijvoorbeeld en de veiligheid zo goed mogelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zie je de overheid daarvoor zorgen dan?
En het sociale vangnet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door alle openbare voorzieningen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen, subsidie geven aan studenten bijvoorbeeld en de veiligheid zo goed mogelijk.
Communisme slaat niet door. Communisme gaat enkel uit van de goedheid van de mens en de mensheid is nou eenmaal van nature egoïstisch en ergens ook gewoon verrot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Communisme slaat ook weer door, maar mensen mogen best elkaar helpen.
Inso zijn commiblock foto staat nog steeds in je FoBOquote:
halloquote:
Daarom slaan ze dus door, want je moet nooit op de mens vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme slaat niet door. Communisme gaat enkel uit van de goedheid van de mens en de mensheid is nou eenmaal van nature egoïstisch en ergens ook wel verrot.
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Communisme slaat niet door. Communisme gaat enkel uit van de goedheid van de mens en de mensheid is nou eenmaal van nature egoïstisch en ergens ook wel verrot.
[..]
Inso zijn commiblock foto staat nog steeds in je FoBO
HOI
Overheidsuitkeringenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
?deog sellaquote:
Ik vind uitkeringen prima, als er maar streng gecontroleerd word en mensen die wel kunnen werken zoveel mogelijk te laten solliciteren. Anders moeten ze maar vrijwilligerswerk doen om hun recht op een uitkering te houden, zo doen ze nog iets nuttigs voor de maatschappijquote:
Dus ook mensen die net uit een goeie hoge functie in een uitkering stappen moeten vrijwilligerswerk gaan doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind uitkeringen prima, als er maar streng gecontroleerd word en mensen die wel kunnen werken zoveel mogelijk te laten solliciteren. Anders moeten ze maar vrijwilligerswerk doen om hun recht op een uitkering te houden, zo doen ze nog iets nuttigs voor de maatschappij
Als ze een uitkering willen vangen dan wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus ook mensen die net uit een goeie hoge functie in een uitkering stappen moeten vrijwilligerswerk gaan doen?
Die vrij eenzijdige quotes geven slechts een realistisch beeld weer. Niks verwaand aan een goede dosis zelfkennisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
mijn fobo is lekker arrogant vind je ook niet?
of zo*quote:
lun ki ,laaf ahahquote:
ik moet het heel vaak weghalen in mijn zinnen omdat ik het ook te vaak gebruikquote:
Mijn broer had een fase dat hij alles 'fantastisch' vond, daar heb ik hem toen ook maar op gewezen. Ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
of zo*
Ik zei een lange periode heel vaak 'enigszins'. Dat eruit slopen was ook enigszins lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |