condooms.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat MOET ik echt meenemen jongens?
Bedankt Hans.quote:
Hoeft niet perse, kan nog redelijk mee in de luwte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar vraag me af in hoeverre hij al zal uitblinken het eerste seizoen.
Communisme slaat ook weer door, maar mensen mogen best elkaar helpen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar helpen verplichtingen niet mee. Zie hoe goed het was onder het communisme.
een tent?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Die zitten er allang in
Je telefoon om te FOK!kenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijwillig. Ik ben heel erg voor elkaar helpen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Communisme slaat ook weer door, maar mensen mogen best elkaar helpen.
Ik ben van mening dat mensen als ze er niet toe gedwongen worden ze andere mensen niet zo snel zullen helpen omdat ze er minder bij stil zullen staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwillig. Ik ben heel erg voor elkaar helpen.
Maar dit mag nooit door een overheid verplicht worden gesteld.
Wat vind je van ontwikkelingssamenwerking?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwillig. Ik ben heel erg voor elkaar helpen.
Maar dit mag nooit door een overheid verplicht worden gesteld.
Dus mensen die links stemmen hebben een wantrouwen in mensen in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen als ze er niet toe gedwongen worden ze andere mensen niet zo snel zullen helpen omdat ze er minder bij stil zullen staan.
Jammer dat je praktisch niemand ziet op Lowlands die niet leeft op pillen of wietquote:
Heel mooi dat jij dan alleen het mooie in de mens kan zien, maar het is duidelijk dat mensen sowieso meestal aan zichzelf denken. Dus als er dan door de overheid niet aan word gedacht dat ze alsnog moeten helpen word het helemaal ieder voor zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus mensen die links stemmen hebben een wantrouwen in mensen in het algemeen.
Definieer ontwikkelingssamenwerking.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat vind je van ontwikkelingssamenwerking?
Anders is het toch niet vol te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je praktisch niemand ziet op Lowlands die niet leeft op pillen of wiet
Maar dan kan de overheid ook alleen aan zichzelf denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel mooi dat jij dan alleen het mooie in de mens kan zien, maar het is duidelijk dat mensen sowieso meestal aan zichzelf denken. Dus als er dan door de overheid niet aan word gedacht dat ze alsnog moeten helpen word het helemaal ieder voor zich.
Eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Definieer ontwikkelingssamenwerking.
Ik ben tegen het cheques uitschrijven aan corrupte overheiden zoals nu gebeurd.
Ik zie meer in microkredieten.
Die overheid zit er juist om aan de andere mensen te denken. Natuurlijk zijn ze ook uit op macht, maar ze blijven nooit lang aan het roer als ze niks voor de mensen doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan kan de overheid ook alleen aan zichzelf denken.
Als dat zo was had ik zonder twijfel links gestemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die overheid zit er juist om aan de andere mensen te denken.
Ze doen het niet altijd, maar het is wel het beginsel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik zonder twijfel links gestemd.
Ze doen het nooit, Omdat de overheid ook net mensen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen het niet altijd, maar het is wel het beginsel.
Ja wat dan, de overheid maar afschaffen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze doen het nooit, Omdat de overheid ook net mensen zijn.
En mensen in de regel corrupt zijn.
Als het even kan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat dan, de overheid maar afschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |