SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeksquote:In de cliffhanger van het elfde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Rik en Anita in Nepal afscheid namen van de doodzieke Nanda en vervolgens samen in bed belandden. Een lastige situatie, temeer omdat ze allebei al een relatie hadden. In seizoen 12 ontdekken we hoe het verder gaat met de opnieuw oplaaiende liefde tussen de twee. Er zijn ook andere dramatische en romantische verwikkelingen. Zo wordt Terra door Gladys gevonden in een plas bloed en zijn Charlie en Sylvester smoorverliefd geworden op elkaar. Meike ziet Janine als een bedreiging voor haar relatie met Ludo en zint op een manier om haar uit de buurt te houden. Intussen hebben Ludo en Janine samen hun eigen zorgen over dochter Nina. Daarnaast begint Stefano te beseffen dat hij van Janine zal moeten scheiden. En dan krijgt Janine ook nog een nieuwe buurman, Sebastiaan, die een oogje op haar lijkt te hebben... Het twaalfde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden is in 2001 en 2002 uitgezonden door RTL 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
Over de preview van het nieuwe seizoen:Heb ook een flauw vermoeden dat ze er binnenkort uitgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 5000?
200 afleveringen, ja joh, laten we er even een klein foldertje bij doen met voor iedere aflevering een beschrijvingquote:De twintig schijven van deze Dvd-uitgave van Goede tijden, slechte tijden zitten verpakt in een enorm dikke en daarmee best zware DVD-box, met daaromheen een sleeve met een vergelijkbare vormgeving. Helaas wordt er noch in of op de hoes extra informatie geboden over de afzonderlijke afleveringen.
quote:Dat is zo'n 5.400 minuten, oftewel bijna vier dagen non-stop kijkplezier naar de populaire soap rond de families Alberts en Bouwhuis.
Hahaha en een kreng dat het is! Ik begin spontaan te begrijpen waarom ze zo treffend werd nagedaan in Pittige Tijden!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:36 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Ik ben een verdomme een wandelende ijzerwinkel''
Linda in seizoen 6 is echt zo hilarisch en droog en sarcastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zusters?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef Frey het volgende:
Team irritant weet echt helemaal niks van vroeger.
Stan komt, nadat Linda hem gedumpt heeft, binnen met een roomservice-dinertje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:36 schreef GTSTFreakje het volgende:
''Ik ben een verdomme een wandelende ijzerwinkel''
Linda in seizoen 6 is echt zo hilarisch en droog en sarcastisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu hebben ze wel 2x die DVD-boxen 'verloren'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Frey het volgende:
Gelukkig geen team irritant in de finale.
Oh ja, Guus Geluk & coquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Stan komt, nadat Linda hem gedumpt heeft, binnen met een roomservice-dinertje.
"Hallo, hallo, een dinertje van Guus Geluk en co!"
...Linda is not impressed en serveert hem ijskoud af en gaat douchen. Stan gooit pissed wat spullen van zijn dienbladwagentje af en ineens zwaait Linda de badkamerdeur weer open.
"EN WIL GUUS GELUK EN CO ZELF ZIJN PLEURISZOOI WEER OPRUIMEN??"
Godzijdankquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Frey het volgende:
Gelukkig geen team irritant in de finale.
Ik was bang dat ze nog zouden winnen met de foto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
Heerlijk om te zien hoe die irritante mutsen compleet werden weggespeeld![]()
Nou, toen het 25-50 stond was het al wel duidelijk dat ze het niet meer zouden reddenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze nog zouden winnen met de foto.
Vreselijk he!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om de 1995-promosingle van 'Video, Video'.
How do you know? Gaat er een promo rond op de buis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef Frey het volgende:
Vanavond Marly van der Velden en![]()
![]()
Wilbert Gieske
![]()
![]()
En een grote verrassing op het eind?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
How do you know? Gaat er een promo rond op de buis?
Dat is ook nooit gezegd. Het is een cliffhanger, ze gebruikten wel vaker andere momenten dan de zomercliff. En het was uiteraard wel degelijk in seizoen 13.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef LetsGame het volgende:
Dit was niet de cliff van seizoen 13
"dit is de cliffhanger van seizoen 13"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dat is ook nooit gezegd. Het is een cliffhanger, ze gebruikten wel vaker andere momenten dan de zomercliff. En het was uiteraard wel degelijk in seizoen 13.
Ahquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Rosa's dood is supergevoelig bij sommigen hier
quote:
Dit waren geen bloopersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:40 schreef Woelli het volgende:
Bloopers moeten nog komen.. zijn uit seizoen 25.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
Over de preview:Leuke setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
Over de preview:Ik weet ook niet meer precies hoe het zat met Tim. Was het niet zo dat hij gewoon moeite had met lezen en onthouden van de tekst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk gaat er daar ook wat meer gebeuren dan in Dansatoria de afgelopen seizoenen.quote:![]()
Als je al zo'n haper hoofd hebt. Lijkt het mij ook niet echt verstandig om te gaan boksen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef roos85 het volgende:
Tim heeft toch een haper hoofdtoch? Hij kan idd gelezen tekst moeilijk onthouden, daarom is hij met zijn studie gestopt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:MEIKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu in aflevering 1041, overigens de eerste met een veel te hard en veel te luid scifiachtig WOOOOSH-geluid bij de intro wanneer (tot 2 keer toe) het logo in beeld komt. Letsgame, leaderexpert, jij weet wat ik bedoelquote:Lieve Arnie,
Ik weet wel dat je getrouwd bent, en ik je eigenlijk niet lastig moet vallen maar ik denk de hele dag aan je. Denk je ook een beetje aan mij?
Linda xxx
Sylviaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Rik: "Ik heb gezworen nooit zoals mijn vader te worden!"
Jammer dat de schrijvers van nu daarover dachten "lolnope" en hem de moordenaar van Mike lieten worden. Doei Rik!![]()
En verder snap ik nu waarom mensen Sylvia wat irritant (en dan druk ik het zachtjes uit) begonnen te vinden. Begon met de verhaallijn van Lex en Maartje, sindsdien denk ik nu ook "Woow wait, Sylvia?"
Hear hearquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Sylvia![]()
![]()
![]()
Ik heb haar nooit een leuk personage gevonden, alleen in haar exit verhaallijn, geef mij maar Karin![]()
Nee, Karinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef Frey het volgende:
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind zelfs Barbara nog steeds leuk.
Ook die vond ik leuk. Eigenlijk alle vrouwen van Jef wel, behalve Barbara in de latere fase.quote:
Karin was voor mij de leukste, ik vond Barbara en Sylvia maar niks, en Dorothea was ook echtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook die vond ik leuk. Eigenlijk alle vrouwen van Jef wel, behalve Barbara in de latere fase.
Ik ook! Dat zou zeker tof zijn, Karin heeft zoveel leuks en gezelligs toegevoegd aan de serie en ik vond het echt jammer toen ze er in seizoen 2 uit gingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Henriëtte TolIk zou het echt tof vinden als zij bij het 25 jarig jubileum terugkeert
Was wel mooi dat Karin in de latere seizoenen nog weleens genoemd werd, zeker nadat Dian terugkeerde in seizoen 5quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik ook! Dat zou zeker tof zijn, Karin heeft zoveel leuks en gezelligs toegevoegd aan de serie en ik vond het echt jammer toen ze er in seizoen 2 uit ging
Zeker, alleen het probleem is dat ik me ergerde aan het feit dat ze de hele tijd off-screen was, ik had wel eens een confrontatie tussen Dian en Karin willen zien toen ze zo bezig was met Sylvia en Floris. Chris Jolles en Henriette Tol hadden denk ik een mooie scene neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was wel mooi dat Karin in de latere seizoenen nog weleens genoemd werd, zeker nadat Dian terugkeerde in seizoen 5
Die woesh geluiden waren ergerlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is dat ik seizoen 6 op de buis kijk (kwaliteit), maar Bert de Jong, wat een figuur, zou ik ook wel wat Freysies (screenshots achter een spoilertje) van kunnen maken hoor
![]()
![]()
"Jullie zijn gewoon een stel eilels.Dit stukje papier? Denken jullie nu echt dat ik me hieraan aan ga houden? Ik kom gewoon terug en de volgende keer verdubbelen we de prijs.
"
Alleen Arnie en Linda, dude come on... Ik merk dat we nu de slechte Arnie-fase ingaan. Iemand die brief van Linda ook goed gelezen in aflevering 1040, waar ze veel te snel van wegknipten om de kijker thuis hem goed te laten lezen?
[..]
Zit nu in aflevering 1041, overigens de eerste met een veel te hard en veel te luid scifiachtig WOOOOSH-geluid bij de intro wanneer (tot 2 keer toe) het logo in beeld komt. Letsgame, leaderexpert, jij weet wat ik bedoel
Oh en, en... Dian en Remco hebben problemen met 'de bank'... Komt 's lands eigen badguy zo de serie ingewandeld?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:Ah, Janine is bij wijze van product placement bij de Pearle geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:SOPHIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de frisse wind die door Woondrecht waait denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:21 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh ArnieAlberts, bedankt, ik ben dankzij jou weer naar seizoen 6 gaan kijken en ik zit midden in de periode dat Ludo er bijna aankomt en de WOESH in de leader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vragen ze voor de woosh uit seizoen 6 ook 1,20 euro?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
Endemol heeft een website gelanceerd met muziek van producties, waaronder GTST
http://music.endemol.nl/d(...)rack-gtst-vol-1.html
Alleen jammer dat het overduidelijk van Servies is![]()
En dat is niet alleen duidelijk aan de titels van de tracks, maar ook om wat er staat bij 'productbeschrijving': De tracks die worden gebruikt bij het maken van GTST vanaf seizoen 2011-2012
Het lachwekkendste is nog wel de titel: Soundtrack GTST vol. 1![]()
![]()
![]()
![]()
Meesterwerkjes van Van Eijck/Schilperoort zijn er niet op te vinden. Het betreft hier de magnifieke muziekstukken van Frons Serviesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vragen ze voor de woosh uit seizoen 6 ook 1,20 euro?
Dit dekt de lading ook wel:quote:Wat een farce. 1,20 euro voor wat glasgerinkel. Ik doe er nog even wat beeld bij.
EDIT: Oeh, fiets door Flash-video is privé![]()
Misschien hersteld ie op wonderbaarlijke wijze na een KOquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je al zo'n haper hoofd hebt. Lijkt het mij ook niet echt verstandig om te gaan boksen.![]()
Dat kan ook nog jaquote:Wordt misschien wel een verhaallijn in het komende seizoen. Tim wordt neergeslagen, en heeft daarna maanden lang zelfmedelijden.
Zijn alle discs intact?quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:19 schreef GTSTFreakje het volgende:
Fijn, mijn seizoen 7 dvd-box is inmiddels helemaal vernietigd, er zitten allemaal scheurtjes en weet ik veel wat in
Doe je goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja, zeg maar het kartonnen doosje is helemaal kapot![]()
Joh, ik kreeg 20% korting op seizoen 5 omdat er geen bij zatquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja, zeg maar het kartonnen doosje is helemaal kapot![]()
Het zou leuk zijn, mits Nick nu eens voorgoed weet af te rekenen met Tante Heksquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
Christophe Haddad heeft via Twitter gehint naar een mogelijke terugkeer!!
[ afbeelding ]
Zijn laatste tweet komt uit juli 2013.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
Christophe Haddad heeft via Twitter gehint naar een mogelijke terugkeer!!
[ afbeelding ]
Er is hier wel de exit:quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Even terug denken, hoe zat het ook alweer tussen Ludo en Martine?
Hoe was Martine nou aan die aandelen van het Merenpark gekomen? Die waren eerst toch van Ludo?
Uiteindelijk weet ik wel dat aandelen door Martine (gedwongen door Ludo) weer naar Ludo zijn gegaan. Hoe zit dit ook alweer![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn, mits Nick nu eens voorgoed weet af te rekenen met Tante Heks![]()
![]()
Anders is het een nutteloze comeback
[ Bericht 64% gewijzigd door GTFransST op 18-08-2014 22:22:13 ]
Waarom vind ik deze post grappig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef GTFransST het volgende:
Begin Seizoen 7:
Helen, Anita... -.-
Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is hier wel de exit:
Maar hoe het nou zat met die aandelen... Kreeg ze die niet in handen door Ludo's faillissement?
Als Ludo fait is en wel zijn aandelen nog, kunnen schuldeisers die opeisen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen.
Maar ja, hoe kwam ze ook alweer aan die aandelen? Toch na Ludo's faillissement? Maar Ludo zou daar dan toch toestemming voor moeten geven?
Zoals ik al je al stuurde via DM: jij bent gewoon serieus een DAG voor de officiële releasedatum klaar met seizoen 12quote:
Nog geen jaar geleden zat ik vol ongeduld te wachten op seizoen 9, nu hebben we 12 alweer gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals ik al je al stuurde via DM: jij bent gewoon serieus een DAG voor de officiële releasedatum klaar met seizoen 12![]()
![]()
Zou kunnen, maar zeker weten doe ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als Ludo fait is en wel zijn aandelen nog, kunnen schuldeisers die opeisen.
Maar ik weet niet meer precies hoe dat ging.
Had dat niet te maken met het feit dat Isabella Nina had ontvoerd en dat Martine dat heeft gebruikt.
Jij je kind terug en ik je aandelen.
4 oude seizoenen in een jaar tijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden zat ik vol ongeduld te wachten op seizoen 9, nu hebben we 12 alweer gehad.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
4 oude seizoenen in een jaar tijd
Een wereld van verschil met de eerste 3 seizoenen in ruim vier jaar
Wat is er dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Cerille toch
[ afbeelding ]
(Ontdekt door SamBam)
Het begon ongeveer zo, toen Martine kwam had ze geen cent en ging onder Ludo werken in Scala als bedrijfsleider, aanvankelijk waren de verhoudingen afstandelijk en gereserveerd, maar niet onvriendelijk. De sfeer tussen het 2 werd grimmiger nadat Nick Sjors verkrachtte en Ludo hem bescherming aanbood tegen Martine die op wraak zinde en nadat Martine erachter kwam dat de Ludo 3 miljoen gulden die Frits van Houten Sjors naliet achterover had gedrukt. Ze chanteerde hem door zijn bekentenis hierover op te nemen op een cassetterecorder (duidelijk de overgang van oude naar nieuwe media).quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen.
Maar ja, hoe kwam ze ook alweer aan die aandelen? Toch na Ludo's faillissement? Maar Ludo zou daar dan toch toestemming voor moeten geven?
Hier zat ik stiekem al op te wachtenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het begon ongeveer zo, toen Martine kwam had ze geen cent en ging onder Ludo werken in Scala als bedrijfsleider, aanvankelijk waren de verhoudingen afstandelijk en gereserveerd, maar niet onvriendelijk. De sfeer tussen het 2 werd grimmiger nadat Nick Sjors verkrachtte en Ludo hem bescherming aanbood tegen Martine die op wraak zinde en nadat Martine erachter kwam dat de Ludo 3 miljoen gulden die Frits van Houten Sjors naliet achterover had gedrukt. Ze chanteerde hem door zijn bekentenis hierover op te nemen op een cassetterecorder (duidelijk de overgang van oude naar nieuwe media).
Met de 3 miljoen richtte ze Hafworks op en streed tegen Ludo voor het Merenpark project, Nick werkte aanvankelijk voor Martine, maar kende degene die het project moest toewijzen en om in een goed blaadje bij Ludo te komen bewerkte hij diegene om het project aan Ludo toe te kennen. Toen dit gebeurde besloot Martine de ultieme wraak op Ludo.
Ze werkte inmiddels samen met Yasmin en Isabella, de eerste dacht ten onrechte dat Ludo haar broer Tony had laten vermoorden, de tweede dacht dat haar kind doodgeboren was doordat Ludo de arts expres verkeerde medicijnen had laten toedienen (hoewel Isabella's vader Carel zich over Amy die nog bleek te leven had ontfermd). Dit terzijde, Martine chanteerde toen een van de andere aandeelhouders die overspel pleegde tegenover diens vrouw dit naar buiten te brengen, tenzij die zijn aandelen aan Martine zou verkopen. Dit geschiedde en Martine had zich in het Merenparkproject naar binnen gewurmd als mede aandeelhouder.
Nu begonnen er pesterijen, eerst tegen Stefano, maar Ludo bracht toen naar buiten dat dit zijn broer was. Dus besloten de 3 tegenstanders Nina te bedreigen en met name Isabella wilde het niet bij dreigen laten. De ontvoering van Nina werd een feit en hoewel Martine hier niet om had gevraagd, maakte ze er wel dankbaar gebruik van om te eisen dat Ludo 100 miljoen euro (kennelijk zijn kapitaal destijds) als losgeld diende te betalen. Ludo verkocht zijn huis, complete kunstcollectie, zijn eigen bedrijf Sanders Art Consultancy, zijn Merenpark aandelen en nam al zijn spaargeld op hiervoor en kwam nog enkele miljoenen tekort die Nick hem gaf. Ludo's complete kapitaal werd versnipperd en hij was hierdoor meer failliet dan dat ie ooit was geweest.
Die 2 filmpjes van zijn wraak zijn van mijn krakkemikkerige videobanden afkomstig en laten zien hoe Ludo terugkwam. Hij chanteerde Martine om haar d'r Merenpark aandelen en haar bedrijf Hafworks voor niets over te doen, hoewel dit natuurlijk een schijntje was vergeleken bij zijn vorige kapitaal startte hij Sanders Incorporated en werd hierdoor weer opnieuw zeer vermogend.
Heel verhaal weer, maar als je iets vertelt dan moet je het goed doen zeg ik maar altijd.
Wat, The Six BigBoobs?!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Dat hele plan van The Six BigBoobs duurde mij toen alleen te lang.
Zoek maar op, kom je het vanzelf weer tegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat, The Six BigBoobs?!![]()
Nou ja, het is een originelere naam dan Hafworks
Was zelfs een topictitelquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoek maar op, kom je het vanzelf weer tegen.
Ja dit alles duurde zowat anderhalf seizoen en hierna is Ludo nooit meer de oude geworden, hij ging zich veel meer met anderen bemoeien, kreeg nooit meer een echte tegenstander en werd een soort alleenheerser in Meerdijk. Zelf Dian niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Dat hele plan van The Six BigBoobs duurde mij toen alleen te lang.
Ik zat toen echt in kamp Ludo, dus helemaal tegen The Six BigBoobs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was zelfs een topictitel![]()
![]()
Ik ga stuk om de reacties in dat topic
Die waren dan ook vooral bedoeld om een soort begrip bij de kijker de kweken dat Ludo het wel verdiende gestraft te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat toen echt in kamp Ludo, dus helemaal tegen The Six BigBoobs.
Genieten was het dan ook toen Ludo eindelijk wraak nam op Martine.![]()
Blijft alleen jammer dat Yasmin en Isabella nooit te grazen zijn genomen door Ludo. Yasmin vond ik sowieso maar een irritante schreeuwlelijk.
Och, in die verhaallijn zaten zo te zien meer ontwikkelingen en (logische) plotwendingen dan is elke willekeurige verhaallijn van de afgelopen 6 jaar, dus dat het dan anderhalf jaar duurt is niet zo erg lijkt mequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dit alles duurde zowat anderhalf seizoen en hierna is Ludo nooit meer de oude geworden, hij ging zich veel meer met anderen bemoeien, kreeg nooit meer een echte tegenstander en werd een soort alleenheerser in Meerdijk. Zelf Dian niet.
Hierna kwam nog de absurde verhaallijn met het moordspel en die boot, maar daarna was er vooral plek voor Ludo de huisvader op een enkele uitzondering na.
Beetje raar samengesteld team ook met vreemde beweegredenen. Yasmin dacht dat Ludo schuldig was aan de zelfmoord van Tony, terwijl Ludo daar niets mee te maken had. En Isabella achtte Ludo schuldig aan de dood van haar baby, maar Ludo wist niet eens van Isabella's zwangerschap af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die waren dan ook vooral bedoeld om een soort begrip bij de kijker de kweken dat Ludo het wel verdiende gestraft te worden.![]()
Je vat het volgens mij aardig goed samen, voor iemand die bijna niet gekeken heeft vorig seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, in die verhaallijn zaten zo te zien meer ontwikkelingen en (logische) plotwendingen dan is elke willekeurige verhaallijn van de afgelopen 6 jaar, dus dat het dan anderhalf jaar duurt is niet zo erg lijkt me
En over de hedendaagse Ludo gesproken: het begint een lachertje te worden. Hij bedreigt Bing een- of tweemaal, vervolgens niets, vervolgens krijgt hij via Lucas de Dansatoria in handen en weet hij Bing na drie scènes uit te kopenEn voor de rest doet hij niets behalve op de bank zitten met zijn Samsung-tablet of een broodje eten in de veredelde bistro wat het restaurant van De Rozenboom moet voorstellen
In seizoen 12 is het echt weer genieten van Ludo. Van de hele familie Sanders trouwens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hierna kwam nog de absurde verhaallijn met het moordspel en die boot, maar daarna was er vooral plek voor Ludo de huisvader op een enkele uitzondering na.
Zal best?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 12 is het echt weer genieten van Ludo. Van de hele familie Sanders trouwens.
Was ook wel echt de laatste keer dat Ludo in stijl wraak namquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat toen echt in kamp Ludo, dus helemaal tegen The Six BigBoobs.
Genieten was het dan ook toen Ludo eindelijk wraak nam op Martine.
Yasmin was toch het "probleemkind"? Enigszins logisch dan dat ze een irritante schreeuwlelijk was, zijn probleemkinderen in soaps over het algemeenquote:Blijft alleen jammer dat Yasmin en Isabella nooit te grazen zijn genomen door Ludo. Yasmin vond ik sowieso maar een irritante schreeuwlelijk.
Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zal best?![]()
Vond je het buiten de Sanders om. Ook nog een leuk en sterk seizoen? Of toch wat tegenvallend?
Zo moeilijk is het ook niet, gezien het al een paar seizoenen zo isquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je vat het volgens mij aardig goed samen, voor iemand die bijna niet gekeken heeft vorig seizoen.
Maar zij had ook nog zo'n vreselijk irritant, hoog stemmetje als ze ging schreeuwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
Yasmin was toch het "probleemkind"? Enigszins logisch dan dat ze een irritante schreeuwlelijk was, zijn probleemkinderen in soaps over het algemeen
Ah, bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik dat alvastquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zij had ook nog zo'n vreselijk irritant, hoog stemmetje als ze ging schreeuwen.
Nou nou, deze eeuw duurt nog wel een jaartje of 85quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.
Er zijn dingen waar ik enorm naar uitkijk in seizoen 13, zoals al meteen die eerste cliffhanger met 2 Janinen en de Ludo cliff tune.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik dat alvast
Dat gedoe met Jessica was een grote T-T-T-T-T-T-T-T-Toestand!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]!
Ik weet in ieder geval wel dat ik in seizoen 12 meer van Ludo zal gaan genieten dan in seizoen 7 tot nog toe.![]()
Dat gedoe met Jessica toen.
Seizoen 10 en 11 vond ik echt rotseizoenen door de veranderingen die erin plaatsvonden, karakters die verdwenen of permanent veranderden en decors die op de schop gingen. Ik vond het nogal chaotisch en soms behoorlijk onevenwichtig allemaal (denk even aan Laura).quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha! Ja zal best. Aan de reacties hier weet je vaak ook al wel genoeg he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet, gezien het al een paar seizoenen zo is
Nee, maar ik heb natuurlijk wel deze topicreeks op de voet gevolgd en zo heel af en toe een shortie gekeken. Maar ook dat was meestal meteen doorspoelen naar de laatste scène en dát was vaak al een enorme deceptie
Haha inderdaad!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gedoe met Jessica was een grote T-T-T-T-T-T-T-T-Toestand!
En nogal overdreven
Haha Marcus die stomdronken was zag dat als eerste en zei 'hee 2 Janinen', waarop Stefano zonder te kijken geïrriteerd zei 'ja dat komt omdat je veel teveel gezopen hebt man'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik enorm naar uitkijk in seizoen 13, zoals al meteen die eerste cliffhanger met 2 Janinen en de Ludo cliff tune.![]()
In seizoen 12 was er inderdaad nog niets mis met Roxy.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
uiteraard Roxy Bellifante, niet het meest aangename personage, maar ze zorgde toch wel voor wat opschudding zakelijk en privé.
Vond ik ook, al was het jammer dat ze een pottenkapsel had, is persoonlijk maar ik hou nu eenmaal niet van vrouwen met kort haar. Zelfs bij degenen waarbij het wel enigszins staat, kan ik persoonlijk de langharige variant beter waarderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Overigens snap ik niet waarom zo veel mensen altijd zo negatief zijn over Daantje. Wat een lief personage was dat.
"Dus ik stel voor dat je 2 taxi's bestelt."quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha Marcus die stomdronken was zag dat als eerste en zei 'hee 2 Janinen', waarop Stefano zonder te kijken geïrriteerd zei 'ja dat komt omdat je veel teveel gezopen hebt man'.
Mja, als ze alleen maar lief was kan ik mij voorstellen dat men nogal negatief over haar was. Alleen maar lief = alleen maar saai. En uiteindelijk kun je maar vrij weinig met een (in het vakjargon genoemd) + + + personage, wat dat betreft is + - + of - - + interessanter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Overigens snap ik niet waarom zo veel mensen altijd zo negatief zijn over Daantje. Wat een lief personage was dat.
Oh ja was ik vergeten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:32 schreef Frey het volgende:
[..]
"Dus ik stel voor dat je 2 taxi's bestelt."
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Frey het volgende:
Helaas komen er dit seizoen wat personages waar ik echt helemaal niets mee had, zoals Yasmin, Milan, Morris #2 en Pascale. Rik en Anita vallen halverwege het seizoen helaas weg en ook Harmsen gaat er dan een hele tijd uit.
En dat is precies de reden dat ik weer ben begonnen bij seizoen 12 (vanmiddag besteld) en definitief stop na seizoen 13.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
Nee, de humor en de dialogen waren toen echt nog steeds geweldig. PeterKelder kan dat wel beamen denk ik, want ik heb hem vele voorbeelden gestuurd.
Dat zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
Nee, de humor en de dialogen waren toen echt nog steeds geweldig. PeterKelder kan dat wel beamen denk ik, want ik heb hem vele voorbeelden gestuurd.
Seizoen 14quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef Koosnaam het volgende:
In welk seizoen was het ook al weer dat Ray en Benjamin in die grot belanden? Seizoen 13 of 14?
Dat ik ook zo'n verhaallijn die ik nog weleens terug wil zien.![]()
Ray was zeker in zijn begin periode zo mooi fout!
Aah dank!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 14
Naar die verhaallijn kijk ik ook enorm naar uit. Was ook mooi: ze kwamen als gezworen vijanden in die grot terecht, en kwamen er als gezworen kameraden weer uit
En Pascale die intussen met iedereen liep te sloeren, inclusief Robert
Dat werd haar 'gelukkig' betaalt gezet.quote:
Gelukkig sloeg Robin later genadeloos terugquote:
Omquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zo nodig Harmsen moesten terugbrengen, gespeeld door een ander acteur. Was totaal overbodig.
Traceyquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om![]()
![]()
Tracey
![]()
![]()
een verhaallijn te geven waarschijnlijk
Ik zat vanmiddag toevallig weer wat stukjes uit seizoen 14 te kijken, waaronder met Tracey. Wat was dat een dom, oninteressant, irritant schaap zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Tracey![]()
![]()
![]()
Dan was Gladys nog veel boeiender.
Ook niet met Daantjequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 12 was er inderdaad nog niets mis met Roxy.
Volgens mij niet, voor slecht horenden is dat wel jammer, hoewel GTST door middel van teletekst wel met ondertiteling te volgen was, is dit volgens mij nooit opgeslagen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef Mriekie het volgende:
Ik krijg ook helemaal zin om de oude afleveringen te zien. Weet iemand of er op de DVD boxen ook Nederlandse ondertiteling zit?
Daantjequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Dat heb ik ook weldegelijk zo ervaren in die eerste paar maanden/eerste seizoen, maar toen kreeg Pascale ineens sletterige trekjes en werd het een rare schim van zichzelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ook niet met Daantje
In seizoen 12 was het ongelooflijk leuk en lief personage, maar voor seizoen 13 moet ik het nog zien.
Liesbeth ging de serie zelf uit, omdat de bekendheid haar teveel werd. Pascale moest een replacement Daantje bieden....
Geen. Snap dan ook niet dat op Bol.com iemand liep te klagen dat de eerste boxen van GTST Nederlandse ondertiteling bevatten en de latere boxen van de vroegere seizoenen niet; géén van die seizoenen heeft op DVD ooit NL ondertiteling gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef Mriekie het volgende:
Ik krijg ook helemaal zin om de oude afleveringen te zien. Weet iemand of er op de DVD boxen ook Nederlandse ondertiteling zit?
Robinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weldegelijk zo ervaren in die eerste paar maanden/eerste seizoen, maar toen kreeg Pascale ineens sletterige trekjes en werd het een rare schim van zichzelf.
Was ook de allereerste spoiler die ik ooit online heb gelezen voor ik de uitzending zelf zag (Toen nog in één van onze stadsbibliotheken), namelijk dat Pascale... Ach, je weet zelf hoe het met haar is afgelopen.
Das jammer, thanks anyway.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen. Snap dan ook niet dat op Bol.com iemand liep te klagen dat de eerste boxen van GTST Nederlandse ondertiteling bevatten en de latere boxen van de vroegere seizoenen niet; géén van die seizoenen heeft op DVD ooit NL ondertiteling gehad.
Ik vond Tracey destijds persoonlijk ook wel een leuk personage, alleen die verhaallijn met Harmsen sloeg nergens op. Jammer dat ze niet meer uit haar gehaald hebben, want Yoka was best leuk om naar te kijkenquote:Tracey![]()
![]()
, niet op te zeggen, Yoka Verbeek
Seizoen 14 was inderdaad hel stabiel, maar dat heeft inderdaad te maken met het feit dat seizoen 13 acht nieuwe rollen kende.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ik vond Tracey destijds persoonlijk ook wel een leuk personage, alleen die verhaallijn met Harmsen sloeg nergens op. Jammer dat ze niet meer uit haar gehaald hebben, want Yoka was best leuk om naar te kijken![]()
Persoonlijk heb ik altijd een beetje gemixte gevoelens bij die periode (seizoen 13-15). Aan de ene kant een aantal sterke verhaallijnen, en een redelijk stabiele cast, maar er waren in seizoen 13 dusdanig veel nieuwe personages bijgekomen dat het niet meer dan logisch is dat daar verschillende irritatiefactoren tussen zaten. Morris 2, Pascale, Yasmine, Valerie, Dennis, Ray (na de dood van Benjamin tenminste, daarvoor was ie wel cool). Tel daar bij op het grote aantal personages dat in seizoen 13 verdween (Rik, Anita, Marcus) en het grote aantal personages dat tijdens seizoen 15 en begin seizoen 16 alweer wegging en je hebt echt een heel aparte periode. Seizoen 14 was heel stabiel qua cast, met alleen Nick (
) als nieuwkomer, maar ongeveer de helft van die personages heeft ook echt alleen in seizoen 14 het hele seizoen afgemaakt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef PeterKelder het volgende:
Een promo voor het nieuwe seizoen:
Het moge duidelijk zijn: Frons Servies is nog steeds de "componist"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, het ziet er sowieso naar uit dat hij betrokken is in de verhaallijn met Lorenaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben wel benieuwd naar die rol van Peter Faber.
Even gekeken, aflevering 4966 begint op 1 september, dan zal de 5000ste aflevering plaatsvinden op vrijdag 17 oktober 2014.quote:
Gladysquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef hplaserjet het volgende:
Ach Tracy, bijna alle personages weet ik nog, maar haar was ik echt glad vergeten, nog saaier dan Gladys.
Dag Neijzen was verantwoordelijk voor ALLES wat er in GTST gekapot gemaakt kon worden haha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij kwamen Kennard, Jantien en Martin er dat seizoen bij, maar toen waren ze nog niet zo gebrainwasht en zo vol van zichzelf
En in seizoen 13 wordt Dag Neijzen de uitvoerend producent. Hij was verantwoordelijk voor de comeback van Martine, maar eveneens voor die wanstaltige babywissel van Arnie en Dennis
Rien die helemaal losgaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
Dit was wel het grootste WTF-moment uit seizoen 1
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.
Zou mij niet verbazen dat die 1 september pas komt. Verwacht dat de castfoto en poetretfoto's tijdens gtst live de primeur hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik wil nou wel eens die castfoto zien
Zij zong dat lied van Annette inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.
Jep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Claude_Viole het volgende:
Even over vorig seizoen....
Lorena heeft een advocaat ingehuurd, dit bleek een vage gast te zijn die een USB-stick aan haar gad, en due USB-stick bevat weer bedrijfsgeheimen van Sanders Inc.
Nu vroeg ik me af, waarom had Lorena die advocaat nodig? Was dat niet omdat Nina haar aanklaagde vanwege plagiaat en auteursrechtschending en dergelijke?
Wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
Hoe kun je hét schoollied nou vergeten, Alberts?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
Ik was dit helemaal vergeten!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef PeterKelder het volgende:
Een promo voor het nieuwe seizoen:
Het moge duidelijk zijn: Frons Servies is nog steeds de "componist"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geachte meneer Fons Merkies,
U bent nu een paar seizoenen de nieuwe huiscomponist van Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik geef het toe, eigengemaakte muziek is altijd beter dan de enorme overdaad aan top 40-nummers die een paar seizoenen geleden de boventoon voerde in de reeks. Maar het zou fijn zijn als u, gewoon, eens wat meer motivatie in die stukjes legt. En gewoon, muziek maakt. De melodie van de muziek die speelde tijdens de verhaallijn rondom het virus was, wacht, was dat een melodie? Het waren gewoon dramatisch gebrachte irritante tonen en geluiden in een opeenvolgend patroon.
Ik ben niet iemand die als kip zonder kop terugkijkt naar 'hoe onvolmaakt fantastisch de muziek vroeger door Ronald Schilperoort werd gecomponeerd' maar ik kijk wel terug op een paar seizoenen vol baggerdeuntjes. En die zijn nu te koop voor 99 cent per stuk (1,29 euro inclusief btw) op het soundtrackplatform van RTL. Maak er dus gewoon iets aantrekkelijks van, iets romantisch, iets oprecht dreigends, iets opgewekt. En stop met dat glasgerinkel.
Vriendelijke groet,
ArnieAlberts
Absoluut geen Soapkenner
Zeg, terwijl jij met Suzanne aan het viezelevozelen was was ik duidelijk niet aanwezig bij Simon die avond, Kelderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe kun je hét schoollied nou vergeten, Alberts?![]()
seizoen 13 intro komt van de 12.5 jaar DVD en seizoen 14 van de GTST: deel 2 dvd. Ik ben het helemaal met je eens over Isabella's shot. De shots van Dennis en Ray zijn ook niet al te best...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Get it while it's hot hot hot!
PS: Iemand een idee waar deze clean intro's vandaan komen?
(En nu pas zie je goed hoe slecht die beweging van die laatste foto van Isabella in seizoen 14 wel niet gedaan is, kolere... Dat kunnen hobbyisten vandaag de dag nog beter met AfterEffects)
Ze staan op het music platform van Endemolquote:
Dan nog, het was ons schoollied, Alberts! Dat zou je toch moeten weten als de enige achtergebleven leerling uit onze klasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg, terwijl jij met Suzanne aan het viezelevozelen was was ik duidelijk niet aanwezig bij Simon die avond, Kelder
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:13 schreef GTFransST het volgende:
[..]Haha dat is wel toevallig dan inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha dat is wel toevallig dan inderdaad!
...? Zie ik iets over het hoofd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Leuk gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
Een overzicht van Janine haar leadershots en nog prachtige foto's van Caroline de Bruijn![]()
[ afbeelding ]
Ik ben daar op dit moment bezig, die komen vanavond online, en ik heb er nog 1 van Roos, Robert en Anita, die zal ik langzaam ook postenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Leuk gedaan.
Heb je zoiets ook van Laura en Ludo?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:46 schreef LetsGame het volgende:
Leuk gedaan
Van Laura mis je wel haar seizoen 5 leadershot
Anita heeft in 14 jaar tijd 10 shots gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:56 schreef Woelli het volgende:
Heel leuk gedaan![]()
Best grappig, Ludo heeft in 18 jaar tijd zeven shots en Roos in acht jaar zes.
O echt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Anita heeft in 14 jaar tijd 10 shots gehad
Anita en Janine. Janine heeft er ook 10, maar over een langere tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
O echt?
Wie heeft de meeste shots ooit gehad dan? Anita?
Heb nooit shot 8 echt begrepen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:02 schreef LetsGame het volgende:
Even Anita's shots op een rijtje gezet, volgorde: linksboven -> linksonder, rechtsboven -> rechtsonder
Shot 1: september 1992 - mei 1993
Shot 2: augustus 1993 - december 1993
Shot 3: januari 1994 - februari 1995
Shot 4: februari 1995 - mei 1995
Shot 5: augustus 1995 - oktober 1996, oktober 1996 november 1996
Shot 6: oktober 1996, november 1996 - maart 1999
Shot 7: maart 1999 - juni 2000
Shot 8: september 2000 - december 2000
Shot 9: december 2000 - april 2003
Shot 10: augustus 2006 - februari 2009
[ afbeelding ]
Ik doe maar een gok hoor, ik denk vanwege haar kapselquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb nooit shot 8 echt begrepen.
Heel kort en shot 9 is gewoon een copy ervan.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik doe maar een gok hoor, ik denk vanwege haar kapsel
Dan ken ik er ook nog een paar die juist het tegenovergestelde zeggen van anderenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik doe maar een gok hoor, ik denk vanwege haar kapsel
Is een muziekje van Ronald Schilperoort, alleen nooit uitgebracht. Dus een naam voor het muziekje wordt gissenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:04 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wie weet hoe dat muziekje heet wanneer Bronckhorst Martine Hafkamp arresteert?
Ik heb het over dit muziekje op het einde:
Oh dan heb ik al een idee wat voor soort castfoto het gaat worden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Woelli het volgende:
Jette's portretfoto seizoen 25.
[ afbeelding ]
Ja ik denk een beetje een idee van seizoen 20.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al een idee wat voor soort castfoto het gaat worden..
Ik hoop het niet:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja ik denk een beetje een idee van seizoen 20.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
Huh, sinds wanneer ziet Jette er weer zo jong uit? Dit lijkt meer seizoen 18-achtig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Woelli het volgende:
Jette's portretfoto seizoen 25.
[ afbeelding ]
Ben je vergeten hoe "goed" die Julia acteerde rond de 4500ste aflevering? Mensen kinderen, wat was dat van een abominabel dramatisch niveauquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef GTSTFreakje het volgende:
Jezus Naomi van Es acteert echt bagger als Amy, ik wil Julia Batelaan![]()
![]()
Maar als je Naomi vergelijkt met Julia, dan kies ik toch voor Juliaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe "goed" die Julia acteerde rond de 4500ste aflevering? Mensen kinderen, wat was dat van een abominabel dramatisch niveau
Daarom; Dailymotion of een andere....quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben echt heel erg kwaad op dit moment op RTL, dankzij al die waarschuwingen heb ik noodgedwongen mijn youtube account moeten verwijderen. Doei leaders, doei afleveringen, doei alles. RTL kan echt het heen en weer krijgen met hun belachelijke waarschuwing, het gaat verdomme alleen maar om een opening, jezus zeg..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat was ook met Sabine Koning.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn zie je op de boxen ook alleen maar mooier worden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Meneer Terhorst is amper het land uitgevlucht, of meneer Sanders van de bank staat al in de deuropening.
Ludovic Isaak Sandersquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Meneer Terhorst is amper het land uitgevlucht, of meneer Sanders van de bank staat al in de deuropening.
Ja dat Stefano opeens van Maximiliaan was was ook echt jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef Frey het volgende:
Na het terugzien van de oude seizoenen begrijp ik weer eens en te meer waarom ik Ludo Sanders nou zo'n geweldig personage vind. Vooral ook hoe je langzaam steeds meer te weten komt over zijn verleden en hoe alle geheimen stuk voor stuk worden ontrafeld.
Helaas zijn ze er na seizoen 13 een beetje mee doorgeschoten. De komst van Nick was nog goed, maar waarom moest Stefano ineens van Maximiliaan zijn? Ludo en Stefano als vader en zoon.![]()
Het gedoe met Maxime had van mij ook niet meer gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |