Is een muziekje van Ronald Schilperoort, alleen nooit uitgebracht. Dus een naam voor het muziekje wordt gissenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:04 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wie weet hoe dat muziekje heet wanneer Bronckhorst Martine Hafkamp arresteert?
Ik heb het over dit muziekje op het einde:
Oh dan heb ik al een idee wat voor soort castfoto het gaat worden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Woelli het volgende:
Jette's portretfoto seizoen 25.
[ afbeelding ]
Ja ik denk een beetje een idee van seizoen 20.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oh dan heb ik al een idee wat voor soort castfoto het gaat worden..
Ik hoop het niet:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja ik denk een beetje een idee van seizoen 20.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
[..]
Ik hoop het niet:
[ afbeelding ]
(Creatie PeterKelder)
Huh, sinds wanneer ziet Jette er weer zo jong uit? Dit lijkt meer seizoen 18-achtig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Woelli het volgende:
Jette's portretfoto seizoen 25.
[ afbeelding ]
Ben je vergeten hoe "goed" die Julia acteerde rond de 4500ste aflevering? Mensen kinderen, wat was dat van een abominabel dramatisch niveauquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef GTSTFreakje het volgende:
Jezus Naomi van Es acteert echt bagger als Amy, ik wil Julia Batelaan![]()
![]()
Maar als je Naomi vergelijkt met Julia, dan kies ik toch voor Juliaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe "goed" die Julia acteerde rond de 4500ste aflevering? Mensen kinderen, wat was dat van een abominabel dramatisch niveau
Daarom; Dailymotion of een andere....quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:48 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben echt heel erg kwaad op dit moment op RTL, dankzij al die waarschuwingen heb ik noodgedwongen mijn youtube account moeten verwijderen. Doei leaders, doei afleveringen, doei alles. RTL kan echt het heen en weer krijgen met hun belachelijke waarschuwing, het gaat verdomme alleen maar om een opening, jezus zeg..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dat was ook met Sabine Koning.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:54 schreef Frey het volgende:
Caroline de Bruijn zie je op de boxen ook alleen maar mooier worden.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Meneer Terhorst is amper het land uitgevlucht, of meneer Sanders van de bank staat al in de deuropening.
Ludovic Isaak Sandersquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Meneer Terhorst is amper het land uitgevlucht, of meneer Sanders van de bank staat al in de deuropening.
Ja dat Stefano opeens van Maximiliaan was was ook echt jammer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:17 schreef Frey het volgende:
Na het terugzien van de oude seizoenen begrijp ik weer eens en te meer waarom ik Ludo Sanders nou zo'n geweldig personage vind. Vooral ook hoe je langzaam steeds meer te weten komt over zijn verleden en hoe alle geheimen stuk voor stuk worden ontrafeld.
Helaas zijn ze er na seizoen 13 een beetje mee doorgeschoten. De komst van Nick was nog goed, maar waarom moest Stefano ineens van Maximiliaan zijn? Ludo en Stefano als vader en zoon.![]()
Het gedoe met Maxime had van mij ook niet meer gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |