SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:MEIKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu in aflevering 1041, overigens de eerste met een veel te hard en veel te luid scifiachtig WOOOOSH-geluid bij de intro wanneer (tot 2 keer toe) het logo in beeld komt. Letsgame, leaderexpert, jij weet wat ik bedoelquote:Lieve Arnie,
Ik weet wel dat je getrouwd bent, en ik je eigenlijk niet lastig moet vallen maar ik denk de hele dag aan je. Denk je ook een beetje aan mij?
Linda xxx
Sylviaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Rik: "Ik heb gezworen nooit zoals mijn vader te worden!"
Jammer dat de schrijvers van nu daarover dachten "lolnope" en hem de moordenaar van Mike lieten worden. Doei Rik!![]()
En verder snap ik nu waarom mensen Sylvia wat irritant (en dan druk ik het zachtjes uit) begonnen te vinden. Begon met de verhaallijn van Lex en Maartje, sindsdien denk ik nu ook "Woow wait, Sylvia?"
Hear hearquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Sylvia![]()
![]()
![]()
Ik heb haar nooit een leuk personage gevonden, alleen in haar exit verhaallijn, geef mij maar Karin![]()
Nee, Karinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:13 schreef Frey het volgende:
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind zelfs Barbara nog steeds leuk.
Ook die vond ik leuk. Eigenlijk alle vrouwen van Jef wel, behalve Barbara in de latere fase.quote:
Karin was voor mij de leukste, ik vond Barbara en Sylvia maar niks, en Dorothea was ook echtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook die vond ik leuk. Eigenlijk alle vrouwen van Jef wel, behalve Barbara in de latere fase.
Ik ook! Dat zou zeker tof zijn, Karin heeft zoveel leuks en gezelligs toegevoegd aan de serie en ik vond het echt jammer toen ze er in seizoen 2 uit gingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Henriëtte TolIk zou het echt tof vinden als zij bij het 25 jarig jubileum terugkeert
Was wel mooi dat Karin in de latere seizoenen nog weleens genoemd werd, zeker nadat Dian terugkeerde in seizoen 5quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik ook! Dat zou zeker tof zijn, Karin heeft zoveel leuks en gezelligs toegevoegd aan de serie en ik vond het echt jammer toen ze er in seizoen 2 uit ging
Zeker, alleen het probleem is dat ik me ergerde aan het feit dat ze de hele tijd off-screen was, ik had wel eens een confrontatie tussen Dian en Karin willen zien toen ze zo bezig was met Sylvia en Floris. Chris Jolles en Henriette Tol hadden denk ik een mooie scene neer kunnen zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was wel mooi dat Karin in de latere seizoenen nog weleens genoemd werd, zeker nadat Dian terugkeerde in seizoen 5
Die woesh geluiden waren ergerlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het is dat ik seizoen 6 op de buis kijk (kwaliteit), maar Bert de Jong, wat een figuur, zou ik ook wel wat Freysies (screenshots achter een spoilertje) van kunnen maken hoor
![]()
![]()
"Jullie zijn gewoon een stel eilels.Dit stukje papier? Denken jullie nu echt dat ik me hieraan aan ga houden? Ik kom gewoon terug en de volgende keer verdubbelen we de prijs.
"
Alleen Arnie en Linda, dude come on... Ik merk dat we nu de slechte Arnie-fase ingaan. Iemand die brief van Linda ook goed gelezen in aflevering 1040, waar ze veel te snel van wegknipten om de kijker thuis hem goed te laten lezen?
[..]
Zit nu in aflevering 1041, overigens de eerste met een veel te hard en veel te luid scifiachtig WOOOOSH-geluid bij de intro wanneer (tot 2 keer toe) het logo in beeld komt. Letsgame, leaderexpert, jij weet wat ik bedoel
Oh en, en... Dian en Remco hebben problemen met 'de bank'... Komt 's lands eigen badguy zo de serie ingewandeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:Ah, Janine is bij wijze van product placement bij de Pearle geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Frey het volgende:
Seizoen 12:SOPHIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de frisse wind die door Woondrecht waait denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:21 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh ArnieAlberts, bedankt, ik ben dankzij jou weer naar seizoen 6 gaan kijken en ik zit midden in de periode dat Ludo er bijna aankomt en de WOESH in de leader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vragen ze voor de woosh uit seizoen 6 ook 1,20 euro?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
Endemol heeft een website gelanceerd met muziek van producties, waaronder GTST
http://music.endemol.nl/d(...)rack-gtst-vol-1.html
Alleen jammer dat het overduidelijk van Servies is![]()
En dat is niet alleen duidelijk aan de titels van de tracks, maar ook om wat er staat bij 'productbeschrijving': De tracks die worden gebruikt bij het maken van GTST vanaf seizoen 2011-2012
Het lachwekkendste is nog wel de titel: Soundtrack GTST vol. 1![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |