Omquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze zo nodig Harmsen moesten terugbrengen, gespeeld door een ander acteur. Was totaal overbodig.
Traceyquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Om![]()
![]()
Tracey
![]()
![]()
een verhaallijn te geven waarschijnlijk
Ik zat vanmiddag toevallig weer wat stukjes uit seizoen 14 te kijken, waaronder met Tracey. Wat was dat een dom, oninteressant, irritant schaap zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Tracey![]()
![]()
![]()
Dan was Gladys nog veel boeiender.
Ook niet met Daantjequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 12 was er inderdaad nog niets mis met Roxy.
Volgens mij niet, voor slecht horenden is dat wel jammer, hoewel GTST door middel van teletekst wel met ondertiteling te volgen was, is dit volgens mij nooit opgeslagen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef Mriekie het volgende:
Ik krijg ook helemaal zin om de oude afleveringen te zien. Weet iemand of er op de DVD boxen ook Nederlandse ondertiteling zit?
Daantjequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Overigens snap ik niet waarom zo veel mensen altijd zo negatief zijn over Daantje. Wat een lief personage was dat.
Dat heb ik ook weldegelijk zo ervaren in die eerste paar maanden/eerste seizoen, maar toen kreeg Pascale ineens sletterige trekjes en werd het een rare schim van zichzelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ook niet met Daantje
In seizoen 12 was het ongelooflijk leuk en lief personage, maar voor seizoen 13 moet ik het nog zien.
Liesbeth ging de serie zelf uit, omdat de bekendheid haar teveel werd. Pascale moest een replacement Daantje bieden....
Geen. Snap dan ook niet dat op Bol.com iemand liep te klagen dat de eerste boxen van GTST Nederlandse ondertiteling bevatten en de latere boxen van de vroegere seizoenen niet; géén van die seizoenen heeft op DVD ooit NL ondertiteling gehad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef Mriekie het volgende:
Ik krijg ook helemaal zin om de oude afleveringen te zien. Weet iemand of er op de DVD boxen ook Nederlandse ondertiteling zit?
Robinquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weldegelijk zo ervaren in die eerste paar maanden/eerste seizoen, maar toen kreeg Pascale ineens sletterige trekjes en werd het een rare schim van zichzelf.
Was ook de allereerste spoiler die ik ooit online heb gelezen voor ik de uitzending zelf zag (Toen nog in één van onze stadsbibliotheken), namelijk dat Pascale... Ach, je weet zelf hoe het met haar is afgelopen.
Das jammer, thanks anyway.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen. Snap dan ook niet dat op Bol.com iemand liep te klagen dat de eerste boxen van GTST Nederlandse ondertiteling bevatten en de latere boxen van de vroegere seizoenen niet; géén van die seizoenen heeft op DVD ooit NL ondertiteling gehad.
Ik vond Tracey destijds persoonlijk ook wel een leuk personage, alleen die verhaallijn met Harmsen sloeg nergens op. Jammer dat ze niet meer uit haar gehaald hebben, want Yoka was best leuk om naar te kijkenquote:Tracey![]()
![]()
, niet op te zeggen, Yoka Verbeek
Seizoen 14 was inderdaad hel stabiel, maar dat heeft inderdaad te maken met het feit dat seizoen 13 acht nieuwe rollen kende.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ik vond Tracey destijds persoonlijk ook wel een leuk personage, alleen die verhaallijn met Harmsen sloeg nergens op. Jammer dat ze niet meer uit haar gehaald hebben, want Yoka was best leuk om naar te kijken![]()
Persoonlijk heb ik altijd een beetje gemixte gevoelens bij die periode (seizoen 13-15). Aan de ene kant een aantal sterke verhaallijnen, en een redelijk stabiele cast, maar er waren in seizoen 13 dusdanig veel nieuwe personages bijgekomen dat het niet meer dan logisch is dat daar verschillende irritatiefactoren tussen zaten. Morris 2, Pascale, Yasmine, Valerie, Dennis, Ray (na de dood van Benjamin tenminste, daarvoor was ie wel cool). Tel daar bij op het grote aantal personages dat in seizoen 13 verdween (Rik, Anita, Marcus) en het grote aantal personages dat tijdens seizoen 15 en begin seizoen 16 alweer wegging en je hebt echt een heel aparte periode. Seizoen 14 was heel stabiel qua cast, met alleen Nick (
) als nieuwkomer, maar ongeveer de helft van die personages heeft ook echt alleen in seizoen 14 het hele seizoen afgemaakt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef PeterKelder het volgende:
Een promo voor het nieuwe seizoen:
Het moge duidelijk zijn: Frons Servies is nog steeds de "componist"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, het ziet er sowieso naar uit dat hij betrokken is in de verhaallijn met Lorenaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben wel benieuwd naar die rol van Peter Faber.
Even gekeken, aflevering 4966 begint op 1 september, dan zal de 5000ste aflevering plaatsvinden op vrijdag 17 oktober 2014.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |