Meesterwerkjes van Van Eijck/Schilperoort zijn er niet op te vinden. Het betreft hier de magnifieke muziekstukken van Frons Serviesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vragen ze voor de woosh uit seizoen 6 ook 1,20 euro?
Dit dekt de lading ook wel:quote:Wat een farce. 1,20 euro voor wat glasgerinkel. Ik doe er nog even wat beeld bij.
EDIT: Oeh, fiets door Flash-video is privé![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Misschien hersteld ie op wonderbaarlijke wijze na een KOquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als je al zo'n haper hoofd hebt. Lijkt het mij ook niet echt verstandig om te gaan boksen.![]()
Dat kan ook nog jaquote:Wordt misschien wel een verhaallijn in het komende seizoen. Tim wordt neergeslagen, en heeft daarna maanden lang zelfmedelijden.
Zijn alle discs intact?quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:19 schreef GTSTFreakje het volgende:
Fijn, mijn seizoen 7 dvd-box is inmiddels helemaal vernietigd, er zitten allemaal scheurtjes en weet ik veel wat in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Doe je goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja, zeg maar het kartonnen doosje is helemaal kapot![]()
Joh, ik kreeg 20% korting op seizoen 5 omdat er geen bij zatquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:51 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja, zeg maar het kartonnen doosje is helemaal kapot![]()
Het zou leuk zijn, mits Nick nu eens voorgoed weet af te rekenen met Tante Heksquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
Christophe Haddad heeft via Twitter gehint naar een mogelijke terugkeer!!
[ afbeelding ]
Zijn laatste tweet komt uit juli 2013.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef DSMichaelfan het volgende:
Christophe Haddad heeft via Twitter gehint naar een mogelijke terugkeer!!
[ afbeelding ]
Er is hier wel de exit:quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef Claude_Viole het volgende:
Even terug denken, hoe zat het ook alweer tussen Ludo en Martine?
Hoe was Martine nou aan die aandelen van het Merenpark gekomen? Die waren eerst toch van Ludo?
Uiteindelijk weet ik wel dat aandelen door Martine (gedwongen door Ludo) weer naar Ludo zijn gegaan. Hoe zit dit ook alweer![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn, mits Nick nu eens voorgoed weet af te rekenen met Tante Heks![]()
![]()
Anders is het een nutteloze comeback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door GTFransST op 18-08-2014 22:22:13 ]
Waarom vind ik deze post grappig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef GTFransST het volgende:
Begin Seizoen 7:
Helen, Anita... -.-
Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is hier wel de exit:
Maar hoe het nou zat met die aandelen... Kreeg ze die niet in handen door Ludo's faillissement?
Als Ludo fait is en wel zijn aandelen nog, kunnen schuldeisers die opeisen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen.
Maar ja, hoe kwam ze ook alweer aan die aandelen? Toch na Ludo's faillissement? Maar Ludo zou daar dan toch toestemming voor moeten geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |