abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:14:35 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143564178
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zoals ik al je al stuurde via DM: jij bent gewoon serieus een DAG voor de officiële releasedatum klaar met seizoen 12 :D _O_ _O-
Nog geen jaar geleden zat ik vol ongeduld te wachten op seizoen 9, nu hebben we 12 alweer gehad. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:15:23 #152
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_143564210
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:59 schreef Woelli het volgende:

[..]

Als Ludo fait is en wel zijn aandelen nog, kunnen schuldeisers die opeisen.
Maar ik weet niet meer precies hoe dat ging.

Had dat niet te maken met het feit dat Isabella Nina had ontvoerd en dat Martine dat heeft gebruikt.
Jij je kind terug en ik je aandelen.
Zou kunnen, maar zeker weten doe ik niet.
Kan iemand dit bevestigen?
pi_143564395
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Nog geen jaar geleden zat ik vol ongeduld te wachten op seizoen 9, nu hebben we 12 alweer gehad. _O-
4 oude seizoenen in een jaar tijd _O-
Een wereld van verschil met de eerste 3 seizoenen in ruim vier jaar :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:39:09 #154
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143567754
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

4 oude seizoenen in een jaar tijd _O-
Een wereld van verschil met de eerste 3 seizoenen in ruim vier jaar :D

Wat een verschil met cast zeg :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:39:24 #155
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143567764
Frey _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:42:06 #156
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143567867
Cerille toch :o

(Ontdekt door SamBam :P )
pi_143568137
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Cerille toch :o

[ afbeelding ]

(Ontdekt door SamBam :P )
Wat is er dan?
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:52:58 #158
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143568340
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat is er dan?
Kijk goed naar d'r bh.. links :P
pi_143568469
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:52 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Kijk goed naar d'r bh.. links :P
Een tepel. :Z
pi_143570058
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Ja, die filmpjes zat ik al te kijken. Heb ze hier ook thuis liggen. :)
Maar ja, hoe kwam ze ook alweer aan die aandelen? Toch na Ludo's faillissement? Maar Ludo zou daar dan toch toestemming voor moeten geven?
Het begon ongeveer zo, toen Martine kwam had ze geen cent en ging onder Ludo werken in Scala als bedrijfsleider, aanvankelijk waren de verhoudingen afstandelijk en gereserveerd, maar niet onvriendelijk. De sfeer tussen het 2 werd grimmiger nadat Nick Sjors verkrachtte en Ludo hem bescherming aanbood tegen Martine die op wraak zinde en nadat Martine erachter kwam dat de Ludo 3 miljoen gulden die Frits van Houten Sjors naliet achterover had gedrukt. Ze chanteerde hem door zijn bekentenis hierover op te nemen op een cassetterecorder (duidelijk de overgang van oude naar nieuwe media).

Met de 3 miljoen richtte ze Hafworks op en streed tegen Ludo voor het Merenpark project, Nick werkte aanvankelijk voor Martine, maar kende degene die het project moest toewijzen en om in een goed blaadje bij Ludo te komen bewerkte hij diegene om het project aan Ludo toe te kennen. Toen dit gebeurde besloot Martine de ultieme wraak op Ludo.

Ze werkte inmiddels samen met Yasmin en Isabella, de eerste dacht ten onrechte dat Ludo haar broer Tony had laten vermoorden, de tweede dacht dat haar kind doodgeboren was doordat Ludo de arts expres verkeerde medicijnen had laten toedienen (hoewel Isabella's vader Carel zich over Amy die nog bleek te leven had ontfermd). Dit terzijde, Martine chanteerde toen een van de andere aandeelhouders die overspel pleegde tegenover diens vrouw dit naar buiten te brengen, tenzij die zijn aandelen aan Martine zou verkopen. Dit geschiedde en Martine had zich in het Merenparkproject naar binnen gewurmd als mede aandeelhouder.

Nu begonnen er pesterijen, eerst tegen Stefano, maar Ludo bracht toen naar buiten dat dit zijn broer was. Dus besloten de 3 tegenstanders Nina te bedreigen en met name Isabella wilde het niet bij dreigen laten. De ontvoering van Nina werd een feit en hoewel Martine hier niet om had gevraagd, maakte ze er wel dankbaar gebruik van om te eisen dat Ludo 100 miljoen euro (kennelijk zijn kapitaal destijds) als losgeld diende te betalen. Ludo verkocht zijn huis, complete kunstcollectie, zijn eigen bedrijf Sanders Art Consultancy, zijn Merenpark aandelen en nam al zijn spaargeld op hiervoor en kwam nog enkele miljoenen tekort die Nick hem gaf. Ludo's complete kapitaal werd versnipperd en hij was hierdoor meer failliet dan dat ie ooit was geweest.

Die 2 filmpjes van zijn wraak zijn van mijn krakkemikkerige videobanden afkomstig en laten zien hoe Ludo terugkwam. Hij chanteerde Martine om haar d'r Merenpark aandelen en haar bedrijf Hafworks voor niets over te doen, hoewel dit natuurlijk een schijntje was vergeleken bij zijn vorige kapitaal startte hij Sanders Incorporated en werd hierdoor weer opnieuw zeer vermogend.

Heel verhaal weer, maar als je iets vertelt dan moet je het goed doen zeg ik maar altijd. ;)
Een heer met stijl
pi_143570537
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het begon ongeveer zo, toen Martine kwam had ze geen cent en ging onder Ludo werken in Scala als bedrijfsleider, aanvankelijk waren de verhoudingen afstandelijk en gereserveerd, maar niet onvriendelijk. De sfeer tussen het 2 werd grimmiger nadat Nick Sjors verkrachtte en Ludo hem bescherming aanbood tegen Martine die op wraak zinde en nadat Martine erachter kwam dat de Ludo 3 miljoen gulden die Frits van Houten Sjors naliet achterover had gedrukt. Ze chanteerde hem door zijn bekentenis hierover op te nemen op een cassetterecorder (duidelijk de overgang van oude naar nieuwe media).

Met de 3 miljoen richtte ze Hafworks op en streed tegen Ludo voor het Merenpark project, Nick werkte aanvankelijk voor Martine, maar kende degene die het project moest toewijzen en om in een goed blaadje bij Ludo te komen bewerkte hij diegene om het project aan Ludo toe te kennen. Toen dit gebeurde besloot Martine de ultieme wraak op Ludo.

Ze werkte inmiddels samen met Yasmin en Isabella, de eerste dacht ten onrechte dat Ludo haar broer Tony had laten vermoorden, de tweede dacht dat haar kind doodgeboren was doordat Ludo de arts expres verkeerde medicijnen had laten toedienen (hoewel Isabella's vader Carel zich over Amy die nog bleek te leven had ontfermd). Dit terzijde, Martine chanteerde toen een van de andere aandeelhouders die overspel pleegde tegenover diens vrouw dit naar buiten te brengen, tenzij die zijn aandelen aan Martine zou verkopen. Dit geschiedde en Martine had zich in het Merenparkproject naar binnen gewurmd als mede aandeelhouder.

Nu begonnen er pesterijen, eerst tegen Stefano, maar Ludo bracht toen naar buiten dat dit zijn broer was. Dus besloten de 3 tegenstanders Nina te bedreigen en met name Isabella wilde het niet bij dreigen laten. De ontvoering van Nina werd een feit en hoewel Martine hier niet om had gevraagd, maakte ze er wel dankbaar gebruik van om te eisen dat Ludo 100 miljoen euro (kennelijk zijn kapitaal destijds) als losgeld diende te betalen. Ludo verkocht zijn huis, complete kunstcollectie, zijn eigen bedrijf Sanders Art Consultancy, zijn Merenpark aandelen en nam al zijn spaargeld op hiervoor en kwam nog enkele miljoenen tekort die Nick hem gaf. Ludo's complete kapitaal werd versnipperd en hij was hierdoor meer failliet dan dat ie ooit was geweest.

Die 2 filmpjes van zijn wraak zijn van mijn krakkemikkerige videobanden afkomstig en laten zien hoe Ludo terugkwam. Hij chanteerde Martine om haar d'r Merenpark aandelen en haar bedrijf Hafworks voor niets over te doen, hoewel dit natuurlijk een schijntje was vergeleken bij zijn vorige kapitaal startte hij Sanders Incorporated en werd hierdoor weer opnieuw zeer vermogend.

Heel verhaal weer, maar als je iets vertelt dan moet je het goed doen zeg ik maar altijd. ;)
Hier zat ik stiekem al op te wachten :9
Klinkt zeer interessant, ben ook zeer benieuwd om die periode nu echt 100% te gaan aanschouwen :)
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:45:49 #162
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143570914
Dat hele plan van The Six BigBoobs duurde mij toen alleen te lang. :P
pi_143571019
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Wat, The Six BigBoobs?! :D _O-
Nou ja, het is een originelere naam dan Hafworks :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:49:30 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143571104
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wat, The Six BigBoobs?! :D _O-
Nou ja, het is een originelere naam dan Hafworks :P
Zoek maar op, kom je het vanzelf weer tegen. :P
pi_143571327
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Zoek maar op, kom je het vanzelf weer tegen. :P
Was zelfs een topictitel _O- _O- _O-
Ik ga stuk om de reacties in dat topic :')
pi_143571456
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:45 schreef Frey het volgende:
Ja dit alles duurde zowat anderhalf seizoen en hierna is Ludo nooit meer de oude geworden, hij ging zich veel meer met anderen bemoeien, kreeg nooit meer een echte tegenstander en werd een soort alleenheerser in Meerdijk. Zelf Dian niet.

Hierna kwam nog de absurde verhaallijn met het moordspel en die boot, maar daarna was er vooral plek voor Ludo de huisvader op een enkele uitzondering na. :P
Een heer met stijl
  maandag 18 augustus 2014 @ 21:58:44 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143571507
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was zelfs een topictitel _O- _O- _O-
Ik ga stuk om de reacties in dat topic :')
Ik zat toen echt in kamp Ludo, dus helemaal tegen The Six BigBoobs. :P
Genieten was het dan ook toen Ludo eindelijk wraak nam op Martine. >:)

Blijft alleen jammer dat Yasmin en Isabella nooit te grazen zijn genomen door Ludo. Yasmin vond ik sowieso maar een irritante schreeuwlelijk.
pi_143571814
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Frey het volgende:

[..]

Blijft alleen jammer dat Yasmin en Isabella nooit te grazen zijn genomen door Ludo. Yasmin vond ik sowieso maar een irritante schreeuwlelijk.
Die waren dan ook vooral bedoeld om een soort begrip bij de kijker de kweken dat Ludo het wel verdiende gestraft te worden. :')

En tja toen Ludo erachter kwam dat Isabella Nina had ontvoerd, kwam hij er ook meteen achter dat Amy nog leefde, dus wraak nemen op de moeder van z'n kind wilde hij niet (al dacht Isabella van wel). :P

En volgens mij kwam Ludo pas achter Yasmins betrokkenheid bij de ontvoering op de dag dat ze verdronk. Dat was ook wel apart, hij bedreigde haar in dat koffiecafé, daarna belde Yasmin hem op bij een doorgedraaide Stefano in de auto, vermeed het eerder gebeurde en vroeg hem om hulp voor Stefano. Toen Ludo Stefano uit het water had gered, dook hij ondanks alles nog een keer om Yasmin te redden, hoewel hij te laat was. ;)
Een heer met stijl
pi_143572105
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja dit alles duurde zowat anderhalf seizoen en hierna is Ludo nooit meer de oude geworden, hij ging zich veel meer met anderen bemoeien, kreeg nooit meer een echte tegenstander en werd een soort alleenheerser in Meerdijk. Zelf Dian niet.

Hierna kwam nog de absurde verhaallijn met het moordspel en die boot, maar daarna was er vooral plek voor Ludo de huisvader op een enkele uitzondering na. :P
Och, in die verhaallijn zaten zo te zien meer ontwikkelingen en (logische) plotwendingen dan is elke willekeurige verhaallijn van de afgelopen 6 jaar, dus dat het dan anderhalf jaar duurt is niet zo erg lijkt me :P

En over de hedendaagse Ludo gesproken: het begint een lachertje te worden. Hij bedreigt Bing een- of tweemaal, vervolgens niets, vervolgens krijgt hij via Lucas de Dansatoria in handen en weet hij Bing na drie scènes uit te kopen :') En voor de rest doet hij niets behalve op de bank zitten met zijn Samsung-tablet of een broodje eten in de veredelde bistro wat het restaurant van De Rozenboom moet voorstellen :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:13:09 #170
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143572180
De Six BigBoops. _O-

Dat is wel 1 van de laatste verhaallijnen waar ik echt nog naar uitkijk om weer eens te zien.
Destijds vond ik dat Martine Hafkamp best hard en gemeen kon zijn.
Maar achteraf gezien was dat was nog niets in vergelijking in hoe ze de eerste 5 seizoenen kon zijn. :) En dan met name in seizoen 3 natuurlijk! _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:13:14 #171
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143572188
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die waren dan ook vooral bedoeld om een soort begrip bij de kijker de kweken dat Ludo het wel verdiende gestraft te worden. :')
Beetje raar samengesteld team ook met vreemde beweegredenen. Yasmin dacht dat Ludo schuldig was aan de zelfmoord van Tony, terwijl Ludo daar niets mee te maken had. En Isabella achtte Ludo schuldig aan de dood van haar baby, maar Ludo wist niet eens van Isabella's zwangerschap af.
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:14:32 #172
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143572267
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Och, in die verhaallijn zaten zo te zien meer ontwikkelingen en (logische) plotwendingen dan is elke willekeurige verhaallijn van de afgelopen 6 jaar, dus dat het dan anderhalf jaar duurt is niet zo erg lijkt me :P

En over de hedendaagse Ludo gesproken: het begint een lachertje te worden. Hij bedreigt Bing een- of tweemaal, vervolgens niets, vervolgens krijgt hij via Lucas de Dansatoria in handen en weet hij Bing na drie scènes uit te kopen :') En voor de rest doet hij niets behalve op de bank zitten met zijn Samsung-tablet of een broodje eten in de veredelde bistro wat het restaurant van De Rozenboom moet voorstellen :')
Je vat het volgens mij aardig goed samen, voor iemand die bijna niet gekeken heeft vorig seizoen. :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:14:37 #173
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143572272
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In seizoen 12 is het echt weer genieten van Ludo. Van de hele familie Sanders trouwens. _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:16:11 #174
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143572342
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Frey het volgende:

[..]

In seizoen 12 is het echt weer genieten van Ludo. Van de hele familie Sanders trouwens. _O_
Zal best? :)
Vond je het buiten de Sanders om. Ook nog een leuk en sterk seizoen? Of toch wat tegenvallend? :)
pi_143572373
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:58 schreef Frey het volgende:

[..]

Was ook wel echt de laatste keer dat Ludo in stijl wraak nam :9 Daarna kwam die verhaallijn op de boot wat toch wat over de top was en daarna... Daarna werd het langzaamaan steeds meer een lachertje :') Zonde.

quote:
Yasmin was toch het "probleemkind"? Enigszins logisch dan dat ze een irritante schreeuwlelijk was, zijn probleemkinderen in soaps over het algemeen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')