SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bilal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Loopt Bilal al warm? Of het supertalent, Corona?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan neem je een abonnement op Fox Sports.
Die heeft geen commentaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
doet de eerste rij het nog wel?
minuut later nog eens.quote:
Dit heb je nou al 10 keer gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op het supertalent Corona.
goffetomme dorst bezorg je me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op het supertalent Corona.
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Az is dodelijk saai. Had ik maar een werkende afstandsbediening.
Al jaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tranentrekkend slecht dit FC Twente
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tranentrekkend slecht dit FC Twente
de 11 op het veld lijken mij ook geen topvoetballers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schreuder lijkt mij ook geen toptrainer.
Gun hem wat tijd. Dit is pas zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijkequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Az is dodelijk saai. Had ik maar een werkende afstandsbediening.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun hem wat tijd. Dit is pas zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijke
En toen ze kampioen werden ook alleen maar in de laatste minuten mazzelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.
Den Haag gaat Feyenoord slopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Morgen weer genieten van Schaken.
Troosteloos?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.
Die filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets?
Click (2006) - IMDb
[ afbeelding ]
Sterk argument. Dat moet Twente wel sterk spelen inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Troosteloos?![]()
Feyenoord heeft het beter gedaan de afgelopen 6 jaar of zo?
Jansen lijkt mij inderdaad geschikter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi seizoen. Goed voetbal gespeeld. Alleen jammer dat er zoveel werd gemist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hoe zou jij het precies noemen dan.
Hahaha. Ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mooi seizoen. Goed voetbal gespeeld. Alleen jammer dat er zoveel werd gemist.
Jullie seizoen wel zoveel beter?quote:
Is dit een grap in de trant "Marsman gaat Oranje halen want Twente had weinig tegengoals"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wow. Weer dit sterke argumentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jullie seizoen wel zoveel beter?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahahahahhaahhaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als het een echte Twentenaar is; Troost'nloos waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hoe zou jij het precies noemen dan.
Waar heb je het over? Is een normale vraag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Weer dit sterke argument
Juist niet. Ik vond Feyenoord al bagger vorig seizoen. En wij werden nog tweedequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jullie seizoen wel zoveel beter?
Kunstgrasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Wat een drama al die kunstgrasvelden.
Ja leuk account weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Zo snel mogelijk verbieden, die zooi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Talentje hoor.quote:
Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is een normale vraag.
Jezelf schat je dan op 5?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is geboren in 1997
ik denk steeds dat hij 10 is
Zeker!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk verbieden, die zooi.
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.
Roda JC was ook slecht en nu?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
Mijn hemelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
quote:
Inhoudelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal met veel geluk eindigen bij Olympiakos.quote:
Ja maar jullie dan is dat ook niet echt he. Lief mofje van me.quote:
Was alleen een vraag, geen verwijt. De tering.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jullie dan is dat ook niet echt he. Lief mofje van me.
neeuhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Oei, Cambuur heeft echt kwalitatief mindere spelers dit jaar. Vorig jaar konden ze thuis gewoon 90 minuten goed druk op de tegenstander zetten.
Vorig jaar sloopte ze tegenstanders als Twente met ruime cijfers. Deze magere 1-0 mag je als een verliespartij zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Oei, Cambuur heeft echt kwalitatief mindere spelers dit jaar. Vorig jaar konden ze thuis gewoon 90 minuten goed druk op de tegenstander zetten.
mwah, niet tegen een Twente en een Ajax.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Twente won vorig jaar met 0-1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar sloopte ze tegenstanders als Twente met ruime cijfers. Deze magere 1-0 mag je als een verliespartij zien.
Lachmanquote:
Door hem niet te dekken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
HOE KAN JE DIE ZO VRIJLATEN BIJ DE TWEEDE PAAL
LItmanenAFCA.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Hupperts naar Ajax waren aan het schreeuwen vorig seizoen
Wat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Hupperts naar Ajax waren aan het schreeuwen vorig seizoen
Hahahaha wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik gokte maar wat met LItmanenAFCA
[ afbeelding ]
Nu gaat hij weer zeggen dat hij niet serieus was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want hij komt hier niet om zijn serieuze mening over voetbalte geven. Ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu gaat hij weer zeggen dat hij niet serieus was.
Echte voetbalkenner die jongen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mij na Heatwave en zijn Eriksen hetze over weinig dingen meer verbazen in die reeks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij komt hier niet om zijn serieuze mening over voetbalte geven. Ofzo.
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Marsman. In Oranje die gozer. Zo snel mogelijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?
Pijnlijk voor Sonny.quote:Nick Marsman staat ook komend seizoen onder de lat bij FC Twente. De sluitpost zou volgens Tubantia de concurrentiestrijd met Sonny Stevens hebben gewonnen. Aan de hand van trainingen en oefenwedstrijden lijkt hoofdtrainer Alfred Schreuder zijn voorkeur te geven aan Marsman.
Reijnen is centraal nog wel enigszins okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Borven wordt uit de wedstrijd gespeeld door Etienne Reijnen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoilerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Nee. Die act vond ik persoonlijk wat minder geslaagd van je. Ik zal je nooit echt meer als volwaardig persoon zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoileren
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hupperts zet de vrije trap voor. Bal op de parkeerplaats.
En Marsman dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Kapo had gelijk. Je bent anders nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin in
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kennende zal dalijk de 1-1 vallen.
JC schaal niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
De AFC uit onze hoofdstad wordt met 8000 punten verschil kampioen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
Ja bijna jongen.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
http://fok.nl/sherlock/?by=kapiteintje&about=¬intopic=0quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo had gelijk. Je bent anders nu
Werd gewisseld.quote:
Aha. Mogen we dit over een tijdje quoten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
De AFC uit onze hoofdstad wordt met 8000 punten verschil kampioen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo had gelijk. Je bent anders nu
Jij wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aha. Mogen we dit over een tijdje quoten?
Leuke postquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Toch lullig dat Schreuder in zijn eerste wedstrijd gelijk punten morst.
Haha ik snap 'm 6/10quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
6,7/10quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Dacht zeker dat Wesley eraan kwamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Wat is die Esteban een debiel, trouwens.
Ja. Hoe de scheids dit wegwuift snap ik ook echt niet, hij springt gewoon met zijn knie naar voren op de man afquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Wat is die Esteban een debiel, trouwens.
Keepers mogen alles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Hoe de scheids dit wegwuift snap ik ook echt niet, hij springt gewoon met zijn knie naar voren op de man af
geen mongolische ajax-supporters schoppen andersquote:
Komt het op het open net?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Peter R de Vries aan tafel bij Kees. Dit gaat VI niet overleven.
Duitsers ditdatalles.quote:
Knotsgekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als Dordrecht na vanavond gewoon 2e staat.
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als Dordrecht na vanavond gewoon 2e staat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aan
ja stormlooptopic ditdatquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aan
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja stormlooptopic ditdat
de wedstrijden van vanavond zijn ook wel een beetje saai
Veel gezelliger wel dan altijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leeg
Klopt. PEC en Groningen is ook wel aardig actief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leeg
quote:
Oja. Dat was ook wel geinig vorig seizoen. Dat men (inclusief spelers) na een paar wedstrijden PEC opeens een top 5 notering gingen toedichten. Uiteindelijk moesten ze nog alle zeilen bijzetten om boven de Eagles te eindigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Heracles moet even scoren, anders PEC niet bovenaan.
Goddomme wat slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dat Gyasi naar Real Madrid kan. Dan spelen Gyasi en James samen in een elftal.
Niet overdrijven. Ik heb echt geen speler dat horen zeggen al helemaal geen bepalende mensen bij de club. De stemming was "we moeten 32 punten halen en daar hebben we er nu al 12 van uit 4", niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat was ook wel geinig vorig seizoen. Dat men (inclusief spelers) na een paar wedstrijden PEC opeens een top 5 notering gingen toedichten. Uiteindelijk moesten ze nog alle zeilen bijzetten om boven de Eagles te eindigen
Mokotjo was ervan overtuigd dat ze boven Feyenoord konden eindigen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik heb echt geen speler dat horen zeggen al helemaal geen bepalende mensen bij de club. De stemming was "we moeten 32 punten halen en daar hebben we er nu al 12 van uit 4", niets meer en niets minder.
Ja, mokotjo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo was ervan overtuigd dat ze boven Feyenoord konden eindigen.
Dat kon ook prima. Scheelde maar 37 punten, waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan alles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelpunten maken gaat een groot probleem worden voor zequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
Heraclestactiek: als je met 3-0 achter staat zeggen dat er vooral voorin wat bij moet.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Groby het volgende:
zongen ze nou 'daar moet een piemel in'?
Teletekst heeft ook een app.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Heeinz het volgende:
Hoe kan ik het beste Ajax kijken op mijn telefoon? Fox app werkt niet in het buitenland
Geen Schakenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:23 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder; Wilkshire, van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Bilal, Manu, Boëtius
GGMM en ik vinden het jammer dat Hahn wederom niet speelt. Onbegrijpelijk werkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |