quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo had gelijk. Je bent anders nu
Jij wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aha. Mogen we dit over een tijdje quoten?
Leuke postquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Toch lullig dat Schreuder in zijn eerste wedstrijd gelijk punten morst.
Haha ik snap 'm 6/10quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
6,7/10quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Dacht zeker dat Wesley eraan kwamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Wat is die Esteban een debiel, trouwens.
Ja. Hoe de scheids dit wegwuift snap ik ook echt niet, hij springt gewoon met zijn knie naar voren op de man afquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:38 schreef Pascalus het volgende:
Wat is die Esteban een debiel, trouwens.
Keepers mogen alles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Hoe de scheids dit wegwuift snap ik ook echt niet, hij springt gewoon met zijn knie naar voren op de man af
geen mongolische ajax-supporters schoppen andersquote:
Komt het op het open net?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Peter R de Vries aan tafel bij Kees. Dit gaat VI niet overleven.
Duitsers ditdatalles.quote:
Knotsgekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als Dordrecht na vanavond gewoon 2e staat.
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wat zijn als Dordrecht na vanavond gewoon 2e staat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aan
ja stormlooptopic ditdatquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? ADO was vorige week nog eerste. Niets bijzonders aan
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja stormlooptopic ditdat
de wedstrijden van vanavond zijn ook wel een beetje saai
Veel gezelliger wel dan altijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leeg
Klopt. PEC en Groningen is ook wel aardig actief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als top 4 niet speelt loopt het aardig snel leeg
quote:
Oja. Dat was ook wel geinig vorig seizoen. Dat men (inclusief spelers) na een paar wedstrijden PEC opeens een top 5 notering gingen toedichten. Uiteindelijk moesten ze nog alle zeilen bijzetten om boven de Eagles te eindigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
Heracles moet even scoren, anders PEC niet bovenaan.
Goddomme wat slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dat Gyasi naar Real Madrid kan. Dan spelen Gyasi en James samen in een elftal.
Niet overdrijven. Ik heb echt geen speler dat horen zeggen al helemaal geen bepalende mensen bij de club. De stemming was "we moeten 32 punten halen en daar hebben we er nu al 12 van uit 4", niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat was ook wel geinig vorig seizoen. Dat men (inclusief spelers) na een paar wedstrijden PEC opeens een top 5 notering gingen toedichten. Uiteindelijk moesten ze nog alle zeilen bijzetten om boven de Eagles te eindigen
Mokotjo was ervan overtuigd dat ze boven Feyenoord konden eindigen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik heb echt geen speler dat horen zeggen al helemaal geen bepalende mensen bij de club. De stemming was "we moeten 32 punten halen en daar hebben we er nu al 12 van uit 4", niets meer en niets minder.
Ja, mokotjo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo was ervan overtuigd dat ze boven Feyenoord konden eindigen.
Dat kon ook prima. Scheelde maar 37 punten, waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan alles.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelpunten maken gaat een groot probleem worden voor zequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
Heraclestactiek: als je met 3-0 achter staat zeggen dat er vooral voorin wat bij moet.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef Groby het volgende:
zongen ze nou 'daar moet een piemel in'?
Teletekst heeft ook een app.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef Heeinz het volgende:
Hoe kan ik het beste Ajax kijken op mijn telefoon? Fox app werkt niet in het buitenland
Geen Schakenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:23 schreef Cavaliers het volgende:
Mulder; Wilkshire, van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Bilal, Manu, Boëtius
GGMM en ik vinden het jammer dat Hahn wederom niet speelt. Onbegrijpelijk werkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |