SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 08-08-2014 21:46:19 ]
Opslaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze informatie?
Meeschrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ken je 4 namen van PEC-spelersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vandaag welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom Drost? Zo vaak scoort hij niet.
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Gramulanion en ik vegen onze reet af met die managers van jullie.
Pics daarvanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik doe dat gewoon met toiletpapier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Stoer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
banquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Jij veegt je reet af met het stokbrood van Mansjester.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.
Glaasje perziksap erbij, lekker man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald Koeman weet ook een leuke manier om zijn reet af te vegen
Moet je wel oppassen dat die stukjes overjarige kaas niet blijven hangenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij veegt je reet af met het stokbrood van Mansjester.
Geen genot inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk begint het WK weer snel, slappe zooi dit
Denk het niet. Rusland 2018 is allang geen zekerheidje meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga J-League volgen. Genieten van Takashi Usamiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL begint bijnaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
FC Utrecht gaat dit niet meer winnen.
Eerst weer een EK-TDF-OS zomer over 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht kan niet, Utrecht kan niet. Ze weten niet eens wat voetballen is. Ze hebben wel een keeper, maar die kan geen sodemieter. De bal kom eraan en de keeper laat hem gaan.quote:
Na-aperquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu al de goal van het seizoen, hoppa.
quote:
Tegen AZ ofzo, toch?quote:
Ik weet nog niet eens hoe laat het isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tegen AZ ofzo, toch?Gelijkspelletje.
9 augustus 2014 zaterdag 20:45 speelronde 1 Heracles Almelo AZquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens hoe laat het isEven 818 kijken. Heb ook geen idee hoe ze er voor staan. Helemaal niks van gevolgd
Staat ook in de OP.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens hoe laat het isEven 818 kijken. Heb ook geen idee hoe ze er voor staan. Helemaal niks van gevolgd
Wat een tering tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9 augustus 2014 zaterdag 20:45 speelronde 1 Heracles Almelo AZ
Ja ga ook uit erna, maar kan nu niet lang indrinken, want pas half 12 thuis en nu haal ik de gratis entree niet meer al maakt dat niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je erna mooi de stad in
Ga je naar het stadion?quote:
quote:
Excelsior en Dordt zullen het normaal gaan uitmaken. Willem II kan wellicht verrassen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd naar Dordt en Excelsior straks. Krijgen we zoals Cambuur en GAE er serieuze Eredivisieploegen bij of zijn dit de hekkensluiters komend jaar?
Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets beters behalve het origineel.
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 op 1 achterinDat wordt lachen
Okquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.
was dat ook met die 6-3 tegen Heerenveen, met 4x Gouriye oid?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenWedstrijden die 5-4 werden
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.
Heracles speelt altijd leuk behalve vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenWedstrijden die 5-4 werden
whahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt Mexicanobakker. Ben je fan van Mexicano
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat ook met die 6-3 tegen Heerenveen, met 4x Gouriye oid?
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles speelt altijd leuk behalve vorig jaar.
Postnataal aborteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
Kan iemand die fokker101 even preventief ruimen. Ok bedankt.
Gewoon een normale goal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Van eigen helft scoren in een leeg doel moet elke profvoetballer toch wel kunnen. En dan heeft Jan Joost het over een wereldgoal. Met zijn joodse tronie.
was door de hoek wel een aardig doelpunt. Geen wereldgoal, maar wel een lekker goaltje oorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Van eigen helft scoren in een leeg doel moet elke profvoetballer toch wel kunnen. En dan heeft Jan Joost het over een wereldgoal. Met zijn joodse tronie.
Hij had tijd en ruimte zat. Tuurlijk wel aardig gedaan, maar een wereldgoal gaat mij een stap of 5 te ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was door de hoek wel een aardig doelpunt.
Het is overigens nog verdomd lastig als ik sommige spelers zie.
Jan Joost praat alles goed dat wete gequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat zal wel. Blijft mijn punt staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is gewoon in overleg gegaan met AZ. Hun hadden er geen problemen mee.
Och ja, kan gebeuren toch. Lastig dat zo'n voetbalseizoen 52 weken per jaar bezig is. Nooit een periode van anderhalve maand in de zomer of zo waarin je je kleedkamer zou kunnen verbouwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn de kleedkamers aan het verbouwen daarom is er nu geen bad + luxe stoelen
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Och ja, kan gebeuren toch. Lastig dat zo'n voetbalseizoen 52 weken per jaar bezig is. Nooit een periode van anderhalve maand in de zomer of zo waarin je je kleedkamer zou kunnen verbouwen.
AZ is natuurlijk al lang blij dat ze spelen in een stadion dat niet spontaan in vlammen uitbarst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.
Nederlands is niet echt jouw ding he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ is natuurlijk al lang blij dat ze spelen in een stadion dat niet spontaan in vlammen uitbarst.
Neen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze het bij FOX al gehad over Ajax en Eto'o?
Meh, die komt wel tekorte hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Giovanni Korte.
10 doelpunten dit seizoen.
Die hebben we gisteren al gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de Eredivisie gemist. En zelfs als we straks tegen een enorme pot antivoetbal aan moeten kijken ben ik tevreden.
Het zal wel weer een KNOTSGEK seizoen worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb de Eredivisie gemist. En zelfs als we straks tegen een enorme pot antivoetbal aan moeten kijken ben ik tevreden.
Ik vond dat best een vermakelijke wedstrijd. Op FOK! wordt elke wedstrijd afgezeken, ongeacht de stand of spelende teams.quote:
Was echt niet om aan te zien joh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dat best een vermakelijke wedstrijd. Op FOK! wordt elke wedstrijd afgezeken, ongeacht de stand of spelende teams.
Ik heb zelfs iemand hier zien verkondigen dat Real - Barça met zeven goals, een hattrick van Messi, twee penalty's en rood voor Ramos een saaie wedstrijd was.quote:
Ok man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb zelfs iemand hier zien verkondigen dat Real - Barça met zeven goals, een hattrick van Messi, twee penalty's en rood voor Ramos een saaie wedstrijd was.
kklulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een Groningen vlag zwaaiend
ik zou hem kkhard tr'en jonge dat jij dit lijd :/quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
he vind je dit normaal joh :s
ja pff dat heb k allang gedan man :squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ik zou hem kkhard tr'en jonge dat jij dit lijd :/
Heel Dordrecht heeft die aandoeningquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:31 schreef Tchock het volgende:
Dordt heeft zo'n spuuglelijk logo. De ram heeft ook echt een herseninfarct gehad volgens mij.
[ afbeelding ]
Ook die hoorns zo omlaag waardoor het lijkt alsof hij de hoop al heeft opgegeven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:31 schreef Tchock het volgende:
Dordt heeft zo'n spuuglelijk logo. De ram heeft ook echt een herseninfarct gehad volgens mij.
[ afbeelding ]
Red Bull Dordrechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:31 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
DKV?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb wat DKVspelers in mn manager zitten, dus hopen op goede prestaties van ze.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dertig Kilometer Verderop voor mensen uit Leeuwarden
Wat een leuke bijnaam zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dertig Kilometer Verderop. Vanuit Leeuwarden
Haha. Wat ontzettend geestig zeg. Was GGMM er maar, die had zich kapot gelachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig is die er nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat ontzettend geestig zeg. Was GGMM er maar, die had zich kapot gelachen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef DeHovenier het volgende:
Heb wat DKVspelers in mn manager zitten, dus hopen op goede prestaties van ze.
ajakkesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
DKV gebruiken is net zo triest als Feyenooit zeggen of zo.
Nou enquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Ajakkes xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
pisveequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
DKV gebruiken is net zo triest als Feyenooit zeggen. Of Pisvee.
ja ik was bezig met een spelletjequote:
Het niveau hier kennende zal dat wel de shirtsponsor van Dordt zijn of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed verdedigd door Multipost.
Dit is nog een grapje van vorig jaar ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het niveau hier kennende zal dat wel de shirtsponsor van Dordt zijn of niet?
Tijd voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is nog een grapje van vorig jaar ja.
Ajax niet want Eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven, volgende zomer zitten alle grote clubs achter hem aan
misschien heb je nog een leuke tweet die we kunnen aanpassen?quote:
Grappig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Finnbogason op de bankGeblesseerd? Verkocht?
Verkocht aan Real Sociedad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Finnbogason op de bankGeblesseerd? Verkocht?
Daar kan je weinig ferrassende grapjes mee maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er schijnt een voetballer te zijn die "Fer" heet, misschien kun je daar iets mee.
Mag eens tijd wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Andersen die gaat doorbreken
Misschien was FC Emmen nog bezig met Messi, maar kwamen ze net wat kleingeld tekort xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien heb je nog een leuke tweet die we kunnen aanpassen?
Derde keeper achter Romeroquote:
Dat was toch gewoon te verwachten?quote:
Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou net posten het is wachten op de 1-0
hahah wat een lulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde keeper achter Romero
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Begint het zaterdags voortaan een kwartier eerder ofzo?
Je had ook gewoon de tweet kunnen embedden, grapjas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
OFFICIEEL | Na lang onderhandelen heeft Samuel Eto'o zijn ja-woord aan Ajax gegeven. De Kameroener neemt Ajax over voor 105 miljoen euro.
xD
Geen idee. Dat kun je pas na een paar wedstrijden zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon te verwachten?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
OFFICIEEL | Na lang onderhandelen heeft Samuel Eto'o zijn ja-woord aan Ajax gegeven. De Kameroener neemt Ajax over voor 105 miljoen euro.
xD
Om meer tijd te hebben voor analyses tussen de wedstrijden doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja. Dan kan Jan Jood fijn een kwartiertje extra voorbeschouwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee daar lopen wel betere rechts backs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al?
Valt wel mee toch na 13 minuten. Is geen Italië hier
Mobiel kan dat niet. FOJKquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de tweet kunnen embedden, grapjas.
Oh, ja, want ik zit echt op de analyses van Lambiek & Co te wachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om meer tijd te hebben voor analyses tussen de wedstrijden door
En op zondag vanaf nu kwart voor 5.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel meer realistisch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
xD
Die wist ik wel al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En op zondag vanaf nu kwart voor 5.
FOX denkt van wel dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik zit echt op de analyses van Lambiek & Co te wachten
Triest dan ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral leuk dat DeHovenier in Delft woont, eerst voor Heerenveen was en nu een hekel aan ze heeft omdat 'ie dankzij FM13 voor Cambuâh is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral leuk dat DeHovenier in Delft woont, eerst voor Heerenveen was en nu een hekel aan ze heeft omdat 'ie dankzij FM13 voor Cambuâh is
Haha deze man is voor een stel boerenquote:
haha XDDDDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luna plaatste die post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha deze man is voor een stel boeren
Altijd naar die TKV-supporters (tweehonderd kilometer verderop)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSVquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zullen ze van wakker liggen inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga demonstratief mijn stream afsluiten tussen de wedstrijden door.
Ruig he?
De hekel aan PSV is bij mij al tijden omgeslagen in leedvermaakquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSV
Je vergeet dequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSV
Zeker. Misschien stuur ik daarna ook nog een boze brief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze van wakker liggen inderdaad
Gewoon met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien stuur ik daarna ook nog een boze brief.
Oja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vergeet devoor en na die clubs.
Met de FOK!knokploeg bedoel jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor gaan.
Welk record?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dordrecht gaat RBC een record afpakken dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |