Hij had tijd en ruimte zat. Tuurlijk wel aardig gedaan, maar een wereldgoal gaat mij een stap of 5 te ver.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was door de hoek wel een aardig doelpunt.
Het is overigens nog verdomd lastig als ik sommige spelers zie.
Jan Joost praat alles goed dat wete gequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Van eigen helft scoren in een leeg doel moet elke profvoetballer toch wel kunnen. En dan heeft Jan Joost het over een wereldgoal. Met zijn joodse tronie.
Dat zal wel. Blijft mijn punt staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is gewoon in overleg gegaan met AZ. Hun hadden er geen problemen mee.
Och ja, kan gebeuren toch. Lastig dat zo'n voetbalseizoen 52 weken per jaar bezig is. Nooit een periode van anderhalve maand in de zomer of zo waarin je je kleedkamer zou kunnen verbouwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn de kleedkamers aan het verbouwen daarom is er nu geen bad + luxe stoelen
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Och ja, kan gebeuren toch. Lastig dat zo'n voetbalseizoen 52 weken per jaar bezig is. Nooit een periode van anderhalve maand in de zomer of zo waarin je je kleedkamer zou kunnen verbouwen.
AZ is natuurlijk al lang blij dat ze spelen in een stadion dat niet spontaan in vlammen uitbarst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.
Nederlands is niet echt jouw ding he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze wouden eerst andere dingen verbouwen, maar AZ had er geen problemen mee als er maar gedoucht kon worden was de afspraak.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ is natuurlijk al lang blij dat ze spelen in een stadion dat niet spontaan in vlammen uitbarst.
Neen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze het bij FOX al gehad over Ajax en Eto'o?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |