Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou net posten het is wachten op de 1-0
hahah wat een lulquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derde keeper achter Romero
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Begint het zaterdags voortaan een kwartier eerder ofzo?
Je had ook gewoon de tweet kunnen embedden, grapjas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
OFFICIEEL | Na lang onderhandelen heeft Samuel Eto'o zijn ja-woord aan Ajax gegeven. De Kameroener neemt Ajax over voor 105 miljoen euro.
xD
Geen idee. Dat kun je pas na een paar wedstrijden zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon te verwachten?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
OFFICIEEL | Na lang onderhandelen heeft Samuel Eto'o zijn ja-woord aan Ajax gegeven. De Kameroener neemt Ajax over voor 105 miljoen euro.
xD
Om meer tijd te hebben voor analyses tussen de wedstrijden doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja. Dan kan Jan Jood fijn een kwartiertje extra voorbeschouwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee daar lopen wel betere rechts backs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al?
Valt wel mee toch na 13 minuten. Is geen Italië hier
Mobiel kan dat niet. FOJKquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de tweet kunnen embedden, grapjas.
Oh, ja, want ik zit echt op de analyses van Lambiek & Co te wachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om meer tijd te hebben voor analyses tussen de wedstrijden door
En op zondag vanaf nu kwart voor 5.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel meer realistisch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
xD
Die wist ik wel al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En op zondag vanaf nu kwart voor 5.
FOX denkt van wel dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik zit echt op de analyses van Lambiek & Co te wachten
Triest dan ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral leuk dat DeHovenier in Delft woont, eerst voor Heerenveen was en nu een hekel aan ze heeft omdat 'ie dankzij FM13 voor Cambuâh is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral leuk dat DeHovenier in Delft woont, eerst voor Heerenveen was en nu een hekel aan ze heeft omdat 'ie dankzij FM13 voor Cambuâh is
Haha deze man is voor een stel boerenquote:
haha XDDDDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luna plaatste die post.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha deze man is voor een stel boeren
Altijd naar die TKV-supporters (tweehonderd kilometer verderop)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSVquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar zullen ze van wakker liggen inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga demonstratief mijn stream afsluiten tussen de wedstrijden door.
Ruig he?
De hekel aan PSV is bij mij al tijden omgeslagen in leedvermaakquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSV
Je vergeet dequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een hekel is ook weer overdreven. Heb eerder een hekel aan Vitas en PSV
Zeker. Misschien stuur ik daarna ook nog een boze brief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen ze van wakker liggen inderdaad
Gewoon met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien stuur ik daarna ook nog een boze brief.
Oja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je vergeet devoor en na die clubs.
Met de FOK!knokploeg bedoel jequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon met fakkels en hooivorken naar het hoofdkantoor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |