SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 08-08-2014 21:46:19 ]
Opslaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat moeten wij met deze informatie?
Meeschrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ken je 4 namen van PEC-spelersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vandaag welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom Drost? Zo vaak scoort hij niet.
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Gramulanion en ik vegen onze reet af met die managers van jullie.
Pics daarvanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik doe dat gewoon met toiletpapier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Stoer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
banquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Jij veegt je reet af met het stokbrood van Mansjester.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.
Glaasje perziksap erbij, lekker man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me smakelijker dan zalmsalade.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald Koeman weet ook een leuke manier om zijn reet af te vegen
Moet je wel oppassen dat die stukjes overjarige kaas niet blijven hangenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij veegt je reet af met het stokbrood van Mansjester.
Geen genot inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk begint het WK weer snel, slappe zooi dit
Denk het niet. Rusland 2018 is allang geen zekerheidje meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ga J-League volgen. Genieten van Takashi Usamiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL begint bijnaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
FC Utrecht gaat dit niet meer winnen.
Eerst weer een EK-TDF-OS zomer over 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht kan niet, Utrecht kan niet. Ze weten niet eens wat voetballen is. Ze hebben wel een keeper, maar die kan geen sodemieter. De bal kom eraan en de keeper laat hem gaan.quote:
Na-aperquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu al de goal van het seizoen, hoppa.
quote:
Tegen AZ ofzo, toch?quote:
Ik weet nog niet eens hoe laat het isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tegen AZ ofzo, toch?Gelijkspelletje.
9 augustus 2014 zaterdag 20:45 speelronde 1 Heracles Almelo AZquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens hoe laat het isEven 818 kijken. Heb ook geen idee hoe ze er voor staan. Helemaal niks van gevolgd
Staat ook in de OP.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens hoe laat het isEven 818 kijken. Heb ook geen idee hoe ze er voor staan. Helemaal niks van gevolgd
Wat een tering tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
9 augustus 2014 zaterdag 20:45 speelronde 1 Heracles Almelo AZ
Ja ga ook uit erna, maar kan nu niet lang indrinken, want pas half 12 thuis en nu haal ik de gratis entree niet meer al maakt dat niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je erna mooi de stad in
Ga je naar het stadion?quote:
quote:
Excelsior en Dordt zullen het normaal gaan uitmaken. Willem II kan wellicht verrassen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd naar Dordt en Excelsior straks. Krijgen we zoals Cambuur en GAE er serieuze Eredivisieploegen bij of zijn dit de hekkensluiters komend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |