Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets beters behalve het origineel.
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 op 1 achterinDat wordt lachen
Okquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.
was dat ook met die 6-3 tegen Heerenveen, met 4x Gouriye oid?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenWedstrijden die 5-4 werden
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb het origineel ook ja. Maar kom op dat Jan Lul is nou niet HD. En je bent altijd afhankelijk van die site soms ligt die eruit etc. Wat ik eigenlijk nooit snap dat die site's bestaan mag dat eigenlijk wel? Niet dat ik het erg vind ofzo. Maar, vraag ik me wel is af.
Heracles speelt altijd leuk behalve vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is wel geweldige tactiek. Net Heracles van een paar jaar terug, toen zij nog leuk warenWedstrijden die 5-4 werden
whahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bedankt Mexicanobakker. Ben je fan van Mexicano
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat ook met die 6-3 tegen Heerenveen, met 4x Gouriye oid?
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles speelt altijd leuk behalve vorig jaar.
Postnataal aborteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
Kan iemand die fokker101 even preventief ruimen. Ok bedankt.
Gewoon een normale goal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Van eigen helft scoren in een leeg doel moet elke profvoetballer toch wel kunnen. En dan heeft Jan Joost het over een wereldgoal. Met zijn joodse tronie.
was door de hoek wel een aardig doelpunt. Geen wereldgoal, maar wel een lekker goaltje oorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Van eigen helft scoren in een leeg doel moet elke profvoetballer toch wel kunnen. En dan heeft Jan Joost het over een wereldgoal. Met zijn joodse tronie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |