Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is een normale vraag.
Jezelf schat je dan op 5?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is geboren in 1997
ik denk steeds dat hij 10 is
Zeker!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk verbieden, die zooi.
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.
Roda JC was ook slecht en nu?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
Mijn hemelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
quote:
Inhoudelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal met veel geluk eindigen bij Olympiakos.quote:
Ja maar jullie dan is dat ook niet echt he. Lief mofje van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |