SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bilal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Loopt Bilal al warm? Of het supertalent, Corona?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan neem je een abonnement op Fox Sports.
Die heeft geen commentaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
doet de eerste rij het nog wel?
minuut later nog eens.quote:
Dit heb je nou al 10 keer gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op het supertalent Corona.
goffetomme dorst bezorg je me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wachten op het supertalent Corona.
Hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Az is dodelijk saai. Had ik maar een werkende afstandsbediening.
Al jaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tranentrekkend slecht dit FC Twente
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tranentrekkend slecht dit FC Twente
de 11 op het veld lijken mij ook geen topvoetballers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schreuder lijkt mij ook geen toptrainer.
Gun hem wat tijd. Dit is pas zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijkequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Az is dodelijk saai. Had ik maar een werkende afstandsbediening.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun hem wat tijd. Dit is pas zijn eerste seizoen als eindverantwoordelijke
En toen ze kampioen werden ook alleen maar in de laatste minuten mazzelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.
Den Haag gaat Feyenoord slopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Morgen weer genieten van Schaken.
Troosteloos?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer zesde en vorig jaar ook al zo'n troosteloos seizoen.
Die filmquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zoiets?
Click (2006) - IMDb
[ afbeelding ]
Sterk argument. Dat moet Twente wel sterk spelen inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Troosteloos?![]()
Feyenoord heeft het beter gedaan de afgelopen 6 jaar of zo?
Jansen lijkt mij inderdaad geschikter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mooi seizoen. Goed voetbal gespeeld. Alleen jammer dat er zoveel werd gemist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hoe zou jij het precies noemen dan.
Hahaha. Ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mooi seizoen. Goed voetbal gespeeld. Alleen jammer dat er zoveel werd gemist.
Jullie seizoen wel zoveel beter?quote:
Is dit een grap in de trant "Marsman gaat Oranje halen want Twente had weinig tegengoals"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wow. Weer dit sterke argumentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jullie seizoen wel zoveel beter?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahahahahhaahhaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als het een echte Twentenaar is; Troost'nloos waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Hoe zou jij het precies noemen dan.
Waar heb je het over? Is een normale vraag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Weer dit sterke argument
Juist niet. Ik vond Feyenoord al bagger vorig seizoen. En wij werden nog tweedequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jullie seizoen wel zoveel beter?
Kunstgrasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Wat een drama al die kunstgrasvelden.
Ja leuk account weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Zo snel mogelijk verbieden, die zooi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Martgod het volgende:
Talentje hoor.quote:
Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is een normale vraag.
Jezelf schat je dan op 5?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is geboren in 1997
ik denk steeds dat hij 10 is
Zeker!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk verbieden, die zooi.
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij blijft stellen dat Twente niet troosteloos was omdat Feyenoord ook slecht was. Ik volg die logica niet helemaal geloof ik.
Roda JC was ook slecht en nu?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
Mijn hemelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het een leuk seizoen vond. Hij vond dat schijnbaar niet en dan ben ik benieuwd of hij z'n eigen club wel goed vond ballen. Dat jij dan over argumenten dit dat begint...
quote:
Inhoudelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal met veel geluk eindigen bij Olympiakos.quote:
Ja maar jullie dan is dat ook niet echt he. Lief mofje van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |