Was alleen een vraag, geen verwijt. De tering.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jullie dan is dat ook niet echt he. Lief mofje van me.
neeuhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Oei, Cambuur heeft echt kwalitatief mindere spelers dit jaar. Vorig jaar konden ze thuis gewoon 90 minuten goed druk op de tegenstander zetten.
Vorig jaar sloopte ze tegenstanders als Twente met ruime cijfers. Deze magere 1-0 mag je als een verliespartij zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Oei, Cambuur heeft echt kwalitatief mindere spelers dit jaar. Vorig jaar konden ze thuis gewoon 90 minuten goed druk op de tegenstander zetten.
mwah, niet tegen een Twente en een Ajax.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Twente won vorig jaar met 0-1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar sloopte ze tegenstanders als Twente met ruime cijfers. Deze magere 1-0 mag je als een verliespartij zien.
Lachmanquote:
Door hem niet te dekken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
HOE KAN JE DIE ZO VRIJLATEN BIJ DE TWEEDE PAAL
LItmanenAFCA.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Hupperts naar Ajax waren aan het schreeuwen vorig seizoen
Wat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die Hupperts naar Ajax waren aan het schreeuwen vorig seizoen
Hahahaha wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik gokte maar wat met LItmanenAFCA
[ afbeelding ]
Nu gaat hij weer zeggen dat hij niet serieus was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want hij komt hier niet om zijn serieuze mening over voetbalte geven. Ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nu gaat hij weer zeggen dat hij niet serieus was.
Echte voetbalkenner die jongen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mij na Heatwave en zijn Eriksen hetze over weinig dingen meer verbazen in die reeks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij komt hier niet om zijn serieuze mening over voetbalte geven. Ofzo.
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Kopsterk het volgende:
Marsman. In Oranje die gozer. Zo snel mogelijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moeten we weer zoveel allochtonen in oranje hebben?
Pijnlijk voor Sonny.quote:Nick Marsman staat ook komend seizoen onder de lat bij FC Twente. De sluitpost zou volgens Tubantia de concurrentiestrijd met Sonny Stevens hebben gewonnen. Aan de hand van trainingen en oefenwedstrijden lijkt hoofdtrainer Alfred Schreuder zijn voorkeur te geven aan Marsman.
Reijnen is centraal nog wel enigszins okéquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
Borven wordt uit de wedstrijd gespeeld door Etienne Reijnen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoilerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Nee. Die act vond ik persoonlijk wat minder geslaagd van je. Ik zal je nooit echt meer als volwaardig persoon zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoileren
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hupperts zet de vrije trap voor. Bal op de parkeerplaats.
En Marsman dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Kapo had gelijk. Je bent anders nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin in
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kennende zal dalijk de 1-1 vallen.
JC schaal niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
De AFC uit onze hoofdstad wordt met 8000 punten verschil kampioen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
Ja bijna jongen.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
http://fok.nl/sherlock/?by=kapiteintje&about=¬intopic=0quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo had gelijk. Je bent anders nu
Werd gewisseld.quote:
Aha. Mogen we dit over een tijdje quoten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Buitendam het volgende:
De AFC uit onze hoofdstad wordt met 8000 punten verschil kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |