quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoilerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor vanavond wordt Hupperts mijn stokpaardje. Hij heeft zich bewezen als een dramatische speler.
Nee. Die act vond ik persoonlijk wat minder geslaagd van je. Ik zal je nooit echt meer als volwaardig persoon zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Kun jij dit jaar mijn rol overnemen in het NOS Eredivisie topic? Ik heb namelijk besloten dat ik niet meer ga spoileren
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hupperts zet de vrije trap voor. Bal op de parkeerplaats.
En Marsman dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervangt over 4 jaar Robben moeiteloos.
LitmanenAFCA
Ja, dit wordt mijn nieuwe grapje, wen er maar vast aan.
Kapo had gelijk. Je bent anders nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaan spannende dagen tegemoet samen GGMM. Ik heb er nu alweer zin in
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kennende zal dalijk de 1-1 vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |