abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143238499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef kintp het volgende:

Over de astma van Lisanne: op de foto's van de kamers, lijkt midden op het linkerbed, links van de leren tas iets te liggen wat in mijn ogen een inhalator zou kunnen zijn.

Wat zijn jullie meningen hierover?
- er is bij mijn weten geen primaire (niet-geinterpreteerde) bron van informatie over die astma (bevestigende uitspraken van ouders, woordvoerders of vrienden)
- het kan zoals we vaak in deze zaak zijn een vertaalfout dan wel interpretatie (+ vertaalfout) kunnen zijn
- geef een bron voor de astma en we kunnen er verder inhoudelijk over discussieren

quote:
Ik kan de foto nu helaas niet bijvoegen en zie niet heel vaak n inhalator, maar wellicht is het de moeite waar de foto even naar boven te halen?
Alle foto's van haar kamer staan in de OP. Kun je aangeven wat en welke foto je bedoelt?

quote:
Ook denk ik dat een persoon die een dagboek bijhoudt, ook eerder een afscheidsboodschap zou achterlaten en vindt t daarom vreemd dat dit niet zo lijkt te zijn.
Eens, good thinking.

quote:
Verder vraag ik me af of we de conclusie kunnen trekken dat Kris niet tot het einde haar schoenen heeft gedragen als we aannemen dat de gevonden blauwe schoenen van haar zijn. Itt Lisanne die met schoenen aan(mogelijk plotseling) moet zijn overleden.
Ik acht die schoenen niet van Kris.

quote:
Wellicht is Kris eerder komen te overlijden en heeft Lisanne de schoenen van Kris meegenomen omdat deze nog van pas zouden kunnen komen?

Ik ben dit niet tegengekomen in de posts die ik gelezen heb(inmiddels zo'n 60% van dit onderwerp) en ben benieuwd of iemand hier een mening over heeft(ongetwijfeld ;-) ).
Waarom zou je de schoenen van je overleden vriendin aandoen? Klinkt nogal creepy en weinig logisch. Heb je historische gevallen waar dat soort zaken hebben plaatsgevonden, al dan niet hevig hallucinerend en uit een macaber gevoel van "zo zijn we toch nog samen"...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:37:04 #152
395200 deadprez
One more rail
pi_143238503
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef kintp het volgende:

[..]

Zoiets vermoedde ik al, maar waarom je dan ook geen dm mag lezen?!
Dat weet ik verder ook niet. :P
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143238604
Overigens op deze site foto van de wandelroute terwijl de zoekactie gehouden wordt. Je kunt hier dus echt verdwalen zonder gids.

Het is post #28643.
pi_143238608
Als ik google op Kris Lisanne dan krijg ik altijd deze foto.

Wie is deze dame (links met- en rechts zonder make-up)
pi_143238674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]

Rechts, voor de kijkers links, mijn ex (erge overstroming was het, maar we hadden fun).
Links, voor de kijkers rechts, Mr.Ping's ex, nogal groen uitgeslagen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143238701
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Rubella het volgende:
Overigens op deze site foto van de wandelroute terwijl de zoekactie gehouden wordt. Je kunt hier dus echt verdwalen zonder gids.

Het is post #28643.
Ik ben poosje geleden op de Veluwe verdwaald. Bleef steeds rondjes lopen. Ik bedoel maar, de Véluwe.
Kun je nagaan hoe dat is in zo'n ruig gebied waar niet bij elke grasspriet een bordje staat.
pi_143238702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens de Daily Mail Yvonne Baldelli.

http://www.dailymail.co.u(...)ssing-U-S-woman.html
pi_143238765
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben poosje geleden op de Veluwe verdwaald. Bleef steeds rondjes lopen. Ik bedoel maar, de Véluwe.
Kun je nagaan hoe dat is in zo'n ruig gebied waar niet bij elke grasspriet een bordje staat.
Inderdaad en dan 2 vrouwen die geen echte doorgewinterde hikers zijn. Je kunt er dan op wachten.
pi_143238888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op de Veluwe verdwalen regelmatig mensen, ik krijg ook af en toe de vraag van wandelaars hoe ze terug naar hun auto moeten.
Maar de Veluwe stikt van de paden en kruisingen. Daardoor verdwaal je sneller dan wanneer er één pad is.
pi_143239016

• Alto Romero, Nance de Risco, Bocas del Toro, Panama - ? km2
• Veluwe, Gelderland - 1000 km2

pi_143239069
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Domnivoor het volgende:
Tip voor een aantal mensen hier: Lees de OP effe rustig door. Daar staat heel veel nuttige info in, echt. Het houdt dit topic ook wat overzichtelijker.
inderdaad sommige mensen zeggen dingen waaruit je kunt zien dat ze helemaal niets gelezen hebben maar wel dingen roepen. Dus iedereen die nieuw is,wees welkom,wees kritisch,stel goede vragen maar lees eerst iig de OP even door
pi_143239079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:45 schreef Rubella het volgende:

[..]

Inderdaad en dan 2 vrouwen die geen echte doorgewinterde hikers zijn. Je kunt er dan op wachten.
De vrouwenhaat is weer niet van de lucht zeg. :r

pi_143239179
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vrouwenhaat is weer niet van de lucht zeg. :r
Ik mag het zeggen, want zelf van het vrouwelijke geslacht.
pi_143239333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik mag het zeggen, want zelf van het vrouwelijke geslacht.
Mooi dat die non sequitur nog zo hard ingebakken zit mensen.

Alsof ik niks over homo's, vrouwen, negers, niet-geologen, niet-in Colombia-wonende-Nederlanders, Colombianen-niet-in-Nederland-geboreners, Aziaten, dommeriken zou mogen zeggen, omdat ik dat allemaal niet ben. :D

Maar goed, verder ontopic. Als vrouw kan je het je beter voorstellen, dat is een pro.

pi_143239402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

inderdaad sommige mensen zeggen dingen waaruit je kunt zien dat ze helemaal niets gelezen hebben maar wel dingen roepen. Dus iedereen die nieuw is,wees welkom,wees kritisch,stel goede vragen maar lees eerst iig de OP even door
Hoe zat dat nou met die Costaricaan met die tas met haren in die rode auto? Die had toch een of ander iPhonesignaal opgevangen terwijl hij een zwart T-shirt maat XXL uit de geul viste waar hij dat zoete parfum rook?

pi_143239484
[quote]12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi dat die non sequitur nog zo hard ingebakken zit mensen.

Alsof ik niks over homo's, vrouwen, negers, niet-geologen, niet-in Colombia-wonende-Nederlanders, Colombianen-niet-in-Nederland-geboreners, Aziaten, dommeriken zou mogen zeggen, omdat ik dat allemaal niet ben. :D

Maar goed, verder ontopic. Als vrouw kan je het je beter voorstellen, dat is een pro.
[/quote]

O ja en dat geef ik grif toe dat ik zelf het richtingsgevoel heb van een klapjosti. Ik ben in staat om linksom een winkel in te gaan en er rechtsom uit te komen en me af te vragen waar ik naar toe moet.
Daarom zal ik altijd bij wandelingen in natuurgebieden een gids meenemen.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:09:53 #167
430880 mig72
De Professional
pi_143239497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat valt er te lezen dan? Ik zie alleen wat kaarten, een paar tijdlijnen en wat foto's.
pi_143239582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Rubella het volgende:

[..]

[/b]

O ja en dat geef ik grif toe dat ik zelf het richtingsgevoel heb van een klapjosti. Ik ben in staat om linksom een winkel in te gaan en er rechtsom uit te komen en me af te vragen waar ik naar toe moet.
Daarom zal ik altijd bij wandelingen in natuurgebieden een gids meenemen.
Zeg, onze expeditie volgend jaar maart wordt er een zonder gids, net als de meiden.

Bereid je maar vast voor. Hoe moet je ooit op kikkerjacht als je de basisbegrippen van overleven zonder experts of luxe wifi hotspots om je heen niet beheerst?

Tentje, GPS, kaart, de tools, voorbereiding en afspraken om niet te verdwalen.

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*

pi_143239821
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg, onze expeditie volgend jaar maart wordt er een zonder gids, net als de meiden.

Bereid je maar vast voor. Hoe moet je ooit op kikkerjacht als je de basisbegrippen van overleven zonder experts of luxe wifi hotspots om je heen niet beheerst?

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*
Ja maarre, de stoere mannen die vroeger op de padvinderij hebben gezeten zijn er dan toch bij?? Ik loop er wel achteraan. ;-)).

On topic: heb je een linkje naar de info over dat zwarte t shirt? Ik kan mij hier vaag iets van herinneren, maar iphone signaal en t-shirt tegelijkertijd?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:22:11 #170
430880 mig72
De Professional
pi_143239924
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*v
Vergeet de primusbrander,kerosine, rifle met munitie, zaklantaan, kompas en satelliettelefoon niet.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:24:27 #171
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143239989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ja maarre, de stoere mannen die vroeger op de padvinderij hebben gezeten zijn er dan toch bij?? Ik loop er wel achteraan. ;-)).

On topic: heb je een linkje naar de info over dat zwarte t shirt? Ik kan mij hier vaag iets van herinneren, maar iphone signaal en t-shirt tegelijkertijd?
Het was een blauw shirt, ongeveer zo groot als een vuilniszak.
En een geoloog is een prima alternatief voor een gids ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:27:09 #172
430880 mig72
De Professional
pi_143240068
*O en rooksignalen zijn ook geen overbodige luxe.
pi_143240162
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef mig72 het volgende:

[..]

Vergeet de primusbrander,kerosine, rifle met munitie, zaklantaan, kompas en satelliettelefoon niet.

pi_143240293
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Off topic: Zo iets wens ik minimaal. Ik ga toch niet op zo een ordinaire Therm-A-Rest liggen.

On topic: @Domnivoor je hebt gelijk het was een blauw shirt. Zie link naar El Siglo.

http://elsiglo.com/panama(...)das-boquete/23771824
pi_143240327
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is dat precies wat desbetreffende user gedaan heeft; hier constant dingen vragen die hijzelf in de OP kan opzoeken en als hij het niet met bewoordingen dan wel technische inhoudelijke relevantie of betrouwbaarheid van de geboden links, video's, kaarten, afbeeldingen en keuzes eens is, dat hier bespreken op basis van diezelfde inhoudelijke basis die hijzelf claimt te zoeken.

Don't talk to the clowns, but to the head of the circus.

TS beweegt zich liever op het niveau van simpele Wikipediafeitjes in onwetende (maar niet domme) mensen te wrijven en zich hierover verlekkeren.

Het topic zou veel meer vooruit geholpen worden met kritische, methodische, wetenschappelijke discussie, gebaseerd op waarschijnlijkheden, fysica en logica.

Dat het topic in BNW staat is trouwens een schande:
• geen BNW-kant aan de zaak zelf, aan de 55 eerdere topics tenminste
• geen BNW-OP, wel NWS-OP
• geen reden speculaties op basis van NWS uit NWS te weren; kijk alle MH17, Nagorno-Karabagh, MH370, Ingrid Visser, de moorden bij Annecy en alle andere honderden topics

Mocht er een BNW-kant aan een zaak zitten, komt er vanzelf een parallel topic, om de scheiding tussen massamediaverhalen en alternatieve visies op de wereld duidelijk te maken, zoals met alle grote en kleine BNW-topics is gebeurd, met MH370 en MH17 als andere grote NWS-reekstopics.

Het Palestina&Israel zou op basis van de gegeven argumenten ook naar hier verplaatst kunnen worden, wat uiteraard net zo zot zou zijn.

Kudo's voor de moderatie hier overigens.
pi_143240593
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat valt er te lezen dan? Ik zie alleen wat kaarten, een paar tijdlijnen en wat foto's.
Mig zit nu 2 maanden op dit forum over kris en Lisanne en zo nu en dan stoor ik me wel eens aan mensen maar ach, ik haal dan mn schouders op en ga verder.
Voor jou maak ik een uitzondering. Je bent alleen maar onrust aan het stoken, zeurt over aaseters en hebt het over dat het een doofpotscenario is waar zelfs het NFI bij betrokken is.
Jij lijkt me zo'n persoon die op een gezellige verjaardag als ie binnenkomt er voor weet te zorgen dat na een uur iedereen chagrijnig naar huis gaat. Hou eens op joh, je verpest hier de sfeer
pi_143240654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Mig zit nu 2 maanden op dit forum over kris en Lisanne en zo nu en dan stoor ik me wel eens aan mensen maar ach, ik haal dan mn schouders op en ga verder.
Voor jou maak ik een uitzondering. Je bent alleen maar onrust aan het stoken, zeurt over aaseters en hebt het over dat het een doofpotscenario is waar zelfs het NFI bij betrokken is.
Jij lijkt me zo'n persoon die op een gezellige verjaardag als ie binnenkomt er voor weet te zorgen dat na een uur iedereen chagrijnig naar huis gaat. Hou eens op joh, je verpest hier de sfeer
We zouden mig vooruit kunnen sturen op de expeditie. Es kijken hoe ver ie komt met 2 bh's, een lege telefoon en een spijkerbroekje dat hem niet past. ):O ~O>

zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:49:52 #178
430880 mig72
De Professional
pi_143240716
quote:

[..]

We zijn alweer vooruit met de discussie dus waarom blijf je steeds op dat ene geschilpunt kleven. Lijkt mij dat jij zelf graag onenigheid wilt ipv vooruit te streven.

Jij zelf verpest de sfeer omdat je niet kan omgaan met andere meningen en meet je jezelf de waarheid aan.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:53:45 #179
430880 mig72
De Professional
pi_143240836
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We zouden mig vooruit kunnen sturen op de expeditie. Es kijken hoe ver ie komt met 2 bh's, een lege telefoon en een spijkerbroekje dat hem niet past. ):O ~O>
Weet niet waar dit op moet slaan maar ik ga niet iig snel het loodje leggen in de wildernis aangezien ik al met al, met onderbrekingen ertussen, zo'n 40 dagen in mijn leven in de natuur heb gebivakeerd. Ik weet van wanten.
pi_143240919

pi_143240943
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef mig72 het volgende:

[..]

We zijn alweer vooruit met de discussie dus waarom blijf je steeds op dat ene geschilpunt kleven. Lijkt mij dat jij zelf graag onenigheid wilt ipv vooruit te streven.

Jij zelf verpest de sfeer omdat je niet kan omgaan met andere meningen en meet je jezelf de waarheid aan.
Zo, allebei je mening gezegd en nu is het klaar en graag weer on topic.
pi_143241036
Maar dank je wel hoor Mata, met je opmerking over een zwart t-shirt en parfum. Ik heb dat ook ergens gelezen en kan het niet meer terugvinden. Keer al Google om om iets hierover te vinden.
pi_143241408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Rubella het volgende:
Maar dank je wel hoor Mata, met je opmerking over een zwart t-shirt en parfum. Ik heb dat ook ergens gelezen en kan het niet meer terugvinden. Keer al Google om om iets hierover te vinden.
Dat is dus nou juist allemaal misinformatie die ik in een grappige post samenvatte. Besteed er geen tijd of aandacht aan, het is geen serieuze bron, ook dat iPhonesignaal waarover nu gehyped wordt komt daar uit. Geen enkele betrouwbare waarneming; een van horen zeggen verhaal.

zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:10:39 #184
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143241458
Allebei dwaalsporen Rubella :)

Maar hier is het parfumverhaal:
http://elsiglo.com/cronic(...)/23771963/foto/14322
pi_143241603
quote:
Hans Kremers zegt in het begin "daarna is er ruimte om dingen te vragen'of woorden van die strekking
maar dan houdt het filmpje op. Is er wel ergens een filmpje die daar verder gaat?
-verder. In de tekst staat geschreven dat ze om 13.00 uur bovenop de Mirador stonden MITS DE CAMERA GOED STOND! ik ken niemand die op reis zijn camera goed zet!
MAW ze zouden dus WEL pas om 1630 op de Mirador geweest kunnen zijn.
Sjezus, ik wil Hans Kremers wel een paar vragen stellen want het wordt op deze manier alleen maar onduidelijker
pi_143241621
Dat maakt eigenlijk deze zaak zo triest en interessant tegelijk. Er is zoveel geroepen door de Panamese kranten en ook de politie dat je door het bos de bomen niet meer ziet (no pun intended). Zio kan er makkelijk iets over het hoofd gezien worden dat echt belangrijk blijkt te zijn.
pi_143241666
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hans Kremers zegt in het begin "daarna is er ruimte om dingen te vragen'of woorden van die strekking
maar dan houdt het filmpje op. Is er wel ergens een filmpje die daar verder gaat?
-verder. In de tekst staat geschreven dat ze om 13.00 uur bovenop de Mirador stonden MITS DE CAMERA GOED STOND! ik ken niemand die op reis zijn camera goed zet!
Sjezus, ik wil Hans Kremers wel een paar vragen stellen want het wordt op deze manier alleen maar onduidelijker
Jackie, ik neem aan dat die tijden allemaal teruggerekend zijn, nee, ik zet ook mijn camera niet op een andere tijdszone, maar die is consequent 6 uur (wintertijd) of 7 uur (zomertijd) met Nederland, in Panama.

Het zou 1 uur verschil kunnen zijn doordat de meiden met wintertijd aankwamen en met zomertijd vermist raakten, maar het NFI zal die fout toch niet maken?

pi_143241793
Eenmaal boven hebben de vrouwen foto’s genomen. Ervan uitgaande dat de klok van de camera op de juiste tijd ingesteld stond, kan de conclusie worden getrokken dat ze in de ochtend van 1 april naar boven zijn gelopen. Om 14:00 uur hebben Kris en Lisanne de laatste foto gemaakt waar ze zelf opstaan. Ze ogen dan nog vrolijk en gezond.

Ik hoop het wel Mata dat de NFI hier rekening mee heeft gehouden en dat dit gewoon niet zo'n heel sterk stukje geschreven iets is van een journalist!
pi_143241819
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jackie, ik neem aan dat die tijden allemaal teruggerekend zijn, nee, ik zet ook mijn camera niet op een andere tijdszone, maar die is consequent 6 uur (wintertijd) of 7 uur (zomertijd) met Nederland, in Panama.

Het zou 1 uur verschil kunnen zijn doordat de meiden met wintertijd aankwamen en met zomertijd vermist raakten, maar het NFI zal die fout toch niet maken?
En de foto's van Lisanne (mits echt) en Kris zien er beiden niet uit alsof ze aan het eind van de middag gemaakt zijn.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:21:13 #190
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143241825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]
In de tekst staat geschreven dat ze om 13.00 uur bovenop de Mirador stonden MITS DE CAMERA GOED STOND! ik ken niemand die op reis zijn camera goed zet!
Die camera kan verkeerd staan maar de zon niet :')
Kijk naar de lichtval op de foto, bijna recht van boven. Dat is een paar topics terug uitgebreid geanalyseerd. En dat was nog vóórdat dat tijdstip van 13:00 in het nieuws kwam.
pi_143241827
Oh en het filmpje waar er daarna ruimte is voor vragen, is die ergens?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:22:31 #192
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_143241871
Er staan ook veel meer foto's op die camera he? Daarmee kan je vast wel controleren of de klok goed stond of dat er een afwijking in zit, 1 foto die op een verifieerbaar tijdstip is gemaakt is al voldoende.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_143241902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Joanne35 het volgende:
Er staan ook veel meer foto's op die camera he? Daarmee kan je vast wel controleren of de klok goed stond of dat er een afwijking in zit, 1 foto die op een verifieerbaar tijdstip is gemaakt is al voldoende.
Ook dat inderdaad.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:47:34 #194
163650 Greys
pi_143242803
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef mig72 het volgende:

[..]

En zelfs met de foto van een van de hoofdpersonen had je al moeite, je wist niet wie het was :)
Terwijl het eronder stond. Geeft niet hoor, maar dát 'valt er te lezen dan' dus. En dan andere users belachelijk maken in een topic dat ze iets niet weten :')

Ik ga je bloeddruksgewijsgezien maar gewoon negeren. ^O^
Zonde dat het nodig is, maar dat getroll wordt echt té opzichtig en irritant.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 09-08-2014 21:53:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:54:04 #195
430880 mig72
De Professional
pi_143243049
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

En zelfs met de foto van een van de hoofdpersonen had je al moeite, je wist niet wie het was :)
Terwijl het eronder stond. Geeft niet hoor, maar dát 'valt er te lezen dan' dus. En dan andere users belachelijk maken in een topic dat ze iets niet weten :')

Ik ga je bloeddruksgewijsgezien maar gewoon negeren. ^O^
Zonde dat het nodig is, maar dat getroll wordt echt té opzichtig en irritant.
Dat stond er niet onder totdat TS het ging aanpassen.

Maar bedankt voor je zure reactie. :W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:57:22 #196
163650 Greys
pi_143243185
Welkom terug, Mata.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat stond er niet onder totdat TS het ging aanpassen.

Maar bedankt voor je zure reactie. :W
Dat stond er wél onder, mop. Check de vorige topics maar.
Er zijn voor jou alleen nu speciaal NOG wat duidelijker bewoordingen gebruikt, omdat je een beekje niet van een bergtop kon onderscheiden. Maar nee je hebt gelijk, wij zijn degenen die dom zijn O+

Sorry Lavenderr, ik hou al op. Maar ik kon niet langer op mijn handen zitten.
Ik ga het nu weer wel doen. Met een Cornetto. Dat wordt vast een bende. Maar dat terzijde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143243322
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
Welkom terug, Mata.

[..]

Dat stond er wél onder, mop. Check de vorige topics maar.
Er zijn voor jou alleen nu speciaal NOG wat duidelijker bewoordingen gebruikt, omdat je een beekje niet van een bergtop kon onderscheiden. Maar nee je hebt gelijk, wij zijn degenen die dom zijn O+

Sorry Lavenderr, ik hou al op. Maar ik kon niet langer op mijn handen zitten.
Ik ga het nu weer wel doen. Met een Cornetto. Dat wordt vast een bende. Maar dat terzijde.
Een Calyppo is nog een grotere ramp. Dan loopt de limonade zo je shirt in. Maar dit terzijde :P .

Gaan we weer on topic :D
pi_143243495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef jackie12 het volgende:
Eenmaal boven hebben de vrouwen foto’s genomen. Ervan uitgaande dat de klok van de camera op de juiste tijd ingesteld stond, kan de conclusie worden getrokken dat ze in de ochtend van 1 april naar boven zijn gelopen. Om 14:00 uur hebben Kris en Lisanne de laatste foto gemaakt waar ze zelf opstaan. Ze ogen dan nog vrolijk en gezond.

Ik hoop het wel Mata dat de NFI hier rekening mee heeft gehouden en dat dit gewoon niet zo'n heel sterk stukje geschreven iets is van een journalist!
Je Nederlandse camera staat op Nederlandse wintertijd:
13:00 = 19:00 NLse tijd, maar ondertussen is de Nederlandse tijd veranderd: 20:00
Als ze dan terugrekenen met de wintertijd wordt het dus 14:00 voor de Mirador

Dus 3 mogelijkheden:

- alle tijden afgelezen met de camera zijn + 1 uur
- alle tijden van de camera kloppen
- er is een mix van informatie uitgekomen (kleine kans, aangezien er 1 bron is - NFI )

pi_143243541
Is het bekend op wat voor manier ze de excursies hebben geboekt bij Feliciano? Is dat telefonisch gedaan, heeft hij een kantoortje?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:08:45 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143243610
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:07 schreef jackie12 het volgende:
Is het bekend op wat voor manier ze de excursies hebben geboekt bij Feliciano? Is dat telefonisch gedaan, heeft hij een kantoortje?
Ik heb werkelijk geen idee. Maar hij wist kennelijk wel waar de meiden verbleven, want hij is ze daar gaan zoeken toen ze op 2 april niet op kwamen dagen voor de afspraak.
Maar het is een klein plaatsje, dus men weet al snel alles van iedereen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')