abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143238499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef kintp het volgende:

Over de astma van Lisanne: op de foto's van de kamers, lijkt midden op het linkerbed, links van de leren tas iets te liggen wat in mijn ogen een inhalator zou kunnen zijn.

Wat zijn jullie meningen hierover?
- er is bij mijn weten geen primaire (niet-geinterpreteerde) bron van informatie over die astma (bevestigende uitspraken van ouders, woordvoerders of vrienden)
- het kan zoals we vaak in deze zaak zijn een vertaalfout dan wel interpretatie (+ vertaalfout) kunnen zijn
- geef een bron voor de astma en we kunnen er verder inhoudelijk over discussieren

quote:
Ik kan de foto nu helaas niet bijvoegen en zie niet heel vaak n inhalator, maar wellicht is het de moeite waar de foto even naar boven te halen?
Alle foto's van haar kamer staan in de OP. Kun je aangeven wat en welke foto je bedoelt?

quote:
Ook denk ik dat een persoon die een dagboek bijhoudt, ook eerder een afscheidsboodschap zou achterlaten en vindt t daarom vreemd dat dit niet zo lijkt te zijn.
Eens, good thinking.

quote:
Verder vraag ik me af of we de conclusie kunnen trekken dat Kris niet tot het einde haar schoenen heeft gedragen als we aannemen dat de gevonden blauwe schoenen van haar zijn. Itt Lisanne die met schoenen aan(mogelijk plotseling) moet zijn overleden.
Ik acht die schoenen niet van Kris.

quote:
Wellicht is Kris eerder komen te overlijden en heeft Lisanne de schoenen van Kris meegenomen omdat deze nog van pas zouden kunnen komen?

Ik ben dit niet tegengekomen in de posts die ik gelezen heb(inmiddels zo'n 60% van dit onderwerp) en ben benieuwd of iemand hier een mening over heeft(ongetwijfeld ;-) ).
Waarom zou je de schoenen van je overleden vriendin aandoen? Klinkt nogal creepy en weinig logisch. Heb je historische gevallen waar dat soort zaken hebben plaatsgevonden, al dan niet hevig hallucinerend en uit een macaber gevoel van "zo zijn we toch nog samen"...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:37:04 #152
395200 deadprez
One more rail
pi_143238503
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef kintp het volgende:

[..]

Zoiets vermoedde ik al, maar waarom je dan ook geen dm mag lezen?!
Dat weet ik verder ook niet. :P
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143238604
Overigens op deze site foto van de wandelroute terwijl de zoekactie gehouden wordt. Je kunt hier dus echt verdwalen zonder gids.

Het is post #28643.
pi_143238608
Als ik google op Kris Lisanne dan krijg ik altijd deze foto.

Wie is deze dame (links met- en rechts zonder make-up)
pi_143238674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]

Rechts, voor de kijkers links, mijn ex (erge overstroming was het, maar we hadden fun).
Links, voor de kijkers rechts, Mr.Ping's ex, nogal groen uitgeslagen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143238701
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Rubella het volgende:
Overigens op deze site foto van de wandelroute terwijl de zoekactie gehouden wordt. Je kunt hier dus echt verdwalen zonder gids.

Het is post #28643.
Ik ben poosje geleden op de Veluwe verdwaald. Bleef steeds rondjes lopen. Ik bedoel maar, de Véluwe.
Kun je nagaan hoe dat is in zo'n ruig gebied waar niet bij elke grasspriet een bordje staat.
pi_143238702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:40 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens de Daily Mail Yvonne Baldelli.

http://www.dailymail.co.u(...)ssing-U-S-woman.html
pi_143238765
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben poosje geleden op de Veluwe verdwaald. Bleef steeds rondjes lopen. Ik bedoel maar, de Véluwe.
Kun je nagaan hoe dat is in zo'n ruig gebied waar niet bij elke grasspriet een bordje staat.
Inderdaad en dan 2 vrouwen die geen echte doorgewinterde hikers zijn. Je kunt er dan op wachten.
pi_143238888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op de Veluwe verdwalen regelmatig mensen, ik krijg ook af en toe de vraag van wandelaars hoe ze terug naar hun auto moeten.
Maar de Veluwe stikt van de paden en kruisingen. Daardoor verdwaal je sneller dan wanneer er één pad is.
pi_143239016

• Alto Romero, Nance de Risco, Bocas del Toro, Panama - ? km2
• Veluwe, Gelderland - 1000 km2

pi_143239069
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef Domnivoor het volgende:
Tip voor een aantal mensen hier: Lees de OP effe rustig door. Daar staat heel veel nuttige info in, echt. Het houdt dit topic ook wat overzichtelijker.
inderdaad sommige mensen zeggen dingen waaruit je kunt zien dat ze helemaal niets gelezen hebben maar wel dingen roepen. Dus iedereen die nieuw is,wees welkom,wees kritisch,stel goede vragen maar lees eerst iig de OP even door
pi_143239079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:45 schreef Rubella het volgende:

[..]

Inderdaad en dan 2 vrouwen die geen echte doorgewinterde hikers zijn. Je kunt er dan op wachten.
De vrouwenhaat is weer niet van de lucht zeg. :r

pi_143239179
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vrouwenhaat is weer niet van de lucht zeg. :r
Ik mag het zeggen, want zelf van het vrouwelijke geslacht.
pi_143239333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:00 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik mag het zeggen, want zelf van het vrouwelijke geslacht.
Mooi dat die non sequitur nog zo hard ingebakken zit mensen.

Alsof ik niks over homo's, vrouwen, negers, niet-geologen, niet-in Colombia-wonende-Nederlanders, Colombianen-niet-in-Nederland-geboreners, Aziaten, dommeriken zou mogen zeggen, omdat ik dat allemaal niet ben. :D

Maar goed, verder ontopic. Als vrouw kan je het je beter voorstellen, dat is een pro.

pi_143239402
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

inderdaad sommige mensen zeggen dingen waaruit je kunt zien dat ze helemaal niets gelezen hebben maar wel dingen roepen. Dus iedereen die nieuw is,wees welkom,wees kritisch,stel goede vragen maar lees eerst iig de OP even door
Hoe zat dat nou met die Costaricaan met die tas met haren in die rode auto? Die had toch een of ander iPhonesignaal opgevangen terwijl hij een zwart T-shirt maat XXL uit de geul viste waar hij dat zoete parfum rook?

pi_143239484
[quote]12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi dat die non sequitur nog zo hard ingebakken zit mensen.

Alsof ik niks over homo's, vrouwen, negers, niet-geologen, niet-in Colombia-wonende-Nederlanders, Colombianen-niet-in-Nederland-geboreners, Aziaten, dommeriken zou mogen zeggen, omdat ik dat allemaal niet ben. :D

Maar goed, verder ontopic. Als vrouw kan je het je beter voorstellen, dat is een pro.
[/quote]

O ja en dat geef ik grif toe dat ik zelf het richtingsgevoel heb van een klapjosti. Ik ben in staat om linksom een winkel in te gaan en er rechtsom uit te komen en me af te vragen waar ik naar toe moet.
Daarom zal ik altijd bij wandelingen in natuurgebieden een gids meenemen.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:09:53 #167
430880 mig72
De Professional
pi_143239497
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat valt er te lezen dan? Ik zie alleen wat kaarten, een paar tijdlijnen en wat foto's.
pi_143239582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef Rubella het volgende:

[..]

[/b]

O ja en dat geef ik grif toe dat ik zelf het richtingsgevoel heb van een klapjosti. Ik ben in staat om linksom een winkel in te gaan en er rechtsom uit te komen en me af te vragen waar ik naar toe moet.
Daarom zal ik altijd bij wandelingen in natuurgebieden een gids meenemen.
Zeg, onze expeditie volgend jaar maart wordt er een zonder gids, net als de meiden.

Bereid je maar vast voor. Hoe moet je ooit op kikkerjacht als je de basisbegrippen van overleven zonder experts of luxe wifi hotspots om je heen niet beheerst?

Tentje, GPS, kaart, de tools, voorbereiding en afspraken om niet te verdwalen.

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*

pi_143239821
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg, onze expeditie volgend jaar maart wordt er een zonder gids, net als de meiden.

Bereid je maar vast voor. Hoe moet je ooit op kikkerjacht als je de basisbegrippen van overleven zonder experts of luxe wifi hotspots om je heen niet beheerst?

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*
Ja maarre, de stoere mannen die vroeger op de padvinderij hebben gezeten zijn er dan toch bij?? Ik loop er wel achteraan. ;-)).

On topic: heb je een linkje naar de info over dat zwarte t shirt? Ik kan mij hier vaag iets van herinneren, maar iphone signaal en t-shirt tegelijkertijd?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:22:11 #170
430880 mig72
De Professional
pi_143239924
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar aan het handje genomen door een gids, kom op. Zo hebben die reptielen geen 400 miljoen jaar overleefd hoor... :*v
Vergeet de primusbrander,kerosine, rifle met munitie, zaklantaan, kompas en satelliettelefoon niet.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:24:27 #171
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143239989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:18 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ja maarre, de stoere mannen die vroeger op de padvinderij hebben gezeten zijn er dan toch bij?? Ik loop er wel achteraan. ;-)).

On topic: heb je een linkje naar de info over dat zwarte t shirt? Ik kan mij hier vaag iets van herinneren, maar iphone signaal en t-shirt tegelijkertijd?
Het was een blauw shirt, ongeveer zo groot als een vuilniszak.
En een geoloog is een prima alternatief voor een gids ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:27:09 #172
430880 mig72
De Professional
pi_143240068
*O en rooksignalen zijn ook geen overbodige luxe.
pi_143240162
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:22 schreef mig72 het volgende:

[..]

Vergeet de primusbrander,kerosine, rifle met munitie, zaklantaan, kompas en satelliettelefoon niet.

pi_143240293
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Off topic: Zo iets wens ik minimaal. Ik ga toch niet op zo een ordinaire Therm-A-Rest liggen.

On topic: @Domnivoor je hebt gelijk het was een blauw shirt. Zie link naar El Siglo.

http://elsiglo.com/panama(...)das-boquete/23771824
pi_143240327
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is dat precies wat desbetreffende user gedaan heeft; hier constant dingen vragen die hijzelf in de OP kan opzoeken en als hij het niet met bewoordingen dan wel technische inhoudelijke relevantie of betrouwbaarheid van de geboden links, video's, kaarten, afbeeldingen en keuzes eens is, dat hier bespreken op basis van diezelfde inhoudelijke basis die hijzelf claimt te zoeken.

Don't talk to the clowns, but to the head of the circus.

TS beweegt zich liever op het niveau van simpele Wikipediafeitjes in onwetende (maar niet domme) mensen te wrijven en zich hierover verlekkeren.

Het topic zou veel meer vooruit geholpen worden met kritische, methodische, wetenschappelijke discussie, gebaseerd op waarschijnlijkheden, fysica en logica.

Dat het topic in BNW staat is trouwens een schande:
• geen BNW-kant aan de zaak zelf, aan de 55 eerdere topics tenminste
• geen BNW-OP, wel NWS-OP
• geen reden speculaties op basis van NWS uit NWS te weren; kijk alle MH17, Nagorno-Karabagh, MH370, Ingrid Visser, de moorden bij Annecy en alle andere honderden topics

Mocht er een BNW-kant aan een zaak zitten, komt er vanzelf een parallel topic, om de scheiding tussen massamediaverhalen en alternatieve visies op de wereld duidelijk te maken, zoals met alle grote en kleine BNW-topics is gebeurd, met MH370 en MH17 als andere grote NWS-reekstopics.

Het Palestina&Israel zou op basis van de gegeven argumenten ook naar hier verplaatst kunnen worden, wat uiteraard net zo zot zou zijn.

Kudo's voor de moderatie hier overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')