abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143232036
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dank je!

Dan is de bewering van Mig dat de meiden fit waren dus ook een aanname :P Kan zomaar omslaan, dat je je heel ziek voelt.
Dat klopt. Maar met astma is vooral klimmen een probleem (veel zuurstof nodig) en de Pianista trail tot de Mirador hebben ze in de normale tijdspanne gelopen.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:20:46 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143232071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:13 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Thanks. Net gekeken maar zie dat minimale abo 6 maanden is. Helaas.
Hoeft niet hoor, bij een sms-abbo van ¤3 is dat niet zo:

http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:23:26 #103
430880 mig72
De Professional
pi_143232109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat stelt Wikipedia wel:

Zelfs andere roofdieren zoals coyotes en wasberen worden gedood en ook als aas gegeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poema

Maar er zijn ook andere bronnen voor:
Zelfs andere roofdieren zoals coyotes en wasberen worden gedood en ook aas wordt gegeten.
http://www.allemaalkatten.nl/wilde-katten/poema

Zelfs andere roofdieren zoals Coyotes en Wasberen worden gedood, of zelfs hun aas wordt gegeten.
http://www.animalsunited.(...)n/katachtigen/poema/
Voor de 10e keer aas eten maakt nog geen aaseter. Jouw tweede bron geeft zelfs toe dat het dat niet zijn,-edit-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2014 15:26:50 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:24:19 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143232124
Artikel van gisteren:

quote:
Esperan resultados de ADN de últimos restos hallados en Bocas del Toro

​​​

Los antropólogos forenses del Instituto de Medicina Legal y Ciencias Forenses continúan analizando los últimos restos óseos entregados al Ministerio Público por indígenas y campesinos de Alto Los Romero.

Antonio Arrocha, abogado querellante de los padres de Kris Kremers, dijo que siguen a la espera de saber si estos restos pertenecen a las dos holandesas, que fallecieron en este sector montañoso entre Chiriquí y Bocas del Toro.

Arrocha afirmó que una vez entraron como querellantes, ya hicieron las solicitudes al Ministerio Público para que se les certifiquen la recepción de las llamadas, entradas o salientes, que las holandesas hicieron a las diversas empresas de telefonía celular.

“San partes de nuestras acciones que buscan descartar o afianzar las hipótesis que nosotros tenemos sobre este caso”, dijo el abogado. “Vamos a estar pendientes de que las pruebas que se han recabado sean lo más claras posibles”, aseguró.

Explicó que la familia de estas extranjeras lo único que quieren es encontrar la verdad, o tener indicios que los lleven a esclarecer lo sucedido.

Adelantó que ya han incorporado a sus diligencias, personal científico como botánicos, biólogos, antropólogos y expertos en clima, de tal forma de obtener la mayor cantidad de información posible, que les permitan hacer preguntas concretas y determinar realmente que fue lo que ocurrió en este sendero.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)sultados-de-ADN.aspx

Engelse vertaling:
quote:
Awaiting DNA results recent remains found in Bocas del Toro

Forensic Institute of Legal Medicine and Forensic anthropologists are continuing to analyze the most recent skeletal remains that were handed over to the Prosecution by indigenous and peasants from Alto Romero.

Antonio Arrocha, lawyer for the plaintifs, the parents of Kris Kremers, said they still waiting to know if these remains belong to the two Dutch women, who died in this mountain area between Chiriqui and Bocas del Toro.

Arrocha said that once they entered as plaintiffs, they have made requests to the Attorney General to make sure that they will receive the calls, incoming or outgoing, that the Dutch women made via various cellular companies.

"These are part of our actions seeking to dismiss or consolidate the assumptions we have about this case," the lawyer said. "We're going to be alert that the evidence that has been collected will be as clear as possible," he said.

He explained that all that the families of the foreigners want, is to find the truth, or have clues that lead them to a better understanding of what happened.

He said that they have already included in their actions, staff scientist and botanists, biologists, anthropologists and experts in climate, in order to get as much information as possible to enable them to ask specific questions and really determine that what happened on this trail.
Google Translate (zelf aangepast om het leesbaarder te maken)

quote:
Wachten op DNA-resultaten van de laatst gevonden resten in Bocas del Toro

De onderzoekers van het Forensic Institute of Legal Medicine en forensische antropologen gaan door het het analyseren van de skeletresten die de inwoners van de inheemse boerengemeenschap in Alto Romero hebben gevonden en overgedragen hebben aan het ministerie.

De advocaat van de ouders, Arrocha Antonio, zei dat deze nog steeds wachten op bevestiging dat deze resten van de twee Nederlanderse meisjes zijn die in het berggebied tussen Chiriqui en Bocas del Toro overleden.

Arrocha zei ook ze verzoeken aan de procureur-generaal hebben gedaan om alle telefoondata (zowel inkomende als uitgaande gesprekken alsmede alle andere telefoondata) te verkrijgen

Dit is onderdeel van onze pogingen om de veronderstellingen die we hebben over deze zaak te ontkrachten of te bevestigen," zei de advocaat. "We er alert op zijn dat het bewijs dat in deze zaak verzameld wordt zo duidelijk mogelijk is," zei hij.

Ook legde hij uit dat de families van de meisjes alleen maar achter de waarheid willen komen, of in ieder geval aanwijzingen willen vinden die er toe leiden dat ze beter begrijpen wat er gebeurd is (of gebeurd kan zijn).

He said that they have already included in their actions, staff scientist and botanists, biologists, anthropologists and experts in climate, in order to get as much information as possible to enable them to ask specific questions and really determine that what happened on this trail.
Hij legde uit dat deze vreemde familie alles wat ze willen is om de waarheid te vinden, of aanwijzingen die hen leiden om te verduidelijken wat er is gebeurd.

Hij zei dat ze inmiddels al wetenschappers, botanici, biologen, antropologen en klimaatdeskundigen hebben ingeschakeld om zo veel mogelijk informatie te krijgen om hen in staat om specifieke vragen te stellen en echt te bepalen dat wat er gebeurd is op de trail.

[ Bericht 16% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-08-2014 15:56:52 ]
pi_143232129
Kunnen ze wellicht van een giftige plant/vrucht of zo gegeten hebben omdat ze echt honger hadden en daar dus uiteindelijk beiden aan zijn overleden? Wellicht niet allebei exact tegelijk, maar toch wel snel na elkaar??
Iets waar een mens diarree van krijgt en overgeven. Wellicht zweten, koortsrillingen en dus ernstige verzwakking? Elkaar helpend om nog wat te drinken. Ten slotte een tijdje gelegen omdat ze te ziek waren om verder te lopen? Daarom met tussenpozen die oproepen? Uiteindelijk met de laatste krachten en vanuit doodsangst voortgestrompeld maar toch uiteindelijk het moeten opgeven?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:27:23 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143232161
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:24 schreef Injetta het volgende:
Kunnen ze wellicht van een giftige plant/vrucht of zo gegeten hebben omdat ze echt honger hadden en daar dus uiteindelijk beiden aan zijn overleden? Wellicht niet allebei exact tegelijk, maar toch wel snel na elkaar??
Iets waar een mens diarree van krijgt en overgeven. Wellicht zweten, koortsrillingen en dus ernstige verzwakking? Elkaar helpend om nog wat te drinken. Ten slotte een tijdje gelegen omdat ze te ziek waren om verder te lopen? Daarom met tussenpozen die oproepen? Uiteindelijk met de laatste krachten en vanuit doodsangst voortgestrompeld maar toch uiteindelijk het moeten opgeven?
Alles kan nog :Y
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:27:36 #107
430880 mig72
De Professional
pi_143232166
Voor de duidelijkheid aaseter = scavenger. Dat zijn vele soorten roofvogels, coyotes, hyena's, wasberen, en insecten. Maar grote katten worden hierin niet onderverdeeld.
pi_143232183
@Whiskers: thanks for posting! :)
pi_143232230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:23 schreef mig72 het volgende:
Voor de 10e keer aas eten maakt nog geen aaseter.
Als aas eten geen aaseter maakt, wat maakt dan een aaseter?
pi_143232255
quote:
Ik ben bang dat dit scenario ook geldt zonder het eten van giftige zaken. Ergens meen ik gelezen te hebben dat Feliciano gezegd heeft dat er aan weinig eetbaars te vinden was in het gebied waar ze gevonden zijn. Je kunt er dus van uit gaan dat ze weinig tot niets gegeten hebben na de eerste april. Ook al blijf je dan in leven, je verzwakt wel.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:33:31 #111
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143232262
quote:
Voor de duidelijkheid aaseter = scavenger. Dat zijn vele soorten roofvogels, coyotes, hyena's, wasberen, en insecten. Maar grote katten worden hierin niet onderverdeeld.
Het ging om dit bericht van mij:
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:37 schreef Domnivoor het volgende:

Jaguars (verkrijgbaar in Panama) juist wel. Die doden hun prooi door in de schedel te bijten.
Ze vallen zeer zelden mensen aan, maar het zijn ook opportunistische aaseters.
Zoek zelf even op wat 'opportunistisch' betekent.

[ Bericht 8% gewijzigd door Domnivoor op 09-08-2014 19:16:26 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143232270
quote:
Kan denk ik wel al lijkt me dat de tussenpozen niet te verklaren en al helemaal de eerste oproep niet.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:35:19 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143232285
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:33 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit scenario ook geldt zonder het eten van giftige zaken. Ergens meen ik gelezen te hebben dat Feliciano gezegd heeft dat er aan weinig eetbaars te vinden was in het gebied waar ze gevonden zijn. Je kunt er dus van uit gaan dat ze weinig tot niets gegeten hebben na de eerste april. Ook al blijf je dan in leven, je verzwakt wel.
Dat herinner ik me ook. Dat het eetbare vooral vóór de Mirador te vinden is.
pi_143232306
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:27 schreef mig72 het volgende:
Ach bedoel je het zo? Een dier dat ook of vooral zelf jaagt is geen aaseter.
Maar dat doet hier toch niet ter zake? De vraag die geteld wordt is of een katachtige zoals een poema met de lichamen heeft kunnen 'rommelen' omdat zij (ook) aas eten. Dan is de vraag of ze alleen aas eten of ook zelf jagen niet ter zake doendend.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:39:38 #115
430880 mig72
De Professional
pi_143232375
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ach bedoel je het zo? Een dier dat ook of vooral zelf jaagt is geen aaseter.
Maar dat doet hier toch niet ter zake? De vraag die geteld wordt is of een katachtige zoals een poema met de lichamen heeft kunnen 'rommelen' omdat zij (ook) aas eten. Dan is de vraag of ze alleen aas eten of ook zelf jagen niet ter zake doendend.
Dat doen ze juist niet omdat ze geen aaseters zijn. Datheb je blijkbaar niet begrepen uit de verwoording 'als aas eten...' dat slaat op hun eigen prooi.

Ik heb geen zin meer in herhaling dus je zoekt het zelf maar.
pi_143232548
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:33 schreef Rubella het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon geen voorstelling maken van die hel waar die meiden doorheen zijn gegaan, zeker met de nieuwe info.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:11:32 #117
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143233018
Er is nieuws (niet veel maar toch):

Het forensisch onderzoek in David heeft alleen uitgewezen dat de recente vondsten menselijke botten zijn. De botten zijn overgebracht naar Panama-stad voor DNA-onderzoek.

bron (o.a.): http://elsiglo.com/cronica-roja/esperan-pruebas/23794422
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:12:36 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143233038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:11 schreef Domnivoor het volgende:

Het forensisch onderzoek in David heeft alleen uitgewezen dat de recente vondsten menselijke botten zijn. De botten zijn overgebracht naar Panama-stad voor DNA-onderzoek.

Dank! ^O^

Dat het menselijke botten zijn en geen dierlijke (wat in theorie ook nog mogelijk was), is iig een stap vooruit.

Overigens is dat dus kennelijk gisteren (vrijdag) bekend geworden en is het materiaal dus ook gisteren overgedragen voor DNA-onderzoek. De uitslag zal dus nog wel een paar dagen op zich laten wachter (verwacht ik).

[ Bericht 8% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-08-2014 16:18:01 ]
pi_143235089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:11 schreef Domnivoor het volgende:

Dank u dank u. Weet je wat ik zo'n lugubere gedachte vind? Als er al 26 mensen zijn vermist op de trial... straks zijn het gewoon botresten van een ander vermist persoon of vermiste personen :@
pi_143235260
Hallo allen,

Onvoorstelbaar dat ik mijn eerste post in BNW plaats, maar dit terzijde.

Wat vinden jullie van onderstaande gedachten:

Over de astma van Lisanne: op de foto's van de kamers, lijkt midden op het linkerbed, links van de leren tas iets te liggen wat in mijn ogen een inhalator zou kunnen zijn.

Wat zijn jullie meningen hierover?

Ik kan de foto nu helaas niet bijvoegen en zie niet heel vaak n inhalator, maar wellicht is het de moeite waar de foto even naar boven te halen?

Ook denk ik dat een persoon die een dagboek bijhoudt, ook eerder een afscheidsboodschap zou achterlaten en vindt t daarom vreemd dat dit niet zo lijkt te zijn.

Verder vraag ik me af of we de conclusie kunnen trekken dat Kris niet tot het einde haar schoenen heeft gedragen als we aannemen dat de gevonden blauwe schoenen van haar zijn. Itt Lisanne die met schoenen aan(mogelijk plotseling) moet zijn overleden.

Wellicht is Kris eerder komen te overlijden en heeft Lisanne de schoenen van Kris meegenomen omdat deze nog van pas zouden kunnen komen?

Ik ben dit niet tegengekomen in de posts die ik gelezen heb(inmiddels zo'n 60% van dit onderwerp) en ben benieuwd of iemand hier een mening over heeft(ongetwijfeld ;-) ).
pi_143235449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef kintp het volgende:
Hallo allen,

Over de astma van Lisanne: op de foto's van de kamers, lijkt midden op het linkerbed, links van de leren tas iets te liggen wat in mijn ogen een inhalator zou kunnen zijn.

Ik kan de foto nu helaas niet bijvoegen en zie niet heel vaak n inhalator, maar wellicht is het de moeite waar de foto even naar boven te halen?

Ook denk ik dat een persoon die een dagboek bijhoudt, ook eerder een afscheidsboodschap zou achterlaten en vindt t daarom vreemd dat dit niet zo lijkt te zijn.

Verder vraag ik me af of we de conclusie kunnen trekken dat Kris niet tot het einde haar schoenen heeft gedragen als we aannemen dat de gevonden blauwe schoenen van haar zijn. Itt Lisanne die met schoenen aan(mogelijk plotseling) moet zijn overleden.

Wellicht is Kris eerder komen te overlijden en heeft Lisanne de schoenen van Kris meegenomen omdat deze nog van pas zouden kunnen komen?

Ik ben dit niet tegengekomen in de posts die ik gelezen heb(inmiddels zo'n 60% van dit onderwerp) en ben benieuwd of iemand hier een mening over heeft(ongetwijfeld ;-) ).
Goede punten kintp en leuk dat je meepost! *O*

Ik kan nu de foto ook niet even posten met een omcirkeld gedeelte... maar naar mijn idee lijkt het meer op een potje vasaline.

Qua schoenen ben ik het er nog niet over eens of die Dr.Martin-achtige schoenen wel van Kris waren (de schoenen die zijn gevonden), omdat op foto's lijkt alsof ze een bruine bergschoen droeg. Maar waarom zou de schoen van pas kunnen komen? Hebben ze wel dezelfde schoenmaat?
pi_143235526
Als de een eerder is overleden dan de ander, wat moet diegene die is overgebleven bang en in shock zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Injetta op 09-08-2014 17:51:14 ]
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143235718
quote:
Hallo allen,

Welkom! Verse ideeën zijn altijd goed om te lezen. Met dagboek doel je waarschijnlijk op dat blauwe mapje op het nachttafeltje? Dat lijkt mij meer een soort van Succes agenda.

Meenemen van schoenen van de één door de ander? Nee, die dingen zijn best zwaar en lomp. Zeker als je verzwakt bent neem je die niet mee. Je kunt er trouwens van uit gaan dat L&K beiden goede schoenen hadden die voor deze reis gekocht zijn. Ze waren immers nog nooit buiten Europa op vakantie geweest.
pi_143235761
quote:
Hallo allen,

Onvoorstelbaar? Er wordt hier niet gebeten hoor :D . Nou ja, soms wel. Figuurlijk ;)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:23:39 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143236423
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef Injetta het volgende:
Als de een eerder is overleden dan de ander, wat moet diegene die is overgebleven bang en in shock zijn geweest.
ja al denk ik dat ze min of meer tegelijk zijn overleden.
Of tegelijk vermoord of tegelijk door het water overspoeld.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:28:01 #126
430880 mig72
De Professional
pi_143236541
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja al denk ik dat ze min of meer tegelijk zijn overleden.
Of tegelijk vermoord of tegelijk door het water overspoeld.
Ook fout. Eigenlijk opende er een groot gat zich in de grond die door de CIA werd bestuurd en slurpte het de meisjes in. Als vergelding tegen het uit de genade gevallen Latijns Amerika.
pi_143237125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:28 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ook fout. Eigenlijk opende er een groot gat zich in de grond die door de CIA werd bestuurd en slurpte het de meisjes in. Als vergelding tegen het uit de genade gevallen Latijns Amerika.
Als je niet normaal kunt doen, kan je dan tenminste dit topic links laten liggen. je bent best storend bezig zo.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:59:36 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_143237426
Mig27 wil graag even zeggen dat jullie dom zijn als je niet weet wat aaseters zijn:
KLB / Onwetendheid in BNW topic Lisanne en Kris
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:59:59 #129
430880 mig72
De Professional
pi_143237436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als je niet normaal kunt doen, kan je dan tenminste dit topic links laten liggen. je bent best storend bezig zo.
Waarom doe je zo uit de hoogte? Is best een mogelijkheid toch? Al zij het een onwaarschijnlijke maar dat doet hier nauwelijks toe.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:01:09 #130
430880 mig72
De Professional
pi_143237468
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef Dagonet het volgende:
Mig27 wil graag even zeggen dat jullie dom zijn als je niet weet wat aaseters zijn:
KLB / Onwetendheid in BNW topic Lisanne en Kris
Dit hoort hier niet. Ieder forum is apart; dus ga maar daar eens hierover.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:02:16 #131
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_143237497
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dit hoort hier niet. Ieder forum is apart; dus ga maar eens hierover.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe FOK! werkt hoor. Als elk forum apart is dan moet je ook gewoon hier zeggen dat de users dom zijn in je ogen en niet achter hun rug in KLB een topic openen in de hoop daar users hier belachelijk te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2014 19:03:09 ]
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_143237504
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef mig72 het volgende:

[..]

Waarom doe je zo uit de hoogte? Is best een mogelijkheid toch? Al zij het een onwaarschijnlijke maar dat doet hier nauwelijks toe.
Nou, zelfs hier op BNW willen we graag iets van bewijs zien.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:07:26 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143237634
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef mig72 het volgende:
Ieder forum is apart; dus ga maar daar eens hierover.
Wat zeg je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:08:54 #134
430880 mig72
De Professional
pi_143237674
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe FOK! werkt hoor. Als elk forum apart is dan moet je ook gewoon hier zeggen dat de users dom zijn in je ogen en niet achter hun rug in KLB een topic openen in de hoop daar users hier belachelijk te maken.

Naar ik begrijp moet dit topic en dit forum wel ontopic blijven.

Verder wat boeit mijn waardeoordelen hun nou? Iets zeggen in het gezicht is dus volkomen waardeloos en ook offtopic.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:10:14 #135
430880 mig72
De Professional
pi_143237711
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, zelfs hier op BNW willen we graag iets van bewijs zien.
Bewijs voor een theorie of mogelijkheid? :D Dat kan niemand _O- Je bedoelt waarschijnlijk aanwijzingen.
pi_143237719
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef mig72 het volgende:

[..]

Naar ik begrijp moet dit topic en dit forum wel ontopic blijven.

Verder wat boeit mijn waardeoordelen hun nou? Iets zeggen in het gezicht is dus volkomen waardeloos en ook offtopic.
Je kan natuurlijk ook gewoon geen topic over de users hier openen elders en hier niet meer lezen als je je zo ergert aan wat hier geschreven wordt.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:11:57 #137
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_143237758
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef mig72 het volgende:
Waarom doe je zo uit de hoogte?
Ik vind dit trouwens een aardige opmerking van iemand die in KLB een topic opent omdat hij zoveel beter is dan de users hier. Over uit de hoogte doen gesproken.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:12:23 #138
430880 mig72
De Professional
pi_143237769
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon geen topic over de users hier openen elders en hier niet meer lezen als je je zo ergert aan wat hier geschreven wordt.
Dan kan ik mijn frustraties niet ventileren. Als ik een klacht heb mag ik toch klagen? Daar is KLB voor?

*je mag zeggen dat het fatsoenlijk van.mij was om geen namen te noemen. Toch?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:14:26 #139
430880 mig72
De Professional
pi_143237830
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik vind dit trouwens een aardige opmerking van iemand die in KLB een topic opent omdat hij zoveel beter is dan de users hier. Over uit de hoogte doen gesproken.
Waar heb ik gezegd dat ik beter be?

Ik zeg dat ik meer wetend ben in sommige onderwerpen en als ik niet weet geef ik mijn ongelijk toe wat discussie mogelijk maakt.

Ik kaart een karakterfout aan niet een fysieke of intellectuele.
pi_143237901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:12 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dan kan ik mijn frustraties niet ventileren. Als ik een klacht heb mag ik toch klagen? Daar is KLB voor?

*je mag zeggen dat het fatsoenlijk van.mij was om geen namen te noemen. Toch?
Eigenlijk is het zo simpel. Gewoon niet meer lezen hier. Weg frustraties :W
pi_143237958
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:14 schreef mig72 het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik beter be?

Ik zeg dat ik meer wetend ben in sommige onderwerpen en als ik niet weet geef ik mijn ongelijk toe wat discussie mogelijk maakt.

Ik kaart een karakterfout aan niet een fysieke of intellectuele.
Als je elders een topic opent om users hier belachelijk te maken impliceert dat natuurlijk dat je je er ver boven verheven voelt.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:19:41 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_143238000
En daar gaan we weer offtopic :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:26:53 #143
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143238201
Mogen we hier ook nog on-topic posten of is dat niet de bedoeling?
pi_143238214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je elders een topic opent om users hier belachelijk te maken impliceert dat natuurlijk dat je je er ver boven verheven voelt.
Ironisch genoeg is dat precies wat desbetreffende user gedaan heeft; hier constant dingen vragen die hijzelf in de OP kan opzoeken en als hij het niet met bewoordingen dan wel technische inhoudelijke relevantie of betrouwbaarheid van de geboden links, video's, kaarten, afbeeldingen en keuzes eens is, dat hier bespreken op basis van diezelfde inhoudelijke basis die hijzelf claimt te zoeken.

Don't talk to the clowns, but to the head of the circus.

TS beweegt zich liever op het niveau van simpele Wikipediafeitjes in onwetende (maar niet domme) mensen te wrijven en zich hierover verlekkeren.

Het topic zou veel meer vooruit geholpen worden met kritische, methodische, wetenschappelijke discussie, gebaseerd op waarschijnlijkheden, fysica en logica.

Dat het topic in BNW staat is trouwens een schande:
• geen BNW-kant aan de zaak zelf, aan de 55 eerdere topics tenminste
• geen BNW-OP, wel NWS-OP
• geen reden speculaties op basis van NWS uit NWS te weren; kijk alle MH17, Nagorno-Karabagh, MH370, Ingrid Visser, de moorden bij Annecy en alle andere honderden topics

Mocht er een BNW-kant aan een zaak zitten, komt er vanzelf een parallel topic, om de scheiding tussen massamediaverhalen en alternatieve visies op de wereld duidelijk te maken, zoals met alle grote en kleine BNW-topics is gebeurd, met MH370 en MH17 als andere grote NWS-reekstopics.

Het Palestina&Israel zou op basis van de gegeven argumenten ook naar hier verplaatst kunnen worden, wat uiteraard net zo zot zou zijn.

Kudo's voor de moderatie hier overigens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:27:36 #145
430880 mig72
De Professional
pi_143238225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik voel me wel beter dan users die dmv een karakterfout hun fouten weigeren toe te geven en daardoor het topic onnodig verlengen of vertragen, ja. Ik voel mij niet beter tegenover mensen die dingen niet weten of met goede bedoelingen aan de discussie meedoen.
pi_143238274
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik voel me wel beter dan users die dmv een karakterfout hun fouten weigeren toe te geven en daardoor het topic onnodig verlengen of vertragen, ja. Ik voel mij niet beter tegenover mensen die dingen niet weten of met goede bedoelingen aan de discussie meedoen.
Ok. Genoteerd.
Nu weer on topic.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:31:43 #147
430880 mig72
De Professional
pi_143238340
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is dat precies wat desbetreffende user gedaan heeft; hier constant dingen vragen die hijzelf in de OP kan opzoeken en als hij het niet met bewoordingen dan wel technische inhoudelijke relevantie of betrouwbaarheid van de geboden links, video's, kaarten, afbeeldingen en keuzes eens is, dat hier bespreken op basis van diezelfde inhoudelijke basis die hijzelf claimt te zoeken.

Lol, whut? Geef es hier een voorbeeld van. Dat kun je niet
Don't talk to the clowns, but to the head of the circus.

TS beweegt zich liever op het niveau van simpele Wikipediafeitjes in onwetende (maar niet domme) mensen te wrijven en zich hierover verlekkeren.

Het topic zou veel meer vooruit geholpen worden met kritische, methodische, wetenschappelijke discussie, gebaseerd op waarschijnlijkheden, fysica en logica.
Ook graag een bron, dat is er namelijk niet. Of misschien heb je vandaag in de spiegel gekeken en heb je het over jezelf. :D

Dat het topic in BNW staat is trouwens een schande:
• geen BNW-kant aan de zaak zelf, aan de 55 eerdere topics tenminste
• geen BNW-OP, wel NWS-OP
• geen reden speculaties op basis van NWS uit NWS te weren; kijk alle MH17, Nagorno-Karabagh, MH370, Ingrid Visser, de moorden bij Annecy en alle andere honderden topics

Mocht er een BNW-kant aan een zaak zitten, komt er vanzelf een parallel topic, om de scheiding tussen massamediaverhalen en alternatieve visies op de wereld duidelijk te maken, zoals met alle grote en kleine BNW-topics is gebeurd, met MH370 en MH17 als andere grote NWS-reekstopics.

Het Palestina&Israel zou op basis van de gegeven argumenten ook naar hier verplaatst kunnen worden, wat uiteraard net zo zot zou zijn.

Kudo's voor de moderatie hier overigens.
pi_143238341
Thanx vd reacties!
Nu t hier toch offtopic gaat, zou ik graag willen vragen waarom je pas na een week registratie je DMs mag lezen?!

Overigens is t uitlokken van zo'n kinderachtige discussie zoals er nu weer speelt toch vrij triest.
Een onderwerp zoals deze, moet elk weldenkend mens toch kunnen laten inzien hoe kostbaar je tijd eigenlijk is?!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:33:25 #149
395200 deadprez
One more rail
pi_143238382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef kintp het volgende:
Nu t hier toch offtopic gaat, zou ik graag willen vragen waarom je pas na een week registratie je DMs mag lezen?!
Dat is volgens mij zo ingesteld omdat er spam werd verstuurd via dm.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_143238486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zo ingesteld omdat er spam werd verstuurd via dm.
Zoiets vermoedde ik al, maar waarom je dan ook geen dm mag lezen?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')