Mig zit nu 2 maanden op dit forum over kris en Lisanne en zo nu en dan stoor ik me wel eens aan mensen maar ach, ik haal dan mn schouders op en ga verder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat valt er te lezen dan? Ik zie alleen wat kaarten, een paar tijdlijnen en wat foto's.
We zouden mig vooruit kunnen sturen op de expeditie. Es kijken hoe ver ie komt met 2 bh's, een lege telefoon en een spijkerbroekje dat hem niet past.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mig zit nu 2 maanden op dit forum over kris en Lisanne en zo nu en dan stoor ik me wel eens aan mensen maar ach, ik haal dan mn schouders op en ga verder.
Voor jou maak ik een uitzondering. Je bent alleen maar onrust aan het stoken, zeurt over aaseters en hebt het over dat het een doofpotscenario is waar zelfs het NFI bij betrokken is.
Jij lijkt me zo'n persoon die op een gezellige verjaardag als ie binnenkomt er voor weet te zorgen dat na een uur iedereen chagrijnig naar huis gaat. Hou eens op joh, je verpest hier de sfeer
We zijn alweer vooruit met de discussie dus waarom blijf je steeds op dat ene geschilpunt kleven. Lijkt mij dat jij zelf graag onenigheid wilt ipv vooruit te streven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mig zit nu 2 maanden op dit forum over kris en Lisanne en zo nu en dan stoor ik me wel eens aan mensen maar ach, ik haal dan mn schouders op en ga verder.
Voor jou maak ik een uitzondering. Je bent alleen maar onrust aan het stoken, zeurt over aaseters en hebt het over dat het een doofpotscenario is waar zelfs het NFI bij betrokken is.
Jij lijkt me zo'n persoon die op een gezellige verjaardag als ie binnenkomt er voor weet te zorgen dat na een uur iedereen chagrijnig naar huis gaat. Hou eens op joh, je verpest hier de sfeer
Weet niet waar dit op moet slaan maar ik ga niet iig snel het loodje leggen in de wildernis aangezien ik al met al, met onderbrekingen ertussen, zo'n 40 dagen in mijn leven in de natuur heb gebivakeerd. Ik weet van wanten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zouden mig vooruit kunnen sturen op de expeditie. Es kijken hoe ver ie komt met 2 bh's, een lege telefoon en een spijkerbroekje dat hem niet past.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zo, allebei je mening gezegd en nu is het klaar en graag weer on topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
We zijn alweer vooruit met de discussie dus waarom blijf je steeds op dat ene geschilpunt kleven. Lijkt mij dat jij zelf graag onenigheid wilt ipv vooruit te streven.
Jij zelf verpest de sfeer omdat je niet kan omgaan met andere meningen en meet je jezelf de waarheid aan.
Dat is dus nou juist allemaal misinformatie die ik in een grappige post samenvatte. Besteed er geen tijd of aandacht aan, het is geen serieuze bron, ook dat iPhonesignaal waarover nu gehyped wordt komt daar uit. Geen enkele betrouwbare waarneming; een van horen zeggen verhaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:59 schreef Rubella het volgende:
Maar dank je wel hoor Mata, met je opmerking over een zwart t-shirt en parfum. Ik heb dat ook ergens gelezen en kan het niet meer terugvinden. Keer al Google om om iets hierover te vinden.
Hans Kremers zegt in het begin "daarna is er ruimte om dingen te vragen'of woorden van die strekkingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-lisanne#node_990311
Video Kremers bij RTL
Jackie, ik neem aan dat die tijden allemaal teruggerekend zijn, nee, ik zet ook mijn camera niet op een andere tijdszone, maar die is consequent 6 uur (wintertijd) of 7 uur (zomertijd) met Nederland, in Panama.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hans Kremers zegt in het begin "daarna is er ruimte om dingen te vragen'of woorden van die strekking
maar dan houdt het filmpje op. Is er wel ergens een filmpje die daar verder gaat?
-verder. In de tekst staat geschreven dat ze om 13.00 uur bovenop de Mirador stonden MITS DE CAMERA GOED STOND! ik ken niemand die op reis zijn camera goed zet!
MAW ze zouden dus WEL pas om 1630 op de Mirador geweest kunnen zijn.
Sjezus, ik wil Hans Kremers wel een paar vragen stellen want het wordt op deze manier alleen maar onduidelijker
En de foto's van Lisanne (mits echt) en Kris zien er beiden niet uit alsof ze aan het eind van de middag gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jackie, ik neem aan dat die tijden allemaal teruggerekend zijn, nee, ik zet ook mijn camera niet op een andere tijdszone, maar die is consequent 6 uur (wintertijd) of 7 uur (zomertijd) met Nederland, in Panama.
Het zou 1 uur verschil kunnen zijn doordat de meiden met wintertijd aankwamen en met zomertijd vermist raakten, maar het NFI zal die fout toch niet maken?
Die camera kan verkeerd staan maar de zon nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
In de tekst staat geschreven dat ze om 13.00 uur bovenop de Mirador stonden MITS DE CAMERA GOED STOND! ik ken niemand die op reis zijn camera goed zet!
MAW ze zouden dus WEL pas om 1630 op de Mirador geweest kunnen zijn.
Ook dat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Joanne35 het volgende:
Er staan ook veel meer foto's op die camera he? Daarmee kan je vast wel controleren of de klok goed stond of dat er een afwijking in zit, 1 foto die op een verifieerbaar tijdstip is gemaakt is al voldoende.
En zelfs met de foto van een van de hoofdpersonen had je al moeite, je wist niet wie het wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat valt er te lezen dan? Ik zie alleen wat kaarten, een paar tijdlijnen en wat foto's.
Dat stond er niet onder totdat TS het ging aanpassen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En zelfs met de foto van een van de hoofdpersonen had je al moeite, je wist niet wie het was
Terwijl het eronder stond. Geeft niet hoor, maar dát 'valt er te lezen dan' dus. En dan andere users belachelijk maken in een topic dat ze iets niet weten![]()
Ik ga je bloeddruksgewijsgezien maar gewoon negeren.![]()
Zonde dat het nodig is, maar dat getroll wordt echt té opzichtig en irritant.
Dat stond er wél onder, mop. Check de vorige topics maar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat stond er niet onder totdat TS het ging aanpassen.
Maar bedankt voor je zure reactie.
Een Calyppo is nog een grotere ramp. Dan loopt de limonade zo je shirt in. Maar dit terzijdequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
Welkom terug, Mata.
[..]
Dat stond er wél onder, mop. Check de vorige topics maar.
Er zijn voor jou alleen nu speciaal NOG wat duidelijker bewoordingen gebruikt, omdat je een beekje niet van een bergtop kon onderscheiden. Maar nee je hebt gelijk, wij zijn degenen die dom zijn
Sorry Lavenderr, ik hou al op. Maar ik kon niet langer op mijn handen zitten.
Ik ga het nu weer wel doen. Met een Cornetto. Dat wordt vast een bende. Maar dat terzijde.
Je Nederlandse camera staat op Nederlandse wintertijd:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef jackie12 het volgende:
Eenmaal boven hebben de vrouwen foto’s genomen. Ervan uitgaande dat de klok van de camera op de juiste tijd ingesteld stond, kan de conclusie worden getrokken dat ze in de ochtend van 1 april naar boven zijn gelopen. Om 14:00 uur hebben Kris en Lisanne de laatste foto gemaakt waar ze zelf opstaan. Ze ogen dan nog vrolijk en gezond.
Ik hoop het wel Mata dat de NFI hier rekening mee heeft gehouden en dat dit gewoon niet zo'n heel sterk stukje geschreven iets is van een journalist!
Ik heb werkelijk geen idee. Maar hij wist kennelijk wel waar de meiden verbleven, want hij is ze daar gaan zoeken toen ze op 2 april niet op kwamen dagen voor de afspraak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:07 schreef jackie12 het volgende:
Is het bekend op wat voor manier ze de excursies hebben geboekt bij Feliciano? Is dat telefonisch gedaan, heeft hij een kantoortje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |