Lekker gechild op het Lemster strand?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Instagram van Alors al gevonden?
Jazeker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker gechild op het Lemster strand?
Amateurvoetbal, heeft dus geen betekenis.quote:
Dat was op FOK! een publiek geheim.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker.
Uh, hoe weet je dat ik daar was?
vindt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Iemand met een beetje gevoel voor (amateur)voetbal vind dit een scoop van hebikmejoudaar.
Ik vind amateurvoetbal interessanter dan Eredivisievoetbal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Amateurvoetbal, heeft dus geen betekenis.
Maak me wakker als ze aan de bloeddoping zitten ofzo, dit zijn kinderdrugs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Iemand met een beetje gevoel voor (amateur)voetbal vind dit een scoop van hebikmejoudaar.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind amateurvoetbal interessanter dan Eredivisievoetbal.
Heeft een blauwtje gelopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef tralalala het volgende:
Toffe bril heeft die gast achter hem
Wat jij vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind amateurvoetbal interessanter dan Eredivisievoetbal.
Jij bent natuurlijk afgehaakt na die geniale overwinngen van Quick Boys op Ter Leede in 2005/2006. Wat een genot was dat zeg.quote:
Nee toen was ik al afgehaakt, ik was er wel bij toen we de beker wonnen tegen Quick Boys, genot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk afgehaakt na die geniale overwinngen van Quick Boys op Ter Leede in 2005/2006. Wat een genot was dat zeg.
ISIS wordt onderschat denk ik. Binnen een paar dagen hebben ze een paar grote steden in Irak onder controle gekregen en nu vechten ze op 30km afstand van Erbil, zowel de Koerdische leger als de aanvallen van VS kunnen ze niet tegenhouden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Ik wil ISIS niet bagatelliseren. Maar waarom zet Han ten Broeke ISIS groter neer dan het is?
De Supercupquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee toen was ik al afgehaakt, ik was er wel bij toen we de beker wonnen tegen Quick Boys, genot.
ISIS zit vooral in de gebieden waar Soennieten wonen. Welke grote steden in Irak? De VS is nauwelijks begonnen met aanvallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ISIS wordt onderschat denk ik. Binnen een paar dagen hebben ze een paar grote steden in Irak onder controle gekregen en nu vechten ze op 30km afstand van Erbil, zowel de Koerdische leger als de aanvallen van VS kunnen ze niet tegenhouden...
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Jaap van Deurzen vind ik altijd een beetje
Zou iig een prima jurylid zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Van Deurzen meer een presentator van Ter Land Ter Zee en in de lucht dan een oorlogsverslaggever.
Oké Arie Slob.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Als ik aan Mani denk zie ik de jongen achter Ten Broeke.
Jack van Gelder was ook nog top toen hij voetbalspelletjes insprak. Koning schnabbel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou iig een prima jurylid zijn.
Johannes vindt dat mijn stem op die van hem lijkt. Is dat een compliment?quote:
Lijkt me duidelijk dat Johannes in je broekje wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes vindt dat mijn stem op die van hem lijkt. Is dat een compliment?
Haha ik moest ook aan Dave von Raven denken bij die gast daarachterquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Peter r de Vries zit ook weer in het publiek en Dave van de Kik.
Of de stem van Bulletje...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Van Deurzen meer een presentator van Ter Land Ter Zee en in de lucht dan een oorlogsverslaggever.
Nou ik kan je vertellen, dat is allang gebeurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Johannes in je broekje wil.
Heb jij ook zo'n lekker Rotterdams accentje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes vindt dat mijn stem op die van hem lijkt. Is dat een compliment?
Nou nee, helemaal niet. Ik spreek netjes ABN.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lekker Rotterdams accentje?
Sassems. Dat is heel lelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je dat Eurosport bandje van Manigod dan nog niet geluisterd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat in godsnaam, Sassems?quote:
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je dat Eurosport bandje van Manigod dan nog niet geluisterd.
Oeh spannend, maar dan moet jij een vocaroo inspreken deal?quote:
Uh neequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh spannend, maar dan moet jij een vocaroo inspreken deal?
Zou ik denk ik wel doen als ik daar zou wonen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:42 schreef empa1010 het volgende:
In Spakenburg gebruiken alle inwoners toch drugs?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://25live.eurosport.com/575
Dit is best wel goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert en Mani, gouden koppelquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is best wel goed.
Doe er iets mee, word commentator.
Het ging tussen mij en José Been.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is best wel goed.
Doe er iets mee, word commentator.
Veel beter dan M.Boogerd met zijn chronische neusverkoudheid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over sport. Het gaat gewoon nergens over.
Ja, alhoewel 'gevonden' misschien niet het juiste woord is aangezien alors mij heeft geholpen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Instagram van Alors al gevonden?
Link?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 'gevonden' misschien niet het juiste woord is aangezien alors mij heeft geholpen.
Alors.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 'gevonden' misschien niet het juiste woord is aangezien alors mij heeft geholpen.
Misschien moet je samen met Elfletterig samen een talkshow beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over sport. Het gaat gewoon nergens over.
Dan moet je eerst onze whatsapp groep joinen.quote:
Ik vond deze veel beter dan die van Dave.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was overigens Johannes:
http://25live.eurosport.com/574
Niks mis mee hoor. Je kunt zo Trakselgod vervangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond deze veel beter dan die van Dave.
Maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Dit betekent wel dat de club van Tibbe alsnog kampioen wordt.
Hoezo? Anders wil ik je wel helpen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel dat ze mij ook even helpt.
Ik wil wel samenwerken met Trakselgod, dan neem ik de muntjes wel mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Je kunt zo Trakselgod vervangen.
Herman Ram.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Geen zorgen mensen, Herman Ram is op de zaak.
Met pek en veren over de grens die man.quote:Met Peter R. de Vries en Jan Nagel richtte Wilting in 2005 een politieke partij op: PRDV. Hier was hij sindsdien voorzitter van. Peter R. de Vries heeft uiteindelijk niet meegedaan aan de verkiezingen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze te vinden in het Utopia gedeelte.
Ze vreet dus niet uit de muur.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Oja, het komt door de medicijnen. Sure.
elk pondje gaat door het mondje!111!11quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Oja, het komt door de medicijnen. Sure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe in een spoiler danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
Pikante foto van haar eerste huwelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
Pikante foto van haar eerste huwelijk.Is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss als we die volleybal map doen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal fit, last van mijn handen.
We hebben wel goed getraind vandaag, ik ben voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mss als we die volleybal map doen?
Alors, jij en ik moeten dan wel in één team.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hebben wel goed getraind vandaag, ik ben voor.
Dat zou ene grote topshow zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je samen met Elfletterig samen een talkshow beginnen.
Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: Elflettering. Kent u die, dames en heren? Geen sportman. En dat is, ja wat is het, raar. En ik vertel u dat.
[ afbeelding ]
Ik heb juist een hekel aan sport gekregen....vanwege de overkill aan aandacht daaraanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.
Daar heb ik geen last van. Ik negeer gewoon de sport die ik niet wil zien, zoals wielrennen. De aandacht is inderdaad wel doorgeslagen. Zo vind ik het echt bizar dat oefenwedstrijden van Oranje live op tv komen, alsof het belangrijke duels zijn. Maar ja, kennelijk is de behoefte enorm groot...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan sport gekregen....vanwege de overkill aan aandacht daaraan
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef tralalala het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de opvolger van P&W? Dat zal wel beginnen in september en dat is al bijna.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:32:04Jaja, maanden nagedacht met z'n allen en titels als 'Humberto' en 'zonder Witteman' verworpen, maar nu hebben we ut..http://t.co/Tw32VDXSG1 reageer retweet
Mooi, geen Eva dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]twitter:JeroenPauw1 twitterde op woensdag 06-08-2014 om 18:32:04Jaja, maanden nagedacht met z'n allen en titels als 'Humberto' en 'zonder Witteman' verworpen, maar nu hebben we ut..http://t.co/Tw32VDXSG1 reageer retweet
Zelfs het NOS journaal slaat enorm door in het onderwerp sport.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Ik negeer gewoon de sport die ik niet wil zien, zoals wielrennen. De aandacht is inderdaad wel doorgeslagen. Zo vind ik het echt bizar dat oefenwedstrijden van Oranje live op tv komen, alsof het belangrijke duels zijn. Maar ja, kennelijk is de behoefte enorm groot...
Het viel me ook op.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Erg vervelend dat die Han te Broeke een abbonement op dit programma heeft
Ik vind hem gluiperig overkomen met zijn strakke pak en formele houdingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het viel me ook op.
Maar ik vind hem niet onsympathiek.
Hij gaat nu op vakantiequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Erg vervelend dat die Han te Broeke een abbonement op dit programma heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:48 schreef Specularium het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: Elflettering. Kent u die, dames en heren? Geen sportman. En dat is, ja wat is het, raar. En ik vertel u dat.
[ afbeelding ]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.quote:Tim Knol & Nico Dijkshoorn
Zangers Tim Knol en Nico Dijkshoorn brengen een ode aan artiest Bob Dylan.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.
Gelukkig toch nog wel rullevante gasten. Marcod3j is het hier mee eens.quote:Pieter Omtzigt & Beatrice de Graaf
Waarom noemt onze overheid de misdaden van ISIS geen genocide? Pieter Omtzigt vraagt zich dit namens de CDA-fractie af. Beatrice de Graaf geeft ons meer inzicht in het brein achter ISIS.
marcodej vindt dit leuk.quote:Pieter Omtzigt & Beatrice de Graaf
Waarom noemt onze overheid de misdaden van ISIS geen genocide? Pieter Omtzigt vraagt zich dit namens de CDA-fractie af. Beatrice de Graaf geeft ons meer inzicht in het brein achter ISIS.
Oké Kingstown, spreek je later.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Wederom een hoog gehalte aan suffe gasten (alleen Dijkshoorn heeft potentie), dus dat wordt weer overslaan.
http://www.mediacourant.nl/?p=176955quote:Record overbodige zendtijd in handen Knevel & Brink
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf keek vorige week met verbazing naar het interview met Rob Geus in Knevel & Van den Brink. Dat schrijft hij vandaag in zijn column in ‘s lands grootste krant. Het gesprek met Geus over zijn tv-werk bij SBS 6 volgde na een aantal zware onderwerpen over oorlogen en de ebola-uitbraak. “Knevel & Van den Brink deden daarmee een aanval op het record overbodige zendtijd, dat in handen is van… Knevel & Van den Brink.“
Het gesprek was niet meer dan ‘wat geneuzel’, meent Voller. “Het schaamrood stond mij op de kaken door er alleen maar naar te kijken.”
Het is Vollers eerste tv-column in een aantal weken. Na het kijken van Knevel & Van den Brink kan hij niet wachten weer op vakantie te gaan, besluit hij zijn column.
Het stuk van Voller is vandaag te lezen in De Telegraaf.
Die Rob Geus had daar niks te zoeken. Zeker niet in zo'n zware uitzending met onderwerpen als Ebola. De opbouw van het programma is soms een ramp. Dit was een schoolvoorbeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=176955
Eens. Laat ze maar documentaires inkopen uitzenden op dat tijdstip dan deze zooi.
De marcodej die je wist dat zou komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef marcodej het volgende:
Beatricegodin. Broekje uit en alles.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er gebeurt voor de rest niks op deze wereld, laten we maar Tim Knol en Nic0 uitnodigen.
Godverdomme zeg, waar zijn ze mee bezig.quote:De leefregel van kunstenares Tinkebell
Wat is de persoonlijke leefregel van kunstenares Tinkebell? Ze vertelt erover in de nieuwe rubriek 'Het Elfde Gebod'.
Mooi zo, mag haar wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, waar zijn ze mee bezig.
Ja ik weet het, maar volgens mij vindt zij het prima als je een lijntje heroïne van haar tieten snuift weet je wel. Dat vind ik gewoon leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had jou hoger ingeschat Mani. Zo'n vieze aandachtshoer geil vinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar volgens mij vindt zij het prima als je een lijntje heroïne van haar tieten snuift weet je wel. Dat vind ik gewoon leuk
Typische wijvennijd, waarom altijd die jaloezie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef alors het volgende:
Tinkebellgelukkig kan ze zich niet meer voortplanten.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Typische wijvennijd, waarom altijd die jaloezie?
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen reden om jelly te zijn.
Wel makkelijk scorenquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.
Dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:41 schreef marcodej het volgende:
Beatricegodin. Broekje uit en alles.
Ja precies, heel typisch van alors.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje flauw om een foto uit haar dikke periode te laten zien.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ze aangekomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wijvennijd. Beatrice heeft meer klasse dan jij in je kleine teen hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Wow nee dat begrijp ik al helemaal niet.
Uh oke.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wijvennijd. Beatrice heeft meer klasse dan jij in je kleine teen hebt.
Ziet er keurig uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
Niks mis mee. Toch?
:: lief modje, ik weet niet of dit mag, ik reken op uw begrip ::
Sorry.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
-Helaas-
Niks mis mee. Toch?
Alors >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Beatrice.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wijvennijd. Beatrice heeft meer klasse dan jij in je kleine teen hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alors >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Beatrice.
Wat stond hier? DM?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
-Helaas-
Niks mis mee. Toch?
Wat stond hier?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef n00b13 het volgende:
-Helaas-
Niks mis mee. Toch?
Konden niet helemaal op de foto, zo grootquote:
Volgende keer ff uitzoomen dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Konden niet helemaal op de foto, zo groot
eerst die bril dr af slaanquote:
doe dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
Zal ook eens een tas van een kat maken, kan ik mijzelf kunstenaar noemen en in dit soort programma's aanschuiven.
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Precies op tijd weer thuis. Goedenavond.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon tinkebell googelen. 3e resultaat.
Jij snapt dus niet waarom ze dat gedaan heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
Zal ook eens een tas van een kat maken, kan ik mijzelf kunstenaar noemen en in dit soort programma's aanschuiven.
Pik in hand zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even op de koffie geweest bij een vriend van me.
Dat is de vierdequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet inderdaad.
Zijn genoeg filmpjes van. Zo gruwelijk zijn ze.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen onthoofd en op staak gezet, dat wil ik dan wel eens zien. Ik wil niets afdoen aan de misdaden van ISIS, maar je moet niet elk nieuwsbericht geloven.
Dat is weer eens wat anders dan Louis Vuitton.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen leren tasquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel lekker bezig met dit soort opmerkingen de laatste tijd. Niks toevoegend ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef remlof het volgende:
Wat maakte Knevel nu weer voor een fijne opmerking over hoofden op staken?
Omdat zij wel ziek is in haar hoofd maar omdat ze een vrouw is mag dat allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij snapt dus niet waarom ze dat gedaan heeft.
*Vuitton. Maar het is even lelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Louis Fuitton.
Ik heb bij zulke mensen altijd het idee dat ze een dode christen, broeder, altijd erger vinden dan een dood ander mens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef marcodej het volgende:
Pieter Omtzigt heeft mijn stem de volgende keer.
Haten op Louis Vuitonquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan Louis Fuitton.
Het begint hier flink te rommelen marco, ik ben bang.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hey, die jongen achter Beatrice was er vorige week ook. Die viel toen bijna in slaap.
Hij heeft vast geld nodig.
Dat bedoel ik, misschien moet ie samen met Witteman gaan vissen ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is wel lekker bezig met dit soort opmerkingen de laatste tijd. Niks toevoegend ook.
Constant zie je dezelfde mensen in het publiek. 'Ze nemen 5 uitzendingen per dag op'quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hey, die jongen achter Beatrice was er vorige week ook. Die viel toen bijna in slaap.
Hij heeft vast geld nodig.
Als dat zo was, dan had ik hier vast niet verteld dat ik net weer thuis ben. En ook niet dat ik bij een vriend op de koffie ben geweest.quote:
Dit is echt supertruttig, Maarja dat past ook wel weer bij haarquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze heeft wel eens beter kapsel gehad, maar nog steeds![]()
Marcodej is het met mij eens.
Die had ik er twee: één met en één zonder gitaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In dat geval de tweede weet ik veel. In ieder geval die ene waarin je haar tieton kan zien.
In Kattuk is het nog rustig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het begint hier flink te rommelen marco, ik ben bang.
Het was die met gitaar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die had ik er twee: één met en één zonder gitaar.
Truttige meisjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is echt supertruttig, Maarja dat past ook wel weer bij haar
Zoveel merken in de fashionindustrie, onbetaalbaar maar wel made in China.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op Louis Vuiton
Jij bent overduidelijk van buiten het kamp.
Ik kom nooit in de buurt van het water, ik fiets altijd heel hard door Katwijk heen, richting het prachtige Noortukse strand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Kattuk is het nog rustig.
Gisteravond zijn er weer bijna een paar verzopen in zee. Was jij dat met je vrienden?
nee man, het waren de reptilliansquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Dit wijf weet nergens vanaf. De Amerikanen hebben deze kerel opgeleid om Irak te slopen.
Met een koeien- of slangen-tas is niks mis, maar bij een kat begint iedereen te huilen...hoezo hypocriet...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat zij wel ziek is in haar hoofd maar omdat ze een vrouw is mag dat allemaal.
De joden toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Dit wijf weet nergens vanaf. De Amerikanen hebben deze kerel opgeleid om Irak te slopen.
Winstvergroting dit dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel merken in de fashionindustrie, onbetaalbaar maar wel made in China.
Het was een overbodig statement, dus ook een overbodige tas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een koeien- of slangen-tas is niks mis, maar bij een kat begint iedereen te huilen...hoezo hypocriet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |